| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik woon trouwens in de buurt van Rotterdam ![]() Ik kan wel treingeld betalen voor de meeting, maar liever niet te ver, is ook weer lang reizen enzow. Dus het liefst een beetje in de randstad...zo tussen rotterdam, amsterdam en utrecht in.
|
|
|
|
precies, aan gezien iedereen nogal ver uit elkaar woont, is een centrale plaats toch beter, het hoeft inderdaad ook geen grote stad te zijn. diegene die zegt dat we hier of daar moeten doen, omdat diegene dan snel daar is en bijna geen geld hoeft uit te geven is een beetje egoistisch. iedereen wilt dat de meeting het dichtst bij huis wordt gehouden en mensen net zoals ik ook bijna geen geld hebben.
ff goed n datum afspreken enzo dan komt het goed en op de meeting ff allemaal watermannetje voor de gek houden dan wordt het lachen.
|
|
|
|
Ik ben voor Amsterdam!!!!
ALs we rekening moeten gaan houden met waar iedereen woont of met het beperkte budget van mensen zodat ze niet kunnen komen etc. etc. dan komen we nog nergens! Geld kost het toch wel en reizen zul je ook.. En aangezien weinig mensen daar zin in hebben denk ik dat er maximaal 5 mensen komen..... Je doet het of je doet het niet he...
|
|
||
|
Citaat:
) en als die dus een geldgebrek hebben kunnen ze dus niet komen en dan zit je inderdaad weer met 5 man te koekeloerent boeit allemaal niet zo, als maar iedereen komt die wil komen en als er mensen willen komen, maar niet durven ofzo omdat ze hier nog niet zo lang zijn, dan moeten ze toch ff doorbijten anders kom je nergens.
|
|
|
|
Ik vin et op zich wel een top Id, alleen is mij hier nogal nieuw, en net as CryperA is lef niet m`n sterkste punt
Daarnaast heb ik ouders die et niet zo op zulk soort dingen hebben, maar daar kan ik nog met ze over discuseren, et grootste probleem blijft m`n lef, de tijd, en de plaats
|
|
|
|
Ik kom ook wel, dat wilde Crypera so graag, dan kende ze in ieder geval iemand en hoefde ze niet alleen te gaan
![]() *Judith2211 (Judith) - Zwolle *x-spekkie-x (Lisanka) - Rotterdam *MoonNature (Elke) - Weert *Crypera (Sandra) - Maarheze Deed ook maar meteen voor Crypera
|
|
||
|
Citaat:
hey wanneer word het precies gehouwe???
|
|
|
|
aargh.. geld geld. ouders ouders vervoer vervoer.. *snik* kbdoel als je echt iets wilt moet je ervoor knokken..
voor 12 juli kom ik, daarna ben k 6 weken werken en daarna verhuis ik terug naar the middle of nowhere!!! dus als julliie nog iets voor de 12e kunnen versieren dan ben k blij. en als iedereen ZONDER OVJAARKAART een plaats neerzet waar ze het liefst een meeting willen houden en wat toch nog centraal is kunnen de mensen MET OVJAARKAART zich daaraan aanpassen, aangezien die meesten toch 18 jaar of ouder zijn en minder gezeik hebben van ouders of minder geldgebrek.
|
|
||
|
Citaat:
en ik heb al heeel lang geen icq meer ![]() *stemt ook voor utrecht btw* (of rotterdam )
|
|
||
|
Citaat:
we maken anders wel 2 mogelijkheden amsterdam: utrecht: watermannetje(bertine) vind je dat niet erg judith? want op jouw manier komen we nog nergens... |
||
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 20:13 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ene nieuwe meetingtopic ofzo waaromniet? | 147 | 10-03-2002 11:57 | |