Oud 21-05-2004, 17:04
Luego
Luego is offline
Op N&A gaat het grootste deel van de discussies over Irak/moslimextremisme/integratie etc. etc.

Ik erger me dood aan mensen met een zodanig overtuigde mening dat een normale discussie over dit soort onderwerpen eigenlijk niet goed mogelijk is op dit forum.

Hoort van broertje dat ze moet eten.

Een wat uitgebreidere motivatie zal ik als dat gewenst is nog geven, maar mijn vraag is zou het niet mogelijk/handig zijn om een deelforum over godsdienstoorlogen/het middenoosten e.d. te maken, dus of I&R uitbreiden, of een ander deeltopic ernaast, zoiets? Of misschien wat te harde maatregel: geen niet gemotiveerde standpunten meer op N&A?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 17:37
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 21-05-2004 @ 18:04 :
Op N&A gaat het grootste deel van de discussies over Irak/moslimextremisme/integratie etc. etc.

Ik erger me dood aan mensen met een zodanig overtuigde mening dat een normale discussie over dit soort onderwerpen eigenlijk niet goed mogelijk is op dit forum.

Hoort van broertje dat ze moet eten.

Een wat uitgebreidere motivatie zal ik als dat gewenst is nog geven, maar mijn vraag is zou het niet mogelijk/handig zijn om een deelforum over godsdienstoorlogen/het middenoosten e.d. te maken, dus of I&R uitbreiden, of een ander deeltopic ernaast, zoiets? Of misschien wat te harde maatregel: geen niet gemotiveerde standpunten meer op N&A?
Dat laatste eist van ons FB'ers dat we totaal geen sociaal leven meer kunnen hebben, aangezien we bij ieder bericht goed moeten gaan bepalen of het wel een gemotiveerd standpunt is En daarnaast komt censuur dan toch wel erg de hoek om kijken
Dus die valt al af

Het lijkt me niet goed voor de discussie in het Israel en Palestina subforum dat dit uitgebreid wordt naar moslim-extremisme/integratie/Irak.
Dr is net een extra topic toegevoegd waarin getracht wordt de discussies daar beter te reguleren:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=846000

Op zich zijn er vrij weinig andere actuele onderwerpen discussieerbaar - zo lijkt het - voor op N&A dan Irak en integratie. Althans, mensen schijnen weinig anders te posten.
Misschien dat iemand zich geroepen voelt om vooral posts te openen die hiermee niks te maken hebben?

Verder kunnen wij forumbazen misschien wat strenger zijn in het openen van een nieuw topic. Als het weer over integratie e.d. gaat dan sluiten we die als er al een topic over bestaat.
Oud 21-05-2004, 17:56
waaromniet?
waaromniet? is offline
We proberen al zo veel mogelijk om topics te sluiten die over min of meer hetzelfde gaan. Helaas zitten ook daar grenzen aan, en zijn kennelijke items nou eenmaal "hot". Breng interessante discussiestof in, is het beste advies dat ik je kan geven.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten