![]() |
||
Citaat:
Je bent wat aan de late kant, maar nog niet te laat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je wel al voorvocht?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij mezelf ging het in een keer goed. Meteen nog een keer geprobeerd, maar helaas, lekker is maar een vinger lang... Eh, heb je wel het gevoel maar geen zaad? Dan zou ik wel evennaar de dokter, want het kan zijn dat je een pijplijn probleem hebt, waardoor het zaad in je blaas komt. Dat is wat lastig vader worden...later. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon KEIHARD blijven rukken! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar een man moet toch sperma hebben !!!! kunnen spuiten ed wat gaat de dokter doen ,et als hem vaststellen dat ie geen sperma heeft of van die sjit ga naar een hoer neem haar es goed anaal en als het dan niet lukt kun je nog naar een dokter gaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway ik denk niet dat er al reden is voor paniek, ik denk dat hetzelfde gaat als bijv. bij een meid, die op d'r 18de nog steeds niet ongesteld is geworden, die gaan dan ook allemaal wel langs de dok. Werkt het bij het mannelijk geslacht niet net zo? Tis maar een idee.. denk dat als er met je 18de jaar nog steeds niets is gebeurt je dan maar eens een bezoekje moet gaan plannen, tot die tijd lijkt er in mijn ogen nog niets aan de hand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zeer grappig ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|