Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() *denk bij zichzelf na over wat voor kutopmerking hij maakt* *heeft bedacht dat hij het niet kon laten* heel flauw ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Tsja.. dat gebeurt vaker, heeft mijn ex ook gedaan. De ene week willen ze je nooit meer kwijt etc en de andere week is het ineens uit of weten ze niet meer wat ze willen. Het is heel bizar.. maarja, trek je conclusies. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op dat moment echt k*t, voor ons allebei, maar veel en veel beter dan een week de schijn ophouden en t dan alsnog uitmaken terwijl je dat allang wilde en wist dat je t ging doen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*denk bij zichzelf na over wat voor kutopmerking hij maakt* *heeft bedacht dat hij het niet kon laten* Sollie ![]()
||
Tja, als de een het (onverwachts) uitmaakt, is het niet echt leuk nee, maar iemand aan het lijntje te houden is ook niet cool.
![]() En iemand aan het lijntje houden en dan later uitmaken is nog erger.. Er zijn vast leukere mannen. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat nou afleiding. Die zoek ik toch ook in een bak chocoladeijs en veel tranen, dan ga ik toch ook niet liggen krikken met de volgende? Dan mis ik hem alleen maar nog veel meer, want die ander, die is hem niet! Het is ook nog eens oneerlijk tegenover die nieuwe, want die is wel verliefd ( aan het worden) op mij, en ik doe het alleen maar om iemand anders uit te wissen? Ik zal jongens echt nooit begrijpen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Elke keer die gedachtes weer. On efil | 13 | 13-07-2013 09:39 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Liefde & Relatie |
minder gevoelens **thuggirl** | 17 | 02-08-2002 19:45 | |
Liefde & Relatie |
hoe heb jij het uitgemaakt???? Loesje | 16 | 26-04-2002 13:52 |