Oud 23-05-2004, 10:28
debotjuh
debotjuh is offline
mn vriend heeft het gister uitgemaakt op me verjaardag
het ging al een poos niet lekker omdat anderen zo erg liepen te stoken tussen ons ( terwijl ik zoiets had van jah trek je daar niks van aan en sta erboven) maar ja zo te zien kan die dat niet !!! maar ik hoorde donderdag al van een vriend dat die het wou uitmaken toen had ik al aan hem gevraagd van goh is dat zo en toen zei die van nee ik wil je nooit meer kwijt ik hou super veel van je en gister zei die ineens van jah ik weet niet meer wat ik wil ik denk dat je me effe een tijdje rust moet gunnen zodat ik kan nadenken over ons dus ik vroeg hoe lang kan dat duren hij zei van ja weet ik niet een maand een weeek ik zou het niet weten ( maar ik had zoiets van ja je houd me aan het lijnte en dat wil ik niet ) dus nu is het uitgemaakt op me verjaardag vind het echt zoo rot
diep in me hart zou ik hem zoo terug nemen maar ja dat moet van 2 kanten komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 10:54
Stefanie
Stefanie is offline
Zoiets heeft mijn ex ook gedaan Precies een week na mn verjaardag, alsof het uitgedacht was ofzo, maakte hij het uit per email, hoe triest. Op het moment zelf was ik er kapot van, maar achteraf vind ik hem alleen maar zieliger (met name door de manier waarop hij het uit heeft gemaakt en hoe hij er mee omging).
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:32
debotjuh
debotjuh is offline
ja hij doet nu ook super raar tegen me snap er niks meer van
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:36
sn0w
sn0w is offline
mijn vriend had t ook uitgemaakt,
een week later wilde ie t weer aan, hij zei dat hij de week daarvoor een 'slechte dag' had
hij had het een week na valentijn uitgemaakt
Oud 23-05-2004, 12:34
Pierreke
Pierreke is offline
'zij' op derde kerstdag
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:42
Verwijderd
oh das kut voor je meis! een vriendin van me had het laatst aan paar dagen voor haar ex zn verjaardag uitgemaakt. maar ze vond het echt niet meer leuk en wilde zo niet verder. het is kut, maar miss ist beter dan nog een tijd met iemand zitten die eigenlijk niet van je houdt...
sterkte!!!

kuss
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:50
cyntha
cyntha is offline
De vriend van een vriendin van me had het uitgemaakt op valentijnsdag. Het ging al een tijdje niet goed tussen hun en hij zag het niet meer zitten. Vond het heel erg vor haar dat het juist op valentijnsdag was, maar het is idd beter dat hij het heeft uitgemaakt. Dan dat je achteraf hoort dat hij al een paar dagen/weken niet meer van je hield.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:16
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik heb twee langere relaties gehad en die zijn allebei uitgegaan in de week na mijn verjaardag. Eentje was de dag voor Valentijnsdag. Ach... beter dat het gebeurd als het niet goed gaat, dan dat het alleen maar uitgesteld wordt. En dagen doen mij verder vrij weinig.
Oud 23-05-2004, 16:44
debotjuh
debotjuh is offline
ja maar ja hij wou het eerder doen maar heeft het niet gedaan daar baal ik wel van hoor
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:33
luchtballon
luchtballon is offline
uitmaken komt nooit goed uit.
Is het niet je verjaardag dan is het wel valentijn, of kerst, of nieuwjaar, of net voor de samen geplande zomervakantie, of net voordat je naar een neiuwe school/uni gaat of net voor jullie (1-jarig) jubileum of weet ik veel wat.
Je moet het gewoon uitmaken als je dat wil en niet omdat het dan beter uitkomt, of wachten omdat het niet uitkomt. Dát is pas je vriend(in) aan het lijntje houden.

Maar sterkte, ik hoop voor je dat hij jou ook weer terug wilt na even rust, maar ik zou er niet teveel op hopen want dan kan je je nergens anders meer mee bezig houden en dat versterkt de teleurstelling alleen maar als hij dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:13
tjaaah
tjaaah is offline
Citaat:
sn0w schreef op 23-05-2004 @ 12:36 :
mijn vriend had t ook uitgemaakt,
een week later wilde ie t weer aan, hij zei dat hij de week daarvoor een 'slechte dag' had
hij had het een week na valentijn uitgemaakt
had ie beter een 2 week eerder kunnen doen, dan had hij al z'n geld nog

*denk bij zichzelf na over wat voor kutopmerking hij maakt*

*heeft bedacht dat hij het niet kon laten*

heel flauw
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:23
ABrules
ABrules is offline
een week voor me verjaardag... maakte ze het uit... maar ja, weet nog goed hoe ik me voelde... zeker toen alle mensen begonnen te vragen... en waar is je vriendinnetje nu?

maar ja... ook over die vriend van jou... mmmz, ik vind altijd dat als er al twijfel is je er niet meer aan moet beginnen... bedoel die twijfel is er niet voor niets, maar ja ik begrijp dat je hem nog meteen terug zou nemen hoor... best moeilijk zo een situatie... maar ja... met de tijd wordt het hopelijk wel weer beter.
Oud 23-05-2004, 18:26
Verwijderd
Dumb people should not procreate.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
debotjuh schreef op 23-05-2004 @ 11:28 :
toen zei die van nee ik wil je nooit meer kwijt ik hou super veel van je
Citaat:
jah ik weet niet meer wat ik wil ik denk dat je me effe een tijdje rust moet gunnen zodat ik kan nadenken over ons dus ik vroeg hoe lang kan dat duren hij zei van ja weet ik niet een maand een week ik zou het niet weten
*herkenning*

Tsja.. dat gebeurt vaker, heeft mijn ex ook gedaan. De ene week willen ze je nooit meer kwijt etc en de andere week is het ineens uit of weten ze niet meer wat ze willen. Het is heel bizar.. maarja, trek je conclusies. Het komt duidelijk niet meer van zijn kant, dus ga gewoon veel leuke dingen doen en dan komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:04
El Kim
El Kim is offline
Dat is lullig en wees blij dat je van die loser af bent.
Oud 24-05-2004, 11:32
speedyme
speedyme is offline
Het is super lullig van hem doe het dan een week later maar ni op iemand zijn of haar verjaardag.
Mijn ex heeft het geflikt 2 weken voor mijn verjaardag en ik heb nog nooit zo'n kut verjaardag gehad.
En dat kwam vooral doordat iedereen ging vragen waar mijn vriendin was.
Ni echt leuk dus maja het is nooit echt leuk als iemand het uitmaakt waar je veel van houdt heb gehouden.
Good luck
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:23
debotjuh
debotjuh is offline
ik wou iedereen bedanken voor zn reacties
hij doet nu ook super lullig tegen me net of alles aan mij ligt

effe slikken en weer doorgaan he
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:55
Verwijderd
beter dan liegen of verzwijgen...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 19:27
Susanne
Susanne is offline
Ach het kan gebeuren, maar ik had het zelf wel vervelend gevonden als dat mij zou gebeuren, dan denk ik van je had ook nog een week kunnen wachten, of eerder kunnen doen. Maarja, dat ie het uit wilde maken voelde je ook zelf wel aan blijkbaar, het was dus wel te verwachten.. Lullig van 'm, maar er zijn nog genoeg andere kerels
Oud 25-05-2004, 07:23
debotjuh
debotjuh is offline
ach das waar

k ga gewoon weer door met me leven zijn genoeg andere leuke jongens
die veel liever zijn dan hem
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 07:54
Verwijderd
Herkenning in je verhaal debotjuh.
Mijn eerste ex gaf mij ook zo'n kado op mijn verjaardag, en de laatste deed het op haar eigen verjaardag. Eigenlijk idioot, maar ja je laatste post geeft aan dat je een goede mentaliteit hebt.

Keep up that spirit
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 08:29
debotjuh
debotjuh is offline
idd
maar ja waarom zegt die s ochtends dan nog ik hou van je en laat die een super mooie bos rozen bezorgen
en maak die het s avonds uit
beetje vaag allemaal
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:39
debotjuh
debotjuh is offline
maar ja niks aan te doen
geen hand vol jongens maar een land vol he
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:09
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
speedyme schreef op 24-05-2004 @ 12:32 :
Het is super lullig van hem doe het dan een week later maar ni op iemand zijn of haar verjaardag.
Mijn ex heeft het geflikt 2 weken voor mijn verjaardag en ik heb nog nooit zo'n kut verjaardag gehad.
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex de dag voor een toetsweek.
Op dat moment echt k*t, voor ons allebei, maar veel en veel beter dan een week de schijn ophouden en t dan alsnog uitmaken terwijl je dat allang wilde en wist dat je t ging doen.
Oud 26-05-2004, 11:40
annetjuh
annetjuh is offline
heeft een vriendin ook gedaan op haar eigen verjaardag.
haar vriendje zat er met de gehele familie.
hij zei wat en toen zei zij.
"ik hoef je niet meer. doei. het is uit."
"ik zij doei!!!?"

het is wel heel gemeen. ik zou nooit zoiets doen.
Oud 26-05-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 25-05-2004 @ 22:09 :
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex de dag voor een toetsweek.
Op dat moment echt k*t, voor ons allebei, maar veel en veel beter dan een week de schijn ophouden en t dan alsnog uitmaken terwijl je dat allang wilde en wist dat je t ging doen.
Ach, ik weet niet. Mijn ex-vriend heeft volgens mij weg gewacht met uitmaken tot na mijn proefwerkweek (gezien het feit dat hij het uitmaakte 2 dagen erna enzo ), en daar ben ik hem eigenlijk wel dankbaar voor. Ik zag hem toch niet in die week, want tja, ik had proefwerkweek.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:06
ellaversa
ellaversa is offline
ik heb het twee dagen voor kerstmis uitgemaakt. Hard? nee hoor, ik vond em niet meer leuk, had em dat al meerdere malen verteld (en ik bleef niet vriendelijk) maar hij bleef zeiken : "oooh geef me nog een kans" "nu heb ik met kerstmis niks te eten".
nou ja, pech voor hem, ik wilde iemand die ik echt niet meer moest niet met kerst tussen mijn familie hebben zitten.

en aangezien ik mijn belangen het belangrijkst vond
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:12
beckytjuhh
beckytjuhh is offline
leuke verjaardags cadeau joh laat die jongegewoon
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:59
debotjuh
debotjuh is offline
ja idd
maar zn rozen staan er nog ze zijn echt super mooi
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:08
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ben dinsdag jarig...... wie weet heeft mijn vriendje ook wel zo'n leuk kadootje voor me!

ff serieus, ik vind het lullig voor je! Altijd jammer als een relatie uitgaat!
Oud 26-05-2004, 15:58
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
nog gefeliciteerd.....maar het is echt erg stom om het op iemands verjaardag uit te maken. als het al een tijdje niet ze lekker liep en hij werd opgestookt...vonden zijn vrienden misschien wel dat hij het op je verjaardag uit moest maken. maar maak je er maar niet tedruk om. want als hij zoiets doet is hij je niet waard.
Oud 26-05-2004, 19:01
luckyleo
luckyleo is offline
dat is wel een behoorlijk scrale streek. Dingen goed plannen is duidelijk niet aan hem besteed.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:11
DG
DG is offline
Citaat:
debotjuh schreef op 24-05-2004 @ 13:23 :

effe slikken en weer doorgaan he
hoe moet ik dit opvatten?

*denk bij zichzelf na over wat voor kutopmerking hij maakt*

*heeft bedacht dat hij het niet kon laten*

Sollie
Oud 27-05-2004, 09:05
debotjuh
debotjuh is offline
hoe bedoel je sollie
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 11:11
debotjuh
debotjuh is offline
?????????
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:20
Iduna
Iduna is offline
Tja, als de een het (onverwachts) uitmaakt, is het niet echt leuk nee, maar iemand aan het lijntje te houden is ook niet cool.
En iemand aan het lijntje houden en dan later uitmaken is nog erger..
Er zijn vast leukere mannen.

Citaat:
debotjuh schreef op 27-05-2004 @ 10:05 :
sollie
= sorry
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 12:28
juno
juno is offline
Het is wel zo, dat veel mensen juist op een speciale datum als kerstmis of verjaardagen of valentijnsdag, stilstaan bij die relatie, hun leven gaan overpeinzen.. En dan wil de uitslag van die peinsbui nog wel eens negatief uitvallen.

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 12:46.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 16:03
debotjuh
debotjuh is offline
jaa maar als die er al eerder mee loopt of het uitmaak omdat er wel eens een ruzietje komt ( wat helemaal niet zo vaak was ) is het wel heel triest
elke relatie is er wel eens ruzie toch
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 08:58
debotjuh
debotjuh is offline
een ruzie af en toe
is doodnormaal
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:28
wie?
wie? is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2004 @ 19:26 :
Dumb people should not procreate.
Oud 31-05-2004, 10:18
debotjuh
debotjuh is offline
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 09:09
debotjuh
debotjuh is offline
hij heeft nu gewoon al een ander
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:31
belledonne
belledonne is offline
nogal aso van 'm maar t is wel goed dat ie t eerlijk zegt (al1 of dat op je verjaardag moet?? mrjah). t is verder wel goed dat jullie het hebben uitgemaakt, als de 1 rust wil kan de ander dat ook maar btr nemen want t lijkt me n beetje stom voor diegene als ie maar zit af te w8en terwijl de ander doet wat ie wil maar ik zou met je (ex)vriend gaan praten en vragen wat die mensen die stookten precies hebben gezegd, strax heeft ie zich over laten halen om het uit te maken door wat roddels

suc6
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:32
belledonne
belledonne is offline
ow had ik ff niet geleze

als ie n ander heeft was ie t natuurlijk gewoon niet waard, dan weet je dat tenminste..

niet egt opbeurend he..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 20:08
Blondt
Blondt is offline
He sucks..!

Weetje trouwens zeker dat hij nie is vreemdgegaan, met dat meisje waar die nou al weer wat mee heeft?
(dat zou als eerste in mij opkomen.. )
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 01:14
Verwijderd
Citaat:
debotjuh schreef op 01-06-2004 @ 10:09 :
hij heeft nu gewoon al een ander
Dat betekent niet dat hij je al vergeten is hoor. Waarschijnlijk reageert hij gewoon zijn luduvudu af door een of andere straatgriet helemaal kapot te neuken. Don't worry
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:40
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-06-2004 @ 02:14 :
Dat betekent niet dat hij je al vergeten is hoor. Waarschijnlijk reageert hij gewoon zijn luduvudu af door een of andere straatgriet helemaal kapot te neuken. Don't worry
Zo snel ingeruild worden steekt hoor, en dan kun je nog zo tegen jezelf zeggen dat hij het doet juist om jou te vergeten, en dat het niet hetzelfde is, en dat ze niets voor hem betekent....dat wil er bij meisjes niet in.

Wat nou afleiding. Die zoek ik toch ook in een bak chocoladeijs en veel tranen, dan ga ik toch ook niet liggen krikken met de volgende? Dan mis ik hem alleen maar nog veel meer, want die ander, die is hem niet!

Het is ook nog eens oneerlijk tegenover die nieuwe, want die is wel verliefd ( aan het worden) op mij, en ik doe het alleen maar om iemand anders uit te wissen?

Ik zal jongens echt nooit begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:09
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Sommige zijn ook echt verkeerd - zonder dat ze het zelf eigenlijk weten. Maar je vind er wel een x een die je wel 100 % snapt hoor, don't worry.
Oud 04-06-2004, 07:36
debotjuh
debotjuh is offline
omdat er al zoveel geluld werd wou ik laatst me goeie wil tonen en ben naar hem toe gegaan om alles eens goed uit te praten want er waren nog wat dingen gezegt wat helemaal niet waar was je kent dat wel ( roddels ) wat krijg ik te horen das maar 1 woord optyfen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 07:37
debotjuh
debotjuh is offline
terwijl ik niks gedaan heb
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten