Vandaag nog helemaal niks.. ben nog net wakker.
Maar gister was echt erg. Ik werd gebeld door het uitzendbureau.. of ik die dag kon werken. Ik wilde natuurlijk wel, omdat ik ff geen werk heb en blut ben. Maar het was dus in een dorpje hier vlakbij. Zij had de route beschreven en de busnummers gegeven waarmee ik zou kunnen gaan. Geeft ze gewoon de verkeerde busnummers op. En toen ging ik het zelf uitzoeken.. ik met die bus.. ben daar nog nooit geweest, dus zei tegen de chauffeur dat hij het moest zeggen als we er waren. Of hij heeft me toen verkeerd afgezet.. of het is daar echt zo verlaten dat ik zo teringveel moest lopen. En natuurlijk kende niemand dat straatje waar ik moest wezen. En toen ging gelukkig een oude man helemaal een plattegrond halen om te kijken waar het lag.

Ik had die dag niet mijn meest comfortabele schoenen aan.. en nog wel met blote voeten. Normaal draag ik het met een panty.. maar het was zo warm dat ik dat niet heb gedaan. Dus mijn hele voeten zitten nu onder de blaren en er was zelfs zo'n heel stukje vel eraf gegaan. En toen moest ik nog een heel stuk lopen naar mijn werk.

Ik heb toen maar mijn schoenen uitgedaan en op blote voeten daarheen gelopen. Maakt een goede indruk.