Oud 08-06-2004, 23:16
Realmoslim
Realmoslim is offline
Je weet niet eens zeker of dat wel Irakezen zijn in die filmpje, ze hebben een masker aan en toch vertelt die zijn naam. Ze hebben hem al zo vaak gezien, de man in die video klinkt niet eens zoals hem, wat is dit voor onzin. Je moet dus niet gelijk zeggen dat het Irakezen zijn, want dat weet je niet zeker.
Oud 08-06-2004, 23:19
Realmoslim
Realmoslim is offline
Zie ook gelijk :

English words spoken on video

The fact that the video is fake.
Oud 08-06-2004, 23:22
Realmoslim
Realmoslim is offline
Sorry, maar zie ook gelijk :
http://www.iraqvictims.com

Hmm...waarom laten ze dit niet zien op het nieuws. Je moet niet denken dat dit de enige is he.
Oud 09-06-2004, 00:02
Verwijderd
x 10^2

Alsof het feit dat dat óók erg is (wat niemand betwist) dit minder erg maakt, en alsof het feit dat dat niet of minder vermeld wordt een reden is om hier niet over te praten.

En alsof dit niet de zoveelste conspiracy theory is sinds 9-11, waar mensen ook met 'kracht van bewijs en argumenten' van meenden aan te tonen dat toch echt Bush en de CIA zelf erachter zaten, of op zijn minst het een zionistische samenzwering was.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 08:52
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 01:02 :
x 10^2

Alsof het feit dat dat óók erg is (wat niemand betwist) dit minder erg maakt, en alsof het feit dat dat niet of minder vermeld wordt een reden is om hier niet over te praten.

En alsof dit niet de zoveelste conspiracy theory is sinds 9-11, waar mensen ook met 'kracht van bewijs en argumenten' van meenden aan te tonen dat toch echt Bush en de CIA zelf erachter zaten, of op zijn minst het een zionistische samenzwering was.
Vriend, praat normaal. Niemand weet zeker of dat Irakezen zijn, de Amerikanen hebben al eerder een video vervalst, wist je dat niet? Dat was vroeger en nu kun je tegenwoordig makkelijk iets vervalsen. In deze video zie je gewoon letterlijk een stuk van een amerikaanse soldaat. Die arabische accent van hem is zo slecht, zoveel mensen spreken tegenwoordig arabisch en je hebt ook arabische niet-moslims.

Bewijs dat het Irakezen zijn : Ze zeggen dat het Irakezen zijn.
Bewijs dat het vals is : Zoveel bewijzen dat je het een feit mag noemen.

Video is fake.

Deze sites zijn door Amerikanen zelf gemaakt, amerikanen hebben de onderzoek hierover gehouden, het kwam zelfs op t.v dat het nep is, op bbc of zo.

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 08:56.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:39
Gatara
Gatara is offline
Feit is dat Nick Berg onthoofd en dood is
Oud 09-06-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 09:52 :
Vriend, praat normaal. Niemand weet zeker of dat Irakezen zijn, de Amerikanen hebben al eerder een video vervalst, wist je dat niet? Dat was vroeger en nu kun je tegenwoordig makkelijk iets vervalsen. In deze video zie je gewoon letterlijk een stuk van een amerikaanse soldaat. Die arabische accent van hem is zo slecht, zoveel mensen spreken tegenwoordig arabisch en je hebt ook arabische niet-moslims.

Bewijs dat het Irakezen zijn : Ze zeggen dat het Irakezen zijn.
Bewijs dat het vals is : Zoveel bewijzen dat je het een feit mag noemen.

Video is fake.

Deze sites zijn door Amerikanen zelf gemaakt, amerikanen hebben de onderzoek hierover gehouden, het kwam zelfs op t.v dat het nep is, op bbc of zo.
Ten eerste ben ik je vriend niet, ten tweede post je hier niets wat je nog niet eerder gepost hebt. Ten derde wens ik niet aangemaand te worden 'normaal te spreken' door iemand die zelf blijkbaar het Nederlands nog niet goed onder de knie heeft. Ga huiswerk maken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:41
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 10:53 :
Ten eerste ben ik je vriend niet, ten tweede post je hier niets wat je nog niet eerder gepost hebt. Ten derde wens ik niet aangemaand te worden 'normaal te spreken' door iemand die zelf blijkbaar het Nederlands nog niet goed onder de knie heeft. Ga huiswerk maken ofzo.
"Vriend" is sarcastisch bedoelt, als je dat niet ziet ben je echt triest. Denk je dat dit een zakelijke brief is of zo...Als je mij hiermee probeert tegen te bewijzen dat de video echt is dan ben je triester dan ik dacht.

Citaat:
Feit is dat Nick Berg onthoofd en dood is
Ik weet is erg, maar ik zeg alleen dat je de Irakezen niet zomaar de schuld moet geven.
Oud 09-06-2004, 10:42
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2004 @ 10:53 :
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 10:56
schietgeweer
schietgeweer is offline
De eerste bron is een conspiracy-site, de tweede is een of andere vage anti-amerikaanse site ("Beware of Zionist controlled PayPal" ) en de derde is een site gericht tegen Rumsfeld. Zou je niet met iets objectievere bronnen kunnen komen? Bovendien lijkt het me sterk dat de CIA werkelijk een video uit zou geven zonder eerst zorgvuldig al het mogelijke Engels etc. eruit te filteren. Ik heb nog wel meer bezwaren maar om kort te zijn: ik geloof er geen fuck van. Maar goed, geloof wat je wilt geloven...
Oud 09-06-2004, 11:08
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 09-06-2004 @ 11:56 :
("Beware of Zionist controlled PayPal" )
whwhahaaa
Oud 09-06-2004, 12:18
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 09-06-2004 @ 11:56 :
De eerste bron is een conspiracy-site, de tweede is een of andere vage anti-amerikaanse site ("Beware of Zionist controlled PayPal" ) en de derde is een site gericht tegen Rumsfeld. Zou je niet met iets objectievere bronnen kunnen komen? Bovendien lijkt het me sterk dat de CIA werkelijk een video uit zou geven zonder eerst zorgvuldig al het mogelijke Engels etc. eruit te filteren. Ik heb nog wel meer bezwaren maar om kort te zijn: ik geloof er geen fuck van. Maar goed, geloof wat je wilt geloven...
Moet ik je alle sites geven, kun je niet zelf zoeken. En trouwens het maakt niet uit welke site dat zegt zolang het maar met bewijzen komt, denk na man, de bewijzen staan daar letterlijk. Het kwam op de nieuws!!! Ze zeggen dat de CIA hier achter zit, je ziet gelijk dat ze geen onderzoek hebben gedaan, want de video is upgeload in Londen, de onthoofder was al dood voor de filmpje en de reden van zijn dood is zijn kunstmatige been(hij werd aangevallen op de bergen maar hij kon niet ontsnappen), waarom die maskers als iedereen hem heeft gezien en kent. Er is totaal geen bewijs dat dat Irakezen zijn, maar er zijn zoveel bewijzen dat de video nep is.
Oud 09-06-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 13:18 :
Moet ik je alle sites geven, kun je niet zelf zoeken. En trouwens het maakt niet uit welke site dat zegt zolang het maar met bewijzen komt, denk na man, de bewijzen staan daar letterlijk. Het kwam op de nieuws!!! Ze zeggen dat de CIA hier achter zit, je ziet gelijk dat ze geen onderzoek hebben gedaan, want de video is upgeload in Londen, de onthoofder was al dood voor de filmpje en de reden van zijn dood is zijn kunstmatige been(hij werd aangevallen op de bergen maar hij kon niet ontsnappen), waarom die maskers als iedereen hem heeft gezien en kent. Er is totaal geen bewijs dat dat Irakezen zijn, maar er zijn zoveel bewijzen dat de video nep is.
Ten eerste: Leer Nederlands

Ten tweede: Waarom zou de CIA dit doen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:06
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 13:20 :
Ten eerste: Leer Nederlands

Ten tweede: Waarom zou de CIA dit doen?
Denk je dat ik hier praat voor mijn leven of zo? dit is geen zakelijke brief of zo, doe normaal man.

De Irakezen wisten toch al dat die gevangenen gemarteld werden, waarom hebben ze toevalig precies na dat de foto's op het nieuws kwamen dat filmpje gemaakt. De Amerikanen leken slecht door die mishandelingen, dit filmpje was een goede "comeback" voor de Amerikanen. Amerika leed door de foto's er moest wel een filmpje worden gemaakt. En jullie weten dat dit niet de eerste keer is dat er een filmpje wordt vervalst. Het hoeft niet gelijk te betkenen dat de CIA dit filmpje heeft gemaakt, maar wel dat ze de waarheid verstoppen.

Bezoek de onderstaande site, duizenden kinderen worden vermoord door de Amerikanen, deze filmpjes en foto's laten ze niet zien op het nieuws. Wat zou jij doen als jou hele familie voor je wordt uitgeroeid. Er zijn kinderen hier die al zelfmoord plegen als ze op school worden gepest.

http://www.iraqvictims.org

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 13:14.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 14:06 :
Denk je dat ik hier praat voor mijn leven of zo? dit is geen zakelijke brief of zo, doe normaal man.

De Irakezen wisten toch al dat die gevangenen gemarteld werden, waarom hebben ze toevalig precies na dat de foto's op het nieuws kwamen dat filmpje gemaakt. De Amerikanen leken slecht door die mishandelingen, dit filmpje was een goede "comeback" voor de Amerikanen. Amerika leed door de foto's er moest wel een filmpje worden gemaakt. En jullie weten dat dit niet de eerste keer is dat er een filmpje wordt vervalst.

Bezoek de onderstaande site, duizenden kinderen worden vermoord door de Amerikanen, deze filmpjes en foto's laten ze niet zien op het nieuws. Wat zou jij doen als jou hele familie voor je wordt uitgeroeid. Er zijn kinderen hier die al zelfmoord plegen als ze op school worden gepest.

http://www.iraqvictims.org
Ik denk niet dat de CIA achter die onthoofding zat en wel om twee redenen. Ten eerste gedragen de Amerikanen zich tegenover elkaar te geciviliseerd om zoiets te doen. Ten tweede heeft het voor de beeldvorming rond de oorlog binnen de Verenigde Staten niet veel goeds gedaan. Na het zien van deze beelden werden er alleen maar meer Amerikanen van mening dat de VS weg moest uit Irak.

Ja, er zijn door de Amerikanen mensen gedood. Dat is zeer te betreuren, maar hoort bij een oorlog. Die aantallen die je noemt vind ik ook zeker indrukwekkend, maar heb je enig idee hoeveel burgers gedood zijn door het misdadige regime van Saddam Hoessein, die nu nog steeds aan de macht zou zijn als er niets gedaan was?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:40
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 14:14 :
Ik denk niet dat de CIA achter die onthoofding zat en wel om twee redenen. Ten eerste gedragen de Amerikanen zich tegenover elkaar te geciviliseerd om zoiets te doen. Ten tweede heeft het voor de beeldvorming rond de oorlog binnen de Verenigde Staten niet veel goeds gedaan. Na het zien van deze beelden werden er alleen maar meer Amerikanen van mening dat de VS weg moest uit Irak.

Amerikanen te geciviliseerd tegenover elkaar? van wie heb je dit gehoord, heb je weer CNN gekeken? Er zijn zoveel Amerikanen gedood door andere Amerikanen omdat ze met de Irakezen waren en tegen de oorlog. Amerikaanse Moslims in Amerika worden uitgescholden omdat ze moslims zijn.

Moslims zouden nooit iemand onthoofden, want dat mag niet van het geloof en ze zijn daar te aardig voor.

Dat steeds meer Amerikanen van mening waren dat de VS weg moest uit Irak komt niet alleen door het filmpje. En dan nog, ook al was iedereen van mening dat ze weg moesten, wie beslist er of ze weg gaan of niet. De filmpje werd gemaakt om de mishandelde foto's recht te zetten, zodat de Irakezen barbaarser lijken.

Citaat:
Ja, er zijn door de Amerikanen mensen gedood. Dat is zeer te betreuren, maar hoort bij een oorlog. Die aantallen die je noemt vind ik ook zeker indrukwekkend, maar heb je enig idee hoeveel burgers gedood zijn door het misdadige regime van Saddam Hoessein, die nu nog steeds aan de macht zou zijn als er niets gedaan was?
Bij een oorlog horen de "soldaten" dood te gaan, wat de Amerikanen doen is veel erger, ze maken babies dood, ze maken onschuldige mensen dood die niks met de oorlog te maken hadden. Heb je die filmpjes op die site wel gezien, je schiet toch geen onschuldige man dood, laat staan als die gewond is en op de grond ligt. Het ergste nog is dat de Amerikanen na afloop om gingen juichen, het was een spelletje voor hun.

Amerikanen hebben veel meer mensen dood gemaakt dan dat Saddam Hussain ooit heeft gedaan(welke bronnen heb je gevolgd). De Irakezen zijn er nu erger aan toe dan toen Saddam de leiding had. Omdat Saddam mensen liet vermoorden geeft dat de Amerikanen nog steeds niet het recht om babies, kinderen enz te vermoorden, ik praat hier over duizenden kinderen en vrouwen. Je moet de Amerikanen niet verdedigen, als je tegen de oorlog bent wees er dan ook tegen.

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:26
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 13:18 :
Moet ik je alle sites geven, kun je niet zelf zoeken. En trouwens het maakt niet uit welke site dat zegt zolang het maar met bewijzen komt, denk na man, de bewijzen staan daar letterlijk. Het kwam op de nieuws!!!
Ik heb zelf gegoogled en ik vond alleen maar eerdergenoemde sites, soortgelijke sites en posts op fora. Oh ja, het stond blijkbaar ook in de Pravda. Dat is nu ook niet echt de betrouwbaarste krant die ik ken. De bewijzen vind ik allemaal zwak en vergezocht. En het kwam op het nieuws? Welk nieuws, en niet alles wat op het nieuws komt is waar, daar zijn genoeg voorbeelden van te vinden.

Citaat:
Ze zeggen dat de CIA hier achter zit, je ziet gelijk dat ze geen onderzoek hebben gedaan, want de video is upgeload in Londen, de onthoofder was al dood voor de filmpje en de reden van zijn dood is zijn kunstmatige been(hij werd aangevallen op de bergen maar hij kon niet ontsnappen), waarom die maskers als iedereen hem heeft gezien en kent.
Dat die video upgeload is in Londen zegt niks. Is het volgens jou in Londen gefilmd of zo? Die video kan net zo goed geschoten zijn in Irak en vervolgens gemaild of gestuurd naar Londen zijn om daar op het internet gezet te worden.
Over Zarqawi, of hij nu dood is of niet (wat slechts in een pamflet is beweerd) maakt mij weinig uit. Iemand kan inderdaad makkelijk een bivakmuts overtrekken en schreeuwen dat hij iemand anders is. Zo'n bivakmuts maakt anoniem. Dat je overtuigd bent dat het Zarqawi niet kan zijn kan ik me dan nog wat voorstellen, ik heb zelf ook mijn twijfels. Maar wat dan wel weer heel vreemd is is dat je dan wel zeker weet dat er onder die zwarte bivakmutsen CIA-agenten, Russische huurlingen of Mossad-agenten zitten.
Wat mij wel uitmaakt is het feit dat Nicholas Berg vermoord is. Of hij na zijn dood onthoofd is weet ik niet, ik onthoofd zelf niet zo vaak mensen, maar wat wel zeker is is dat hij vermoord is.

Citaat:
Er is totaal geen bewijs dat dat Irakezen zijn, maar er zijn zoveel bewijzen dat de video nep is.
Bewijs dat de mannen op de video Irakezen zijn is inderdaad niet sterk - ik heb dat ook niet beweerd. Maar de bewijzen dat de mannen op de video CIA-agenten zijn zijn duizendmaal zwakker.
Als ik die beelden zie dan zie ik een opgefokt stelletje Arabisch sprekende jonassen met AK-47s in typische martelarenpakjes Nicholas Berg onthoofden. En dan zijn dat Amerikanen omdat er flarden Engels te horen zouden zijn en omdat sommige Amerikanen Arabisch spreken? Hoe weet je dat zo zeker? Laten we dat eens omdraaien. Waarom zouden het geen Arabieren zijn, sommige Arabieren spreken toch ook Engels? En waarom weet je zo zeker dat die plastic stoel, de vermeende vechtpet en de oranje overall Amerikaans zijn? Ik heb zelf ook een witte plastic stoel maar ik kan me niet zoveel meer van mijn tijd in Abu Ghraib herinneren. Ik heb hier thuis trouwens ook een oude Duitse helm liggen. Als ik die opzet en een foto van mezelf maak, zie ik op die foto dan opeens Gemeiner Wimmer?
En als we er even vanuit gaan dat de video inderdaad niet van de CIA komt, is het dan niet veel beter als het wel Irakezen zijn? Dan zou je toch triomfantelijk kunnen zeggen dat de Irakezen zelf echt niks ophebben met al die westerlingen daar? Maar ik ontspoor nu.

Wat in ieder geval vaststaat is dat Nicholas Berg vermoord is. Dat dat door gemaskerde mannen die Arabisch spreken gedaan is staat ook vast. Dat ik het niet met jouw beschuldiging eens ben staat ook vast.
Een mooie afsluiting is nu om te zeggen dat ook vaststaat dat die mannen verschrikkelijke terroristen zijn, maar waarschijnlijk komen dan voordat ik het weet de onderdrukte Palestijnen alweer de hoek omrollen. Of, laat ik een creatievere aanzet geven, er kan gesteld worden dat de ontvoering en de moord gewone oorlogshandelingen waren. Nicholas Berg was immers van joodse afkomst als ik me niet vergis, en was dus vast en zeker een agent voor Het Grote Joodse Complot(tm)...

Oftewel, ik blijf er dus gewoon geen fuck van geloven. Een slechte afsluiting, maar het is er een.

Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:32
JantjePietje
JantjePietje is offline
Hoe vaker ik dat onthoofdingsfilmpje bekijk, hoe stelliger ik ervan overtuigd raak, dat dit het werk is van de Amerikanen in samenwerking met enkele Joden. Het is allemaal zo doorzichtig. De maker van het filmpje gebruikte een slechte videocamera om het een Arabisch tintje te geven, maar de beeldkwaliteit is dan ook weer zo slecht dat het weer niet geloofwaardig is. Als Al-qaida werkelijk zo rijk was, had ze toch makkelijk een camera kunnen kopen met een betere beeldkwaliteit? Het is allemaal te schokkerig ( lijkt net of de cameraman aan het dansen is).
Waarom is die al-zarakiwi eigenlijk gemaskerd, terwijl er in de titel "Al-zaraqawi onthoofdt Amerikaan" zijn naam wordt genoemd? Bovendien kon die man vrij aardig staan en lopen, hoewel hij een kunstbeen heeft.
En hoe komt het dat die mannen zo dik zijn? Je zou toch echt verwachten dat die terroristen niet zo vadsig, maar eerder atletisch gebouwd zijn, omdat ze volgens Bush de hele tijd achtervolgd en uitgerookt worden. Als je deze mannen vergelijkt met die gasten uit het trainingsfilmpje van Alqaida, die aan het springen, zwemmen, machinegeweren en raketwerpers aan het hanteren zijn, dan denk je eerder aan een paar vetgemeste Joden met een aangeleerd Arabisch accent. Ik sluit echter niet uit dat dit het werk kan zijn van Arabische terroristen.
Oud 09-06-2004, 14:34
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-06-2004 @ 15:32 :
tekst
Lol, dat is gewoon een oude tekst met het woord enkele toegevoegd, niet waar?
Oud 09-06-2004, 14:37
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 09-06-2004 @ 15:34 :
Lol, dat is gewoon een oude tekst met het woord enkele toegevoegd, niet waar?
Je schiet met scherp.
Oud 09-06-2004, 16:04
Gatara
Gatara is offline
Oud 09-06-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 14:40 :
Moslims zouden nooit iemand onthoofden, want dat mag niet van het geloof en ze zijn daar te aardig voor.
Aha, en Osama Bin-Laden is een van 'ons soort Christenhonden'?

Citaat:
Amerikanen hebben veel meer mensen dood gemaakt dan dat Saddam Hussain ooit heeft gedaan(welke bronnen heb je gevolgd). De Irakezen zijn er nu erger aan toe dan toen Saddam de leiding had. Omdat Saddam mensen liet vermoorden geeft dat de Amerikanen nog steeds niet het recht om babies, kinderen enz te vermoorden, ik praat hier over duizenden kinderen en vrouwen. Je moet de Amerikanen niet verdedigen, als je tegen de oorlog bent wees er dan ook tegen.
Dat de daden van Saddam Hoessein geen rechtvaardiging zijn voor het doden van onschuldige burgers door de Amerikanen wil ik wel beamen. Dat de Amerikanen meer doden hebben gemaakt dan Saddam Hoessein echter niet. Saddam Hoessein heeft honderdduizenden doden op zijn geweten. En nee, dat heb ik niet van van CNN, maar van Amnesty International.

"Massagraven werden ontdekt met daarin de lichamen van duizenden slachtoffers van mensenrechtenschendingen begaan tijdens het regime van president Saddam Hussein." Uit het Amnesty Jaarboek 2004
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-06-2004 @ 15:32 :
in samenwerking met Joden
Natuurlijk, de joden krijgen er ook weer eens van langs. Het antisemitisme is na een jaartje of 50 weg te zijn geweest weer helemaal hip tegenwoordig. Zowel extreem-rechts als links (SP, GroenLinks) zien de joden tegenwoordig als gewillig slachtoffer.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 18:40 :
Natuurlijk, de joden krijgen er ook weer eens van langs. Het antisemitisme is na een jaartje of 50 weg te zijn geweest weer helemaal hip tegenwoordig. Zowel extreem-rechts als links (SP, GroenLinks) zien de joden tegenwoordig als gewillig slachtoffer.
stond een tijd terug nog een interessant artikel over in de VN
Oud 09-06-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 09-06-2004 @ 18:44 :
stond een tijd terug nog een interessant artikel over in de VN
Dat heb ik gelezen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 18:46 :
Dat heb ik gelezen.
k
Oud 09-06-2004, 22:03
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 18:40 :
Bron?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 09-06-2004 @ 23:03 :
Bron?
Wat voor bron? Die opmerking was toch duidelijk. En wat denk je van Gretta '6 miljoen, hahahaha' Duisenberg en de gevaarlijke anti-Israelische houding van GroenLinks en SP?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 13:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 10-06-2004 @ 14:32 :
Wat voor bron? Die opmerking was toch duidelijk. En wat denk je van Gretta '6 miljoen, hahahaha' Duisenberg en de gevaarlijke anti-Israelische houding van GroenLinks en SP?

"Gretta 6 miljoen Hahahaha" is ook een leuke naam voor haar naast "Whatever Gretta"

hm, volgens mij was dit een beetje insiders humor dat niet iedereen zal (her)kennen

Maar even daarnaast: een anti-Israelische (als in "niet eens met Israelische beleid) houding hoeft niet gevaarlijk te zijn.
Oud 10-06-2004, 13:44
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Hoeveel mensen wonen er in Israel? juist ja, 6 miljoen
Oud 10-06-2004, 13:46
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-06-2004 @ 14:44 :

"Gretta 6 miljoen Hahahaha" is ook een leuke naam voor haar naast "Whatever Gretta"

hm, volgens mij was dit een beetje insiders humor dat niet iedereen zal (her)kennen
Oud 10-06-2004, 14:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 10-06-2004 @ 14:44 :
Hoeveel mensen wonen er in Israel? juist ja, 6 miljoen
njah, maar bij gretta weet je t nooit
Oud 10-06-2004, 14:45
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-06-2004 @ 15:13 :
njah, maar bij gretta weet je t nooit
yea whatever
Oud 10-06-2004, 14:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Goh, dan ken jij een andere SP en een ander GroenLinks dan ik
Oud 10-06-2004, 16:28
Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 09-06-2004 @ 18:37 :
[B]Aha, en Osama Bin-Laden is een van 'ons soort Christenhonden'?
Heeft hij iemand onthoofdt?
Oud 10-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 10-06-2004 @ 15:45 :
yea whatever
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 10-06-2004 @ 15:47 :
Goh, dan ken jij een andere SP en een ander GroenLinks dan ik
jah, wou net zeggen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:36
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 10-06-2004 @ 17:28 :
Mag een vliegtuig in een gebouw laten vliegen dan wel
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 16:15
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 10-06-2004 @ 17:28 :
Dus als je niet weet of het nou met "d" of "t" moet, doe je het maar allebei?
Oud 16-06-2004, 16:15
Gimme more beer
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 15-06-2004 @ 12:36 :
Wie zegt dat hij dat gedaan heeft?
Oud 16-06-2004, 16:24
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-06-2004 @ 17:15 :
Dan zit je iig altijd goed
Oud 16-06-2004, 16:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-06-2004 @ 17:15 :
Wie zegt dat hij dat gedaan heeft?
Als jij hier iemand de opdracht geeft om iemand te vermoorden ben je ook strafbaar
Ik dacht dat jij rechten deed?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 12:41
Rafiq
Rafiq is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 15-06-2004 @ 12:36 :
Nee, maar elke moslim weet dat een onthoofding niet mag in de Islam, laat staan in de naam van God. Als je dat zelfs bij een dier doet is het haram, dus laat staan bij een mens.

Citaat:
Het is maar een forum, hoor.
Oud 20-06-2004, 21:17
Gimme more beer
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 16-06-2004 @ 17:45 :
Als jij hier iemand de opdracht geeft om iemand te vermoorden ben je ook strafbaar
Lijkt me duidelijk dat ik dat ook wel snap. M'n vraag was meer, wie zegt dat hij opdracht heeft gegeven?

En nee, daar wil ik geen antwoord op, want zolang er nog geen harde bewijzen zijn, kan niemand mij dat wijsmaken.

Citaat:
Ik dacht dat jij rechten deed?
Hoe kom je daarbij?

Ik ben gewoon een dom VWO studentje dat nog geen idee heeft bij welke studie hij zich dit jaar gaat inschrijven.
Oud 20-06-2004, 21:19
Gimme more beer
Citaat:
naam onbekend schreef op 16-06-2004 @ 17:24 :
Dan zit je iig altijd goed
Als hij had gegokt, had hij nog 50/50 kans gehad om het goed te hebben, nu is het altijd fout
Oud 23-06-2004, 06:43
tosyali
tosyali is offline
ik ga op mijn 18de dan lekker op groenlinks stemmen .
Oud 23-06-2004, 07:26
Nate
Nate is offline
Waar kunnen we nou eigenlijk nog over koppensnijders praten want ik ben eventjes de draad kwijt.
Oud 23-06-2004, 12:17
tosyali
tosyali is offline
Citaat:
Nate schreef op 23-06-2004 @ 08:26 :
Waar kunnen we nou eigenlijk nog over koppensnijders praten want ik ben eventjes de draad kwijt.
ik ook, ik moet iets zeggen over dat
Oud 30-06-2004, 14:30
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Rafiq schreef op 09-06-2004 @ 00:12 :
En trouwens:

http://topplerummy.org/berg/
offtopic : FB'ers: via deze link is de video ook te vinden

ontopic:

Ik heb de film van Nick Berg ook gekeken. Niet omdat ik het zo "mooi" vind, maar omdat ik het me in eerste instantie niet kon voorstellen, dat mensen tot dit in staat zijn. Helaas dus wel....

Bij de gegeven link, heb ik de genoemde 48 bezware n even globaal doorgelezen. Wat me opviel, is dat de helft al weer vrij snel te verwaarlozen is. Een paar voorbeelden:

"42] Berg is wearing an orange uniform identical to those used by the US for detainees.".
Iedereen kan zelf zo'n overall maken. Helemaal de mensen uit die "hoek" van de wereld, want die maken meer kleding zelf, dan wij uit de Westerse wereld. Daarnaast is het voor de Amerikanen denk ik des te pijnlijker, als ze zien dat een Amerikaan wordt vermoord, in de kleding die een gevangene in Amerika aan zou hebben gehad. Dit is dus eerder een extra klap die de moordenaren willen geven.

"35] The 'militants' stood with a Western posture. When they moved in, their movements were rehearsed. Each knew where he was going when the action happened as if it were pre-planned."
Ik zie niet in, waarom dit zo verklaren dat deze video nep is. NATUURLIJK hebben deze 'mensen' afgesproken hoe ze het gingen doen. Ze wisten dat de video overal over de wereld te zien zou gaan zijn (internet e.d.). Deze video moest hun standpunt duidelijk maken, dus dan zorgen ze er wel voor dat alles soepeltje verloopt. Als deze moord er rommelig had uitgezien, hadden ze min of meer een flater geslagen.

"15] Berg continues to 'scream' after his windpipe has been cut through."
Ik vind niet dat dit erg duidelijk naar voren komt in de video, je kan niet zien wanneer de moordenaar "ver" genoeg was (hoe zeg je zoiets netjes ?)

Op deze manier kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk is deze video echt, net als die van de koreaan Kim Sun-il.
Hoe vreselijk het ook is, onthoofden is, voor zover ik het allemaal goed begrepen heb, een redelijk "normale" manier om iemand te executeren, in die gebieden. Ik heb ergens een artikel gelezen waarin stond, dat onthoofden in de Arabische wereld vergeleken moet worden, met de dodelijke injectie in de Verenigde Staten.
Het is dus niet zo dat deze "mensen" deze manier kiezen, om het extra luguber te maken.

Over het verbieden van deze films / toestemming vragen aan de familie, kunnen we denk ik heel kort zijn. Ook al zou de familie het niet willen, het internet is te groot om dit soort filmpjes tegen te houden. En er zijn genoeg sites, die hem aanbieden. (Faces-of-Death - achtige sites)

Ik vind het heel erg voor deze soldaten / hun families, maar ze wisten dat het een risico was van deze oorlog / naar dit gebied toegaan. Moslims uit die regio doen nu eenmaal ALLES waarvan ze denken dat het goed is voor hun geloof / staat. Natuurlijk praat ik het niet goed, en zou ik het liefste zien dat hetzelfde gebeurde bij deze moordenaren, maar........ it's war. And war sucks.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Realmoslim schreef op 09-06-2004 @ 14:40 :
Amerikaanse Moslims in Amerika worden uitgescholden omdat ze moslims zijn.
Oh ja klopt, racisme heb je alléén in de VS.
Citaat:
Lmfao.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten