Als het gevoel weg is, dan moet je het zeker uitmaken. Maar dan moet je ook gewoon eerlijk zeggen dat het gevoel weg is en er niet allerlei andere dingen bijhalen. Want dat is alleen maar kwetsend en daar gaat het ook niet om.
Dus ga nou niet die verschillende interesses als rede geven, of dat met je werk, of dat je je aan haar ergert.. Want dat is de rede niet. Je gevoelens zijn minder of weg, dat kan altijd gebeuren en is niemands schuld.
En afstandelijk doen.. tsja.. je hebt kans dat ze het herkent en daardoor door krijgt dat er iets mis is. Mijn exen deden ook heel afstandelijk toen ze niets meer voor me voelden. Als m'n vriendje dan afstandelijk doet denk ik meteen van "het is weer zover."
En je kunt beter afstandelijk doen dan heel schijnheilig toch nog een arm om haar heen leggen en allemaal lieve dingen zeggen.
Het komt nl heel raar over als je de ene week nog zegt "ik hou van je en ik wil je nooit meer kwijt" en de andere week zeg je dat je gevoelens weg zijn. Dan denkt ze ook van "wtf?" ..
Dus je moet iig niet gaan doen alsof je nog wat voelt, dat is echt superfout
En verder moet je het zo snel mogelijk uitmaken, want zij moet toch zo snel mogelijk weten waar ze aan toe is. Laat het niet te lang duren, zorg ook dat zij er niet over hoeft te beginnen.. wachten totdat zij ernaar vraagt is bestwel gemeen.