| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
*opbeurend knuffeltje geeft*
|
|
||
|
Citaat:
Heb alweer een vriendin 'verloren' ze moet me niet meer, en ze heeft groot gelijk..
|
|
||
Verwijderd
|
Heeft hier iemand veel verstand van ethiek en dat soort dingen...?
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Laura: Bedankt, het gaat nu wel weer ietsje beter. Ik ben alleen nog steeds moe. Zin in morgen, heerlijk. Maar het is ook wel weer eng. Dit is verwarrend, welke kant ga ik kiezen?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ohja, ontopic: ik voel me nogal vaag, op éen college na (en scriptie) is mijn studie voorbij. Zou nu straks dan eindelijk het Echte Leven beginnen? Ik hoop het niet En verder wil ik heel graag een bepaald iemand weer zien <3
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
)Het schijnt hard geregend te hebben hier... en ik heb er(op gisteren vroeg in de avond na) niks van gemerkt
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
) - het is dan gewoon moeilijker om te bedenken waar je het over gaat hebben, omdat je niet weet welke interesses je gemeen weet etc. onbekenden spreek je over het algemeen aan als je echt een goede reden hebt (zoals de weg vragen) dus dat voelt minder ongemakkelijk... bij vage kenissen heb je al snel het gevoel dat je iets móet zeggen en dat maakt de situatie snel geforceerd. begin in die gevallen dus gewoon een beetje een algemeen gesprek over iets wat jullie beide aangaat (bv een docent of de muziek die aanstaat waar jullie zijn, gewoon hele neutrale dingen).. dat lijkt mss niet interessant, maar je moet ergens beginnen en je moet niet denken dat anderen niet interessant vinden wat je zegt, want iedereen maakt dat soort situaties mee en bijna iedereen begint met oppervlakkigere gesprekken (het is makkelijk gezegd, ik weet het, maar ik heb t inmiddels ook al aardig in de vingers het is echt niet erg om verlegen te zijn, bijna iedereen heeft er in meer of mindere mate wel moeite mee om een gesprek te beginnen )Citaat:
|
|||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||