|
|
Bekijk resultaten poll: Multi of single | |||
Multi |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 58.42% |
Single |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 41.58% |
Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
D2 X LoD |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben een MP gamer, naast dat je tegenstanders/medespelers een stuk intelligenter zijn, is ook het sociale aspect erg leuk. |
![]() |
||
Citaat:
Bij MP is dat onmogelijk, de situaties zijn steeds anders, en bovendien komen de vijanden daar ook naar jou toe, EN zijn ze een stuk slimmer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik schiet iemand neer of kill iemand zn hero met WC of iets dergelijks. "Ah you fucking noob lucker, using lame tactics you gay lucker" Ik:"Sorry? Is there a problem" "You fucking noob, I owned your mom and rap...." etc etc. Heb een poos CS gespeeld en die community vind ik af en toe ronduit belachelijk, ik weet wel dat niet elke CS speler zo is maar in bijna elke pub is er wel een persoon die het nodig vindt te gaan schelden. Maar met spellen als Ravenshield heb je dit. Een redelijk volwassen community speelt het. Als je dood gaat moet je even wachten op de volgende ronde. Dit kan 0 tot 5 minuten duren, en dan nog 15-30 seconde voordat de ronde daadwerkelijk begint. De community is klein dus veel mensen kennen elkaar. Als je dood gaat transformeren de gekillde spelers het zeg maar in een irc kanaal ![]() Voordeel van sinleplayer is ook dat je gewoon met cutscenes, filmpjes en opmerkingen van npc of pc veel humor in een spel kan stoppen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik speel zelfs ook ravenshield maar dat is echt zo'n spel dat je voor de mp koopt, de sp is ronduit bagger. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik doel dan niet op een ps2 met muis, geheugen, keyboard, scanner, webcam etc etc |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |