Oud 14-06-2004, 15:42
blackcloud
blackcloud is offline
wat me vandaag toch is overkomen...
lig ik met mn vriendin ff in mn bed, we deden verder niets, komt plotsklaps mn moeder binnen. meteen daarna helemaal kwaad over het feit dat 'jullie niet weten waar je mee bezig bent' en dergelijke... ik was voorlopig niet van plan HET te doen, en heb dat ook met mn vriendin afgesproken. voor ons hoeft dat nog niet. maar hoe kan ik mijn ouders nu in godsnaam overtuigen dat ik het wérkelijk niet doen zal! op het moment voel ik me dan ook flink rot; je schrikt je wel te pletter wanneer je moeder ineens de kamer in komt walsen zonder te kloppen terwijl je net ff ligt!

wat vinden jullie hiervan?
bekende reactie van je moeder?

soms....

overigens: ik ben 16 en mn vriendin 15.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:45
leucomelas
leucomelas is offline
ga er gewoon een keer rustig voor zitten en praat met je mama? leg haar uit *desnoods met zijn 2en* wat jullie hebben afgesproken, en stel haar gerust... uhm en zoiezo, je doet toch wel voorzichtig, want anders ben je straks papa...
Oud 14-06-2004, 15:46
Nona
Nona is offline
Hm, misschien even op een rustig moment, als je ouders niet boos zijn, een serieus gesprek beginnen. Uitleggen wat jouw positie is en vooral luisteren als zij iets zeggen, dan voelen ze zich gewaardeerd.

Mijn ouders hebben het nooit leuk gevonden dat ik seksueel actief werd en mijn moeder heeft me tussen de regels door ook aangeraden maar niets te doen, maar ze zijn nooit zo geweest dat ze me dingen gingen verbieden (gelukkig).
Oud 14-06-2004, 15:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Je moeder hoeft zich nergens mee te bemoeien. Overtuig haar van het feit dat je echt wel weet waar je mee bezig bent.

Als jij het te vroeg vindt, kun je dat je moeder echt wel vertellen. Zal ze wel waarderen...
Oud 14-06-2004, 16:18
Verwijderd
Ach, bijna alle ouders reageren zo vaag.
Mijn moeder was ook echt niet te overtuigen dat ik niks deed, ze geloofde me gewoon niet! Dan zei ze "ja je ligt dan zo bij elkaar in bed en dan gebeurt het gewoon"

Of als ik dan eens in het donker met m'n vriendje op m'n bed zat en ik had bijv. m'n trui uit en ze kwam binnen, dan zei ze: "wat doe je hier in het donker en met je trui uit?! Dat vind ik héél raar".

Of als ze m'n kamer niet in mocht komen (zelfs gister nog): "dat vind ik heel stiekem". wtf..

Ik snap trouwens echt niet dat zo'n moeder daar serieus kwaad om kan worden, ze ziet toch ook wel dat je het fijn hebt met je vriendin. Als ze jullie nou naakt in 1 of ander exotisch standje had aangetroffen, okee.. dan is ze geschokt... maar dit vind ik echt zo'n overdreven reactie.

En jullie weten hartstikke goed waar je mee bezig bent, dat vergeten ouders weleens. Spreek iig met haar af dat ze eerst klopt voordat ze binnenkomt en verder vertel je haar gewoon dat je heus wel voorzichtig zult zijn. Je hoeft haar eigenlijk helemaal niet te vertellen wat je nu al wel en niet zult doen, want 1) waarschijnlijk gelooft ze dat toch niet en denkt ze dat het "gewoon gebeurt" en 2) gaat het haar niets aan.. maargoed, of je dat vertelt moet je zelf weten.
Probeer iig die regel van het kloppen vastgesteld te krijgen, of anders een slot op je kamerdeur. succes
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:27
unpopular
unpopular is offline
Of als je toch niets doet (persoonlijk vind ik dat je dat zelf moet weten) gewoon negeren of natuurlijk zeggen dat je het juist wel doet kunnen ze aan het idee wennen en als je het dan toch ooit gaan doen heb je de schok al gehad

Vind het vrij vreemd dat ouders zo reageren.

maar ik zou het er anders toch over praten met je ouders zeker over het kloppen op de deur.

succes en hopelijk komt het goed tussen jullie alle
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:32
Verwijderd
Gewoon eens rustig ervoor gaan zitten en erover praten en hun mening vragen en vertellen dat je voorlopig nog niet van plan bent om met je vriendin naar bed te gaan, dat jullie het fijn vinden om te knuffelen 'enzo' maar dat het daarbij blijft. Zet koffie of thee van te voren, dan zijn ze goedgestemd.

En ja, de moeder van mijn ex-vriend reageerde ook zo, ik was toen 16, hij ook. Maar zo'n gesprekje helpt dan wel (al is het geen wondermiddel ofzo)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:39
BustedEngine
BustedEngine is offline
ik vraag me de laatste tijd toch echt af of mijn ouders soms de enige normale ouders op deze aardkloot zijn.
Oud 14-06-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
BustedEngine schreef op 14-06-2004 @ 17:39 :
ik vraag me de laatste tijd toch echt af of mijn ouders soms de enige normale ouders op deze aardkloot zijn.
mijn eigen ouders vonden ook niets vreemd van wat ik deed/wilde... maar er zijn idd een hoop ouders die niet begrijpen dat een 16jarige toch ook wel seksuele gevoelens kan hebben én meestal al het verstand heeft om daar zelf controle over te houden
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:44
BustedEngine
BustedEngine is offline
ik weet nog goed dat me vader dacht dat ik homo was omdat ik op me 16tiende nogsteeds niet met een meisje naar bed was geweest
Oud 14-06-2004, 16:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
BustedEngine schreef op 14-06-2004 @ 17:44 :
ik weet nog goed dat me vader dacht dat ik homo was omdat ik op me 16tiende nogsteeds niet met een meisje naar bed was geweest
Rofl!!! Ja, de ouders van mijn ex-vriend dachten ook ongeveer zo. Die stuurden ons onderhand naar boven om 'het er maar eens lekker van te nemen'. Ze wisten ook hoe mijn ouders erover dachten. Toen mijn ex-schoonmama mijn antieconceptiepil vond vroeg ze of mijn moeder daarvan wist.
Oud 14-06-2004, 16:47
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
die van mij doen ook normaal daar niet van , tenminste op sex gebied vind ze het snel goed. op min 14e vond ze het prima al moest ik het natuurlijk wel veilig doen. (zij zag het meer dat ze het beter thuis toe kan laten dan dat je in een brandgangetje staat te vozen) al waren haar ouders het er neit mee eens terwijl zij bijna 16 was.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 16:53
SRV
SRV is offline
Citaat:
mijn ouders zijn ook wel normaal, alleen mn vader ging laatst zeuren dak het veilig moest doen enzo. maar dat was ook maar 1 opmerking.
Oud 14-06-2004, 17:05
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
Joosum schreef op 14-06-2004 @ 17:53 :
mijn ouders zijn ook wel normaal, alleen mn vader ging laatst zeuren dak het veilig moest doen enzo. maar dat was ook maar 1 opmerking.
dat vind ik dan ook juist normaal beetje bezorgt horen ouders toch ook te zien als het maar neit te storend is , of ziekelijke vormen aan gaat nemen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Mwoah mijn ouders zijn al ruim 8jaar gescheiden, en m'n vader heb ik al 3.5 jaar niet meer gezien en heb ik geen enkel contact meer mee... Woon dus bij m'n moeder, en zij valt toch ook wel onder de 'normale' garde. Geen gezeik of gedoe, als ik ff met m'n vriend naar boven ga vind ze dat allemaal goed, zal nooit binnenkomen vallen, ze weigerd dan zelfs de bovenverdieping een bezoekje te brengen al ist maar om de was te doen "ach dat kan ik vanavond ook wel doen hoor, wil niet storen". Ook toen ik vroeg of ik aan de pil mocht stond ze vrijwel direct met de tel in de hand om de dokter te bellen voor een afspraak. -"tja liever veilig dan oma"- Al heeft ze me vorige week wel stuipe op het lijf gejaagd komt ze ineens aanzetten met het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, omdat ik m'n stopweek eerder had ingezet en daarna nog sex heb gehad met m'n vriend (hoe ze dat weet? ehh tja had ze soort van gehoord zei ze) ) Nooit zo blij geweest toen bleek dat ik weer ongesteld was geworden....argh kreng! maar verder is wel lief hur

Zoals veel vrienden van me zeggen: "Jou mams klaart de boel"
Oud 14-06-2004, 17:35
AngelLena
AngelLena is offline
Haha inderdaad. Het is moeilijk bij sommige ouders het in het hoofd te dreunen dat we niet zo naief zijn als we lijken. Als je wilt neuken, dan moet je dat (veilig) doen. Punt klaar. Als je dat niet wilt, dan doe je het niet. Als ouder kan je dan beter goede voorlichting geven over hoe je je het beste kan beschermen en waarom, dan het onderwerp meteen afdoen als: daar ben jij nog lang niet klaar voor en wil ook absoluut niet hebben dat je eraan begint. Mijn voorgangster had een hele mooie zin geloof ik: liever veilig dan oma. Nou inderdaad. En dat is eigenlijk hetgeen wat je ouders altijd aan het verstand moet peuteren, ondanks dat ze het verbieden gebeurt het toch wel. Zorg dan dat het goed gebeurd en veilig.

Bij ouders die al tegen het plafond omhoog schieten als ze al zien dat je op bed ligt met iemand van het andere geslacht met al je kleren aan en een meter tussen de lichamen, dat zullen waarschijnlijk ook de ouders zijn die het het moeilijkst gaan krijgen met dit soort dingen en zo min mogelijk voorlichting willen geven uit angst dat ze het dan juist gaan doen.

Als zoon/dochter kan je dan waarschijnlijk het beste proberen het gesprek met ze aan te gaan, te vragen om voorlichting, willen ze echt niet luisteren, dan klinkt het misschien bot, maar soms is keiharde confrontatie nodig.

En dat kan heel simpel: "Oke, als jullie liever grootouders willen worden dan mij helpen met mezelf beschermen dan moet je het zelf maar weten. Als er over 9 maanden zo'n kleine rondhuppelt omdat ik iets niet wist wat ik van jullie had moeten leren, dan praten we wel weer. (en in het geval van de TS er achteraan: Oh en trouwens, ik was toch wel van plan om nog een tijdje te wachten met sex, maar eens gaat het er toch wel van komen, dat weten jullie net zo goed als ik.)"

Het is hard, het is confronterend, maar voor sommige ouders de enige uitweg dat ze naar je luisteren. En reken maar dat ze dan wel even met de mond vol tanden staan er erover na gaan denken.
Oud 14-06-2004, 17:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-06-2004 @ 18:20 :
*knippie*
Wouw, ik wil ook zo'n moeder.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 17:42
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2004 @ 18:36 :
Wouw, ik wil ook zo'n moeder.
Haha, ik heb er zo een Nog erger trouwens. Toen ik voor het eerst uit begon te gaan begon zij over of de pil niet een idee was. Ik kwam toch wel dichtbij de leeftijd dat ik zou gaan experimenteren, dus kon ik er beter nu alvast aan gaan. Van jongs af aan kwam ze al met seksuele voorlichting, toen ik 6 was wist ik wat sex was, maar leek me helemaal niets. Toen ik 12 was begon ze ook over geslachtsziektes ed en anticonceptie, tegen de tijd dat ik 14 was wist ik alles wat ik moest weten en op m'n 15e was ik aan de pil. En natuurlijk ben je dan nog steeds jong en naief en vergeet je wel eens een pilletje, niet dat zij het controleerde, maar ze zag het dan wel aan mijn bezorgde gezicht en een uurtje later lag er een zwangerschapstest voor me klaar en de telefoon met het nummer van de dokter voor het geval dat

Wat dat betreft, ik heb echt een schat van een moeder.
Oud 14-06-2004, 17:56
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
z0pje schreef op 14-06-2004 @ 18:49 :
<verwijderde post>
Als je seksueel actief bent en aan de pil en je bent dat al een tijdje, kan je het ze dan niet beter gewoon zeggen? Ze kunnen er toch niets meer aan doen. En dat ZIJ willen dat je maagd blijft tot het huwelijk heeft niets uit te staan met wat JIJ wil. Jij wil dat duidelijk niet, dat hebben zij maar te accepteren. Als je straks idd voor het huwelijk staat, ze komen er vanzelf achter dat je geen maagd meer bent. Kan je het ze beter zelf vertellen dan dat ze er achter moeten komen.

Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:13
Verwijderd
Ik zou ook rustig met mijn moeder gaan praten en haar uitleggen wat er precies is, en inderdaad, wat jullie afgesproken hadden.

Mijn moeder is wel eens een keer binnenkomen lopen. Doet ze denk ik niet meer. Hoewel we nog niet eens zo ver waren ofzo, kleren waren nog redelijk aan.
Nougoed, zijn moeder is ook wel eens per ongeluk binnen komen lopen. Ik vind het niet zo erg hoor, dan moeten ze maar kloppen, eigen schuld. Maar mijn vriend vond het iets minder. Evenals de opmerkingen van zijn moeder, die ik wel weer leuk vond.
Mijn moeder doet ook verder niet moeilijk ofzo over blijven slapen en dat soort dingen. Zolang ze maar weet dat alles veilig gaat, doet ze niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:35
blackcloud
blackcloud is offline
het is gelukkig inderdaad door even wat wooren te wisselen goed gekomen... ze begrijpt het gelukkig.... ik ga maar eens een deurklopper monteren...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Mn moeder is daar ook ooit over begonnen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:03
Stefanie
Stefanie is offline
Zo zou mijn moeder ook reageren Je bent oud en wijs genoeg om het te doen, als je dat zelf ook wil. Ze kan je niet tegenhouden, want als het thuis neit mag dan wel ergens anders... Ik snap het wel, maar vind dat ze niet zo moet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:10
Verwijderd
zet een slot op je kamer, of anders zo'n haakje, jeweetwel, wat je ook in sommige wc's hebt, dan ben je overal vanaf. zo'n ding kost een paar euro en is makkelijk vast te schroeven.
Met citaat reageren
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Een kennisje van mij was 20 en nog altijd maagd, haar moeder is toen naar die van mij gegaan, tijdje gepraat enzo, haar moeder: "Ja jeetje er moet toch gvd een keer geneukt worden; ja toch niet dan, wel dan toch?" mijn moeder: "alles op z'n tijd hoor"... Een jaar later (kennisje was dus inmiddels 21) kreeg ze voor haar verjaardag een vakantie naar salou voor 2 weken, 7pakjes condooms, en extra glijmiddel mee... en uitgezwaaid op het vliegveld met de woorden: "en waag het verdomme eens om als maagd terug te keren"... En ze kwam wederom als maagd terug... die moeder: "ben je pot ofzw?" nee dat was ze niet... Uiteindelijk was ze 22 toen ze een vriendje kreeg, en ik weet nog dat mijn moeder wederom 1 van de 1e was die het wist.., want wat was het toch geweldig...dochterlief eindelijk maagd af en nog beter ze was geen pot... holé holé
ClAiRe-ClAiRe
ClAiRe-ClAiRe is offline
Tsja, een beetje een lastig, maar herkenbaar verhaal denk ik, je ouders zijn overduidelijk bezorgd om je... Ik heb de mazzel dat ik een broer van 17 heb waarbij er al uitgerbreid over gepraat is toen hij 15 of 16 was... Hij doet nu eindexamen VWO en hem vertrouwen ze wel... En aangezien ik vaak bij die gesprekken zat omdat ik toch wel lichtelijk nieuwsgierig ben vertrouwen ze mij wel...

Heb je misschien geen oudere broer of zus waar dit al bij gespeeld heeft. En daarbij, praten heeft 9 van de 10 keer zin...

Je bent nu geloof k wel oud genoeg om te weten hoe het zit en wat er speelt en je ouders willen denk ik niet inzien dat je een nieuw hoofdstuk in je leven opend. Naar mijn idee zouden ze je erin moeten vertrouwen, zeker omdat je die afspraak met je vriendin hebt gemaakt, dat doe je niet zomaar...

Door mijn broer heb k daar wel mazzel mee, maar mijn ouders zijn er voor me als ik iets wil weten en als er iets zou gebeuren. Maar misschien heb je ook wat aan een eventuele broer of zus...

Succes iig, en probeer je ouders duidelijk te maken dat je het serieus met je vriendin bedoelt en dat je juist daarom deze afspraak met haar hebt gemaakt....
Oud 14-06-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ClAiRe-ClAiRe schreef op 14-06-2004 @ 21:10 :
Tsja, een beetje een lastig, maar herkenbaar verhaal denk ik, je ouders zijn overduidelijk bezorgd om je... Ik heb de mazzel dat ik een broer van 17 heb waarbij er al uitgerbreid over gepraat is toen hij 15 of 16 was... Hij doet nu eindexamen VWO en hem vertrouwen ze wel... En aangezien ik vaak bij die gesprekken zat omdat ik toch wel lichtelijk nieuwsgierig ben vertrouwen ze mij wel...

Heb je misschien geen oudere broer of zus waar dit al bij gespeeld heeft. En daarbij, praten heeft 9 van de 10 keer zin...

Je bent nu geloof k wel oud genoeg om te weten hoe het zit en wat er speelt en je ouders willen denk ik niet inzien dat je een nieuw hoofdstuk in je leven opend. Naar mijn idee zouden ze je erin moeten vertrouwen, zeker omdat je die afspraak met je vriendin hebt gemaakt, dat doe je niet zomaar...

Door mijn broer heb k daar wel mazzel mee, maar mijn ouders zijn er voor me als ik iets wil weten en als er iets zou gebeuren. Maar misschien heb je ook wat aan een eventuele broer of zus...

Succes iig, en probeer je ouders duidelijk te maken dat je het serieus met je vriendin bedoelt en dat je juist daarom deze afspraak met haar hebt gemaakt....
Wat als hij VMBO deed dan?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:19
saturday
saturday is offline
Mijn ouders hebben juist zoiets van: "nee, dat doet mijn meisje nog niet, die is veel te jong"
Laat ze dat maar lekker denken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:59
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
saturday schreef op 14-06-2004 @ 21:19 :
Mijn ouders hebben juist zoiets van: "nee, dat doet mijn meisje nog niet, die is veel te jong"
Oud 14-06-2004, 22:11
Verwijderd
Nog nooit last van gehad.

Wel irritante broertjes van mijn ex-vriendin.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 22:13
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 23:11 :
Nog nooit last van gehad.

Wel irritante broertjes van mijn ex-vriendin.
Die zijn zo mogelijk nog erger
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 00:02
morlock
morlock is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 14-06-2004 @ 17:18 :
Ach, bijna alle ouders reageren zo vaag.
Mijn moeder was ook echt niet te overtuigen dat ik niks deed, ze geloofde me gewoon niet! Dan zei ze "ja je ligt dan zo bij elkaar in bed en dan gebeurt het gewoon"

Of als ik dan eens in het donker met m'n vriendje op m'n bed zat en ik had bijv. m'n trui uit en ze kwam binnen, dan zei ze: "wat doe je hier in het donker en met je trui uit?! Dat vind ik héél raar".

Of als ze m'n kamer niet in mocht komen (zelfs gister nog): "dat vind ik heel stiekem". wtf..

Ik snap trouwens echt niet dat zo'n moeder daar serieus kwaad om kan worden, ze ziet toch ook wel dat je het fijn hebt met je vriendin. Als ze jullie nou naakt in 1 of ander exotisch standje had aangetroffen, okee.. dan is ze geschokt... maar dit vind ik echt zo'n overdreven reactie.

En jullie weten hartstikke goed waar je mee bezig bent, dat vergeten ouders weleens. Spreek iig met haar af dat ze eerst klopt voordat ze binnenkomt en verder vertel je haar gewoon dat je heus wel voorzichtig zult zijn. Je hoeft haar eigenlijk helemaal niet te vertellen wat je nu al wel en niet zult doen, want 1) waarschijnlijk gelooft ze dat toch niet en denkt ze dat het "gewoon gebeurt" en 2) gaat het haar niets aan.. maargoed, of je dat vertelt moet je zelf weten.
Probeer iig die regel van het kloppen vastgesteld te krijgen, of anders een slot op je kamerdeur. succes
Of ga op kamers!

(plaagstootje jegens Alicia )
Oud 15-06-2004, 09:13
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
mja ik heb mijn broer ook een x betrapt met zijn vriendin maja wie is er nou fout HIJ moet gewoon de deur op slot doen en bovendien, het was 11 uur savonds ofzo dan heb ik ook zoiets van w8 ff tot ik slaap ik hoef nie mee te genieten Ik doe mijn deur toch ook altijd op slot enzo.... nou goed ik was in iedergeval helemaal in shock ik moest helemaal stotteren enzo
Oud 15-06-2004, 09:27
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 15-06-2004 @ 10:13 :
mja ik heb mijn broer ook een x betrapt met zijn vriendin maja wie is er nou fout HIJ moet gewoon de deur op slot doen en bovendien, het was 11 uur savonds ofzo dan heb ik ook zoiets van w8 ff tot ik slaap ik hoef nie mee te genieten Ik doe mijn deur toch ook altijd op slot enzo.... nou goed ik was in iedergeval helemaal in shock ik moest helemaal stotteren enzo
Je kan ook gewoon kloppe
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 09:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Auryon schreef op 15-06-2004 @ 10:27 :
Je kan ook gewoon kloppe
Ja of zo beleefd zijn dat als iemand met z'n vriendin op z'n kamer is het NIET WAGEN OM BINNEN TE KOMEN
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 10:34
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mijn moeder of vader zou dat sowieso al niet doen, ik woon ook niet eens meer thuis dus dan boeit dat toch niet.
Maar ach, al zou het gebeuren, dan zouden ze er ook niet mee zitten, zelf hebben ze het vroeger ook gedaan, dus ach, maak mezelf er niet zo druk om.
Oud 15-06-2004, 10:43
loveflower
loveflower is offline
ai das minder.
Oud 15-06-2004, 11:29
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mystery Flavour schreef op 15-06-2004 @ 10:13 :
Haha Ik weet het altijd precies als m'n broertje bezig is. Hij's best druk van zichzelf, kan ook geen moment even nergens mee bezig zijn, dus als hij een meiske op de kamer heeft en het is ineens erg stil, dan weet ik al hoe laat het is. Maar dan kom ik ook niet binnen ofzow (al mag ik naderhand altijd graag even op z'n hart drukken dat ie z'n kleren beter recht kan trekken vóór hij naar beneden komt als hij niet wil dat het opvalt ). Dat respect heeft hij ook voor mij. Hij weet ook dat ie het niet bij mij moet flikken, want dan kan ie z'n voorlichting, tips en adviezen verder wel shaken In tegenstelling tot mij is gaat hij nooit naar mams als hij ergens mee zit oid, komt altijd bij mij. Vind ik niet erg ofzow hoor, wel schattig.
Oud 15-06-2004, 13:30
JCG
JCG is offline
mijn ouders weten dat ze altijd moeten kloppen, en wachten totdat ik zeg dat ze binnen kunnen komen. Scheelt ons allebei beschamende momenten .

Toen voor de eerste keer mijn (ex)vriendin kwam blijven slapen, hadden ze condooms op me kussen gelegt. Dus ik denk niet dat ze er dus problemen mee hebben.
Oud 15-06-2004, 13:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik denk dat het voor m'n ouders 10x zo beschamend is als voor mij
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:40
Pallas
Pallas is offline
Gewoon even "verstandig" met ze praten. Leg ze uit dat jullie nog helemaal niet van plan zijn om met elkaar te vrijen, maar dat jullie wel graag een beetje privacy willen. Simpel.

Houden ze zich er niet aan? Dan moet je óf ergens anders gaan liggen vozen, óf een slot op je deur nemen...
Oud 16-06-2004, 00:35
b-z
b-z is offline
als jij je moeder wilt terugpakken voor deze actie moet je haar confronteren met wat haar gebrek aan vertrouwen in jou, met jouw beeld van haar doet. Vertel haar dat je moeite hebt haar te vertrouwen.
En deze werkt ook heel goed: Mam, als je het verbied word het alleen maar aantrekkelijker.
Het is helemaal niet zo moeilijk om je moeder te pesten!
Oud 16-06-2004, 08:05
blackcloud
blackcloud is offline
ah bedankt voor alle reacties!
top ik heb er een paar dingetjes uit gehaald en er eens even over gepraat... ze begreep het, nu vertelde ze ook gewoon wat ze vond. kortom ze wil nog even een tijdje geen oma () worden (en IK geen vader) dus wat dat betreft zitten we weer op de zelfde lijn

gr.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 10:34
G_en_een_B
G_en_een_B is offline
Oh god....dit komt mij te bekend voor.....alleen dat ik wel wat aan het doen was..tjah hoe zal ik het zeggen ik was aan het neuken..... nou die moeder van me ging helemaal uit d'r dak... hele preek bla bla bla...gelukkig heb ik er verder niks meer over gehoord gelukkig, nou jah af en toe zo'n dubbelzinnige opmerking maar dat is ook nog wel te overleven....sterkte man...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 10:37
Verwijderd
jezus zeg, waar ben jij vandaan gekomen dan?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 10:41
Verwijderd
Ik zou juist op een dag plotseling heel vrolijk de huiskamer binnenlopen en zeggen "goh, net toch even lekker geneukt"

Hierdoor is er volgens mij meteen een hoop spanning meteen weg.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 10:46
Nona
Nona is offline
Citaat:
Dukko schreef op 16-06-2004 @ 11:41 :
Ik zou juist op een dag plotseling heel vrolijk de huiskamer binnenlopen en zeggen "goh, net toch even lekker geneukt"

Hierdoor is er volgens mij meteen een hoop spanning meteen weg.
Nou... Of ze smijten je meteen het huis uit.
Oud 16-06-2004, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-06-2004 @ 11:46 :
Nou... Of ze smijten je meteen het huis uit.
Welnee, volgens mij zal nieuwschierigheid het overwinnen bij ouders. En je kunt geen informatie inwinnen als je iemand uit het huis schopt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 10:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
HvJ schreef op 14-06-2004 @ 21:10 :
Een kennisje van mij was 20 en nog altijd maagd, haar moeder is toen naar die van mij gegaan, tijdje gepraat enzo, haar moeder: "Ja jeetje er moet toch gvd een keer geneukt worden; ja toch niet dan, wel dan toch?" mijn moeder: "alles op z'n tijd hoor"... Een jaar later (kennisje was dus inmiddels 21) kreeg ze voor haar verjaardag een vakantie naar salou voor 2 weken, 7pakjes condooms, en extra glijmiddel mee... en uitgezwaaid op het vliegveld met de woorden: "en waag het verdomme eens om als maagd terug te keren"... En ze kwam wederom als maagd terug... die moeder: "ben je pot ofzw?" nee dat was ze niet... Uiteindelijk was ze 22 toen ze een vriendje kreeg, en ik weet nog dat mijn moeder wederom 1 van de 1e was die het wist.., want wat was het toch geweldig...dochterlief eindelijk maagd af en nog beter ze was geen pot... holé holé

Oud 16-06-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
saturday schreef op 14-06-2004 @ 21:19 :
mijn vader dacht dat ik na 12 maanden relatie nog steeds maagd was. Gelukkig heeft m'n moeder hem snel uit die droom geholpen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten