het leven is zo saai als dat je het maakt. Dat wordt dus weer een dag vervelen.
Mijn oudjes zijn een dag weg en ik, mja, ik heb genoeg mogelijkheden gehad om ook weg te kunnen, maar ik had er gewoon geen fut meer voor. Daarom ga ik vanavond relaxen op de manege. Misschien kan ik nog wel een uurtje meerijden, aangezien nu toch zowat iedereen aan het feesten is, gaat iedereen niet rijden. Dan kan ik lekker een uurtje extra
Jaja...wees maar gelukkig iedereen, maar laat mij alsjeblieft met rust met dat stomzinnige zinnetje: Ik ben geslaagd, jeeeeeey!
Zelfs mensen op msn, die ik al eeuwen niet meer spreek zeggen dat tegen me. Nou fijn. Wat boeit dat mij nou of iemand geslaagd is? Dat brengt heus geen verandering in mijn leven hoor. Het is zo onnuttige bijdrage. Het is alleen maar leuk voor de mensen die ik ken, maar voor de mensen die ik niet ken kan het me niet schelen.
Misschien moet ik toch maar niet naar school gaan volgende jaar

Ik faal toch alleen maar. Ik kan niks, ben nog dommer dan het achtereind van een varken en ben niets waard.
Heel de tijd trekken mensen met je op, maar op de momenten dat je ze juist nodig hebt, hebben ze het te druk met hun eigen geluk. En dat voelt zo fucking eenzaam.
Ik ga wel weer net als vroeger uren in de stal van m'n paard zitten. Die is tenminste niet zo enorm egoïstisch.
Owja, nog iets, waarom zit er een afwezigheids-functie op msn, als toch niemand zich er aan houdt?!
Hmmja, mijn irritaties zijn er weer uit.