Wie kan mij helpen? Ik zit namelijk met een probleem:
Mijn aller aller liefste vriendinnetje heeft een nieuw vriendje, leuk zou je zeggen. Maar deze jongen is een Geval Apart. Hij is namelijk niet bepaald DE ideale schoonzoon. Integendeel. Hij komt net uit de gevangenis wegens oa mishandeling, openbare geweldpleging en een heleboel andere 'foutjes' en hij bedriegt deze vriendin, die ik voor het gemak even L. noem. Het is niet zo dat deze jongen, L ook mishandelt, helemaal niet. Maar hij is alles behalve goed voor L. Nu is het zo, dat ik, hem dus ook totaal niet mag. En ik laat dat ook merken. Ik heb ook goede bewijzen dat hij de uitvinder is van het woord polygamie. Alleen zij gelooft het niet. Nu heeft zij mij dus voor de keuze gesteld. Ik kan kiezen, of voor haar, maar dan moet ik hem dus accepteren, of ik kan ophoepelen. Take it or leave it. Liefde maakt blind, dat is maar weer duidelijk. En terwijl hij er rustig op los ***** met andere meisjes, houdt hij haar aan het lijntje. Hij heeft ook geen baan, geen school.. en hij heeft een drugsverleden. En.. owja, ik heb ook wel eens knallende ruzie met hem gehad, toen hij weer eens met een ander meisje stond, terwijl L nietsvermoedend aan het oppassen was, hij was zo high/stoned/dronken dat hij mij wilde slaan... Maar gelukkig hielden zijn vrienden hem tegen..
GOED: Mijn vraag is dus, moet ik haar hierin steunen?? Het gaat zo tegen mijn principes in!! Maar goed. Anders raak ik haar denk ik kwijt.
WAT MOET IK DOEN?? Ben ik wel reeel? Of overdrijf ik als ik zeg dat ik hem niet wil zien????