Hou je een dagboek bij? niet meer...
Zo ja, wat voor soort? (digitaal, online, kleur kaft)
Laat je daar mensen wel eens in lezen? ik deed het op de computer ja.
Heb je ooit andermans dagboek gelezen zonder dat diegene dat wist? (uitgezondert digitale dagboeken). nee, behalve een dagboekdeeltje van Anne Frank in het achterhuis.
Is het tegen jouw principes om andermans dagboek ongevraagd te lezen? Ik zou niet zonder toestemming in het daboek van iemand lezen.
Of verandert je mening daarover als het dagboek al heel oud is? ja dus, die van Anne Frank heb ik wel gelezen (een paar regels, in hoeverre dat mogelijk was)
Ik hou een dagboek bij Jah.. alleen tis niet echt een dagboek.. de ene keer schrijf ik er een maand niet meer in en de andere keer 3 dagen achter elkaar.. Ligt eraan ofk tijd/zin heb..
Ik heb nooit andermans dagboek gelezen, en dat gaak ook nooit doen.. Het lulligste wat er is toch?? Alsk dood ben mogen ze mijn dagboek wel lezen..

Work beroemddd..
Mijn vriendin en ik lezen wel eens stukjes uit elkaars dagboek voor.. S wel leuwk.. en dan kan je het extreme lekker achterhouden
Ik heb zelf gewoon een dagboek waarin je moet schrijven.. een blauwe met een mooje grote bloem erop
Tis wel rieleks om alles van je af te schrijven.. en tis ook leuk voor later..

Om alles terug te lezen.. (doek nou zelfs al ooit)
Je eerste zoen prcies beschreven

Je eerste echte vriendje... enz enz..
Maar ook vervelende dingen zoals de ziekte van je Oma.. Tis wel apart..