Oud 20-06-2004, 19:07
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
ok, ik heb een soort van probleem: Er is een meisje dat mij leuk vind en ik haar, dan zou je zeggen, geen probleem, maar ze heeft op dit moment een vriend. Zij heeft mij gezegd dat ze het uit wil maken met hem om met mij verder te gaan. Nu zit ik alleen met het probleem, wat als ik er later achter moet komen dat ze bij mij precies hetzelfde doet, ze is nogal gauw verliefd op mensen dusja. Straks zit ik over een paar maanden net als die jongen waar ze nu mee heeft, ziet ze een ander en ik tel ik ook gelijk niet mee. Nu is eigenlijk mijn vraag: Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand mss ideeen om van die twijfels en onzekerheden af te komen.

alvast bedankt.
Oud 20-06-2004, 19:10
Dzjes
Dzjes is offline
Dat moet je zelf weten,
in elk geval toch eens met haar erover praten..

Zij is zowat de enige die je gerust kan stellen op dit vlak denk ik (en jijzelf natuurlijk ) .. ik vind vertrouwen toch nog altijd het belangrijkste in een relatie, als je denkt dat je (toekomstige) vriendin niet te vertrouwen is, begin je er misschien beter gewoon niet aan..

In elk geval kan je het nooit zeker weten denk ik, je moet haar gewoon vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:31
Verwijderd
Lijkt me nogal een doos als ze met iemand heeft waar ze niets om geeft.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:44
Sprinkle
Sprinkle is offline
Zou het er met haar over hebben. Kan zijn dat die jongen waar ze nu mee heeft hetzelfde gehoord heeft. Dan moet je dus een keuze maken. Of je doet het niet, of wel voor een paar maanden.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:47
Big D
Big D is offline
Hiero. Had precies hetzelfde. 'k Kreeg ineens SMS'jes van een meid uit mijn klas. Zij moest vragen viavia of ik al een vriendin had etc etc.

Naderhand bleek dus dat zij zélf mij wel leuk scheen te vinden.
Dus we hadden een tijdje ge-SMS'ed. Weekje later ongeveer kreeg ik ineens een SMS'je waarin iets stond in de trend van "Ja sorry, ik vind je écht heel leuk, maar 'k moet je vertellen dat ik al een vriend heb. 'k Weet niet wat ik moet doen".

Toen viel ik dus van m'n stoel. 'k Heb ook de keus aan haarzelf gelaten wat ze wilde doen, bij haar vriend blijven of niet. Haar keuze werd dus later dat ze toch maar bij haar vriend wilde blijven.

Misschien maar beter ook. Wie weet zou ze hetzelfde gedaan hebben bij mij ja.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
1 positief puntje, ze begint in ieder geval niets nieuws voordat ze het oude heeft afgesloten

en verder moet je het zelf maar weten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 21:12
In_stilte
In_stilte is offline
tjah, wie niet waagt die niet wint, wij kennen haar niet goed genoeg om te weten wat zij zal doen, jij kent haar duidelijk ook niet goed genoeg, dus waarom zou je het niet proberen, als blijkt dat zij niet serieus is lijkt mij dat je dat wel zult merken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten