![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga zelf ff rondsurfen op inet, en mocht ik serieus denken dat dit het mogelijk kan zijn, dan pas ga ik overwegen of ik naar de dokter ga... ik heb gewoon geen vertrouwen in dokters...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pff, niet zo vaak, maar toch wel eens per maand... Van te voren zie ik met links echt onwijs 'spikkelig' en na een tijdje gaat alles raar tintelen.. Heel raar gevoel, zo in je wangen enzo... Onwijze koppijn erna... Vaak kunnen m'n benen me niet meer houden... Maar migraine heb ik nooit aan gedacht, dacht tekort aan vitamine ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Enne bij migraine is 't wel logisch dat de meeste pijnstillers niet werken. Je maag gaat dan praktisch stilstaan waardoor je dus uiteindelijk alles weer uitspuugd wat in die maag zit. Want 1 pijnstiller wordt pas opgenomen in de darmen.
1 manier om dat wel binnen te krijgen is 1 zetpil... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Heey, ik heb zelf migraine, kweet er alles van, als je me wilt toevoegen, mail me dan even op fanclub_felicity@lycos.nl, dan geef ik je mn msn adres!
liefs moi |
![]() |
|
![]() |
Ik heb precies wat jij zegt!!!
Pff, niet zo vaak, maar toch wel eens per maand... Van te voren zie ik met links echt onwijs 'spikkelig' en na een tijdje gaat alles raar tintelen.. Heel raar gevoel, zo in je wangen enzo... Onwijze koppijn erna... Vaak kunnen m'n benen me niet meer houden... Maar migraine heb ik nooit aan gedacht, dacht tekort aan vitamine ofzo... ________________ Andijf Ananas *hartje* Rory Romble *smile* dit zijn symptonen die ik heb, en tis zkr dat ik migraine heb..njah mensen die hierover willen praten, mail me! kweet hoe t is, die onzekerheid enzow.. |
![]() |
|
ik heb een ander soort van migraine : aangezichtspijn
heeeeel vaak last van, eergister nog, maar ik heb in tegestelling tot de hoofdpijn, dan last van hevige aanhoudende pijn in mijn rechterwang. kun je beetje vergelijken met tandpijn, maar dan heel wat heviger!!!! ik moet dan altijd gan liggen, anders val ik na enkele minuutjes gegarandeerd flauw. 1 keer was het zo erg dat mn ouders me van school moesten kome halen, omdat de pijn niet meer uit te houden was (meestal trekt die helemaal door tot in me nek en tot ver achter me oor, heel erg pijnlijk hoor) nouja, pijnstillers helpen dus ook hier weer niet en daardoor heb ik dus al veeeeele slapeloze nachten gehad... kuzzje, xELSx(die hoopt om er tijdens de exames niet al t veel last van te hebben... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vroeger was een migraine: 1. constante neiging om alles eruit te gooien 2. niet tegen licht en geluid kunnen 3. een alles verblindende pijn waar je niet vanaf kan komen nu is de vorm verandert nu: 1. licht misselijk 2. een kant van het gezicht voelt als verlamd. 3. een kant van het geziht tintelt 4. overgevoelig voor licht en geluid. bij mij helpt slapen, bij m'n moeder kotsen en bij m'n oom chocola. Je zal je eigen wondermiddel moeten vinden. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn KleineeRenee | 10 | 27-07-2009 18:38 | |
Flora & Fauna |
hoofdpijn van konijnen? allergisch? wba | 4 | 23-03-2005 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lang, vaak, heftige en verschillende vormen van hoofdpijn Diary of Dreams | 17 | 08-03-2005 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnstiller de oorzaak van hoofdpijn ekki | 66 | 21-08-2004 13:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn :( anonieme_teddybeer | 20 | 05-11-2003 17:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn U-NiQ | 9 | 29-08-2003 18:38 |