Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tjongejonge,
sorry gast, maar voor jou moet het echte leven nog beginnen. wees een echte kerel en hou je zelf in met die shit, ik doseer het god zij dank. tuurlijk stuff=heeeeerlijk... drank=heeeeerlijk... te veel=heeerlijk.. totdat je een gigantische oplazer krijgt. dus, geniet met volle teugen van je leven.. zeker, maar daar heb jij toch niet alleen van dat spul nodig? enneh, je leeft toch maar 1 keer? klopt, maar ik leef het liefst zo lang mogelijk. dikke ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) waarschijnlijk ben je niet aan alcohol (zie DaGirl's reply) en wiet verslaafd. je kan gewoon heel moeilijk tegen groepsdruk en wil erbij horen (zie het feit dat je niet over je longen rookte en je blowde om erbij te horen). misschien ben je wel verslaafd en dan is het slim om es contact op te nemen met iemand die je kan helpen (huisarts bijv. kan je doorverwijzen). 3) ook kan je aan de tabak in een joint en niet de wiet zelf verslaafd zijn. puur is minder slecht voor je. |
![]() |
|
![]() |
Opvallend dat de mensen in dit topic die zo ontiechelijk verslaafd beweren te zijn (
![]() En ja, ik generaliseer.. zie het als gemakszucht ![]() Waarom? Is het daar zo stoer om te blowen en te zuipen? Moet he daar elke dag? .. 't lijkt me dan wel heel saai worden.
|
![]() |
ja je leeft maar 1 keer, maareh wil je aub niet gaan overdrijven!!!!
ik gebruik ook weleens/geregeld ( Alleen pillen...geen wiet) en ik drink ook wel maar dat ik mezelf nu voor me 25 naar de tyfus wil helpen no thank you!!! Denk ook aan je carriere, want het is echt niet tof als je met je 35ste thuis werkloos zit omdat je geen fatsoenlijke opleiding hebt. Verschuil je aub niet achter het argument: je leeft maar 1 keer! Op je 50ste kun je volgens mij ook nog wel lol hebben hoor!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xxxjes Sexywoman. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dom als je het zo jong al zover laat komen!
|
![]() |
jij bent echt een lachertje die veel aandacht zoekt!!
als het allemaal waar is wat je zegt, ga dan opzoek naar hulp en probeer dan in godsnaam nog IETS van je leven te maken... als het allemaal onzin is, wees dan blij met het leven wat je WEL hebt, en loop niet van die stomme dingen te verzinnen, want het is echt niet leuk om zo een leven te hebben zoals jij het beschrijft.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Wat wil je nou eigenlijk? Zielig en alcoholverslaafd overkomen, maar ondertussen wel stoer leven en 'lol' hebben? ( -> omfg, hoe kun je lol hebben als je altijd zit te zuipen? Dan is er nix boeiends meer aan). Erotische Vrouw, je argumenten slaan nergens op. xxxjes Faery
|
Je leeft idd maar 1 keer. Moet je het dan op zo'n manier verpesten? Er zat zij andere dingen die je kan doen en je er goed bij voelen. Plus dat je dan misschien wat langer van je leven kan genieten. Ik zeg niet dat het allemaal slecht is enz. Ik hoop zelf ook het nodige geflikt, maar je mkoet wel binnen de grenzen van jezelf (en je lichaam) blijven!!!
||
![]() |
Citaat:
Je kan ook van drugs genieten zonder dat je op je 20e al helemaal verrot ben maarja al die onzin die jij hier uitkraamt slaat ook nergens op ...
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 18:50. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je leeft maar 1 keer, maak er wat van! in plaats van dit zielige gedoe.. zoals iemand hierboven al zei: je wilt er gewoon bij horen. als je na 2 weken middelbare school al van je principes afstapt en plotseling rookt, blowt en drinkt ben je wat mij betreft niets meer dan een meelopertje met een ontzettend zwakke persoonlijkheid. soms krijg ik het idee dat sommige mensen het cool vinden om te zeggen dat ze verslaafd zijn ofzo..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zielugggggggggg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lekker stoer, op je 11e over je longen roken. 3 keer blijven zitten, elke middag met je oudere vrienden in de kroeg zitten te zuipen, ja man, dat is het echte leven ![]() ok, jij komt al iets geloofwaardiger over, maar hierbij heeft beuk toch echt gelijk. |
![]() |
|
dit berichtje is al teveel moeite dat ik moet doen want dit hele topic is BULLSHIT !!! ga ergens anders lopen klagen kreng
![]() ![]()
||
Citaat:
Denk eens na er zijn genoeg jongeren bij wie dat wel zo gaat en dan kun je wel schreeuwen dat het zo zielig is ( en dat is het waarschijnlijk ook) maar daar heeft degene toch niks aan?! ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wie bestempeld zich op het gebied van alcohol en drugs een probleem gebruiker? Internationalist | 29 | 12-06-2002 00:32 |