|
|
|
Vertel haar dit gewoon, begrijpt ze heus wel
|
|
|
|
bitchie schreef op 24-06-2004 @ 18:00 :
je moet gewoon eerlijk zijn. ok het is makkelijker gezegd dan gedaan. ma als je het hebt gedaan ben je were helemaal happy!! kijk er echt vet tegenop
|
|
Bruut schreef op 24-06-2004 @ 18:05 :
ja het is zeker makkelijker gezegd dan gedaan kijk er echt vet tegenop |
|
|
|
hoe langer je wacht hoe pijnlijker het word voor haar
|
|
Hagel schreef op 24-06-2004 @ 18:22 :
hoe langer je wacht hoe pijnlijker het word voor haar
|
|
Bruut schreef op 24-06-2004 @ 18:34 :
dat besef ik ook wel.. mja ik ga het r echt snel vertelle.. zie er alleen als een huis tegenop
|
|
Verwijderd
Zonder te kwetsen?
Dat is onmogelijk. |
|
|
|
Verwijderd
Bruut schreef op 24-06-2004 @ 17:52 :
] Al dagen loop ik hier mee rond over hoe haar dit duidelijk te maken.. hebben jullie tips om haar dit haar duidelijk te maken zonder haar te kwetsen, tis namelijk wel mn beste vriendin, en die wil ik niet kwijt ![]() bij voorbaat dank |
|
|
|
Verwijderd
little nemo schreef op 24-06-2004 @ 19:22 :
|
|
|
|
duidelijk zijn en dat verpakken met een berg slijm.
|
|
Verwijderd
juicedbreda schreef op 24-06-2004 @ 21:06 :
Ik wacht op dit moment ook totdat ze zegt: "Joost, je bent als een broertje voor me." ""Ik wil onze vriendschap niet verpesten" Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. |
|
|
|
gewoon wat je hier hebt getypt, aan haar vertellen
|
|
Verwijderd
Let's Party schreef op 24-06-2004 @ 20:24 :
Hoe langer je zwijgt, hoe meer je haar kwetst. |
|
|
|
Ik vind dat je het haar gewoon een beetje zacht moet vertellen.
|
|
|
|
Verwijderd
meisje schreef op 25-06-2004 @ 11:31 :
Ik vind dat je het haar gewoon een beetje zacht moet vertellen. |
|
|
|
nare man schreef op 25-06-2004 @ 11:31 :
Maar hoe kun je zoiets zacht vertellen als je de keuze hebt tussen wel/geen contact? |
|
|
|
Verwijderd
meisje schreef op 25-06-2004 @ 11:32 :
Lullig om de boot af te houden hoor. Als je verliefd bent, merk je dat toch niet. Hij moet het haar gewoon zeggen en dan een beetje met tact graag. ![]() Maarja, hoé TS dat dan moet vertellen...beats me. Ik ben er zelf ook enorm slecht in dus ik ben bang dat ik niet echt van nut kan zijn
|
|
|
|
Het haar vertellen misschien?
|
|
Alicia Silverstone schreef op 25-06-2004 @ 11:50 :
Je kunt wel zeggen dat je op dit moment geen behoefte aan een relatie hebt, wat ook zo is.. maar dan blijft ze natuurlijk hopen dat je haar ondertussen toch leuk vindt en over een tijdje wat met haar wil. Hoe ging het dan toen je nog wel een vriendin had? Toen was ze ook al gek op je en bleef ze gek op je, ondanks die vriendin? En heeft ze het eigenlijk weleens zelf verteld, of heb je het alleen via via gehoord? En hoe vaak zie je haar eigenlijk en hoe doet ze dan? Ik stel altijd veel vragen.. ![]() Nou ja, dat van die "ff geen behoefte aan een vriendin" kun je er wel bij zeggen natuurlijk. Maar dan moet je nog toevoegen dat je haar heel aardig vindt, maar meer niet. Vertel het niet bot, maar gewoon vriendelijk. En zeg het niet eerst tegen een vriendin van haar, dat is zo lullig en dan weet ze helemaal niet meer hoe ze zich bij je moet gedragen. Als je het aan haar zelf vertelt kunnen jullie er nog een tijdje over praten ofzo.. sterkte en dat dit stukje van nare man Wat herken ik dit goed, zeg. Het is zo ongelooflijk rottig als je mensen moet kwetsen, er is geen elegante manier om dat te doen. Ik kan zelf heel slecht nee zeggen, dus ik loop ook nog wel eens tegen dit probleem aan, maar de beste manier is toch echt om gewoon niet meer in te gaan op haar avances.
|
|
Wat bedoel je met
'met haar mee naar huis gegaan'? Als jullie beste vrienden zijn, zullen jullie dat toch wel vaker doen? Of is er soms iets gebeurd? |
|
|
|
groovy schreef op 25-06-2004 @ 21:54 :
Wat bedoel je met 'met haar mee naar huis gegaan'? Als jullie beste vrienden zijn, zullen jullie dat toch wel vaker doen? Of is er soms iets gebeurd?