Hm
Eerste keer was een pamperreclame toen ik nog een baby was
Toen reclame gemaakt voor een McDonalds karretje van Intertoys.
Daarna in een hele serie (stuk of 6 á 7) "mijn man werkt bij mona"-spots gespeelt als 'het zoontje'.
Ook nog in een centerparcs reclame gespeelt met een of andere clown. Ook et zoontje van de familie zegmaar (ging zo dat we in een saai park waren, en ineens werden we op magische wijze verplaatst naar een Centerparcs!!!

)
Een reclame gedaan voor Adventure Flippo's (die groene). Dat was heel leuk, ik moest door het beeld vallen, en dat deden ze door mij op te heisen aan kabels en dan zo op een kussen laten vallen. Supervet

veel special fx in die reclame ook (oren heel wijd uittrekken enzo).
En ook nog in een miniserie gespeelt. Zo'n fake comedy van de Tros. Ze hadden een programma over de digitale revolutie, internet shopping, email, fax blablabla. Daarin hadden ze dan een stuk van 7 minuten comedy serie ofzo. Daar was ik ook 'het zoontje'. Dat was wel leuk, want het was met 1 van die opa's uit oppassen! (ik geloof die ene die nu overleden is).
Verder ook nog bij een intocht van Sinterklaas, twee keer bij Jensen! (laatste keer was toen ze Dries Roelvink écht aan het woord lieten, samen met Wendy van Dijk en Henk Westbroek) en 1 keer bij Kevin Masters (Tom Rhodes ofzo). Kgeloof ook nog eens bij een staatsloterij op locatie.
Hm best vaak