Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 08:32
NY152
NY152 is offline
Wat me de laatste tijd opvalt zijn vrouwen met Miss Sixty broeken en dat ze er altijd super goed uitzien. Dus ik had een praatje met zo iemand maar die broeken gaan maar tot een bepaalde maat (m) ofzo

Dus dit houd in als je Miss Sixty broeken draagt je eigenlijk altijd wel het perfecte lichaam heeft.

Draagt iemand van jullie deze ? en zijn er nog meer van dit soort 'elite' kleding ?
Oud 13-06-2002, 08:38
Verwijderd
nou, mensne die van die miss sixty broeken dragen vallen ver buiten mijn smaak hoor..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 08:53
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
McLaren schreef:
nou, mensne die van die miss sixty broeken dragen vallen ver buiten mijn smaak hoor..
Ach, ik ken het merk niet echt goed....maar de naam doet me denken aan Coolcat e.d. ( maar dat zal ik wel weer helemaal mis hebben )

En wat bedoel je met 'elite' kleding.. Kleding voor mensen met een 'perfect' lichaam?
Oud 13-06-2002, 08:58
Esmée
Esmée is offline
Wat een onzin... ik heb ook wel Miss Sixty broeken maar ik heb echt geen perfect lichaam of zo... het zijn vaak wel wat kleinere maten ja, maar dat zegt verder weinig.
En elite broeken vind ik het al helemaal niet
Oud 13-06-2002, 08:58
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:

Ach, ik ken het merk niet echt goed....maar de naam doet me denken aan Coolcat e.d. ( maar dat zal ik wel weer helemaal mis hebben )

Je hebt het mis jah
Oud 13-06-2002, 09:10
Li
Li is offline
Ik heb één miss sixty broek, maar ik heb nou echt niet het perfecte lichaam hoor
En elite kleding vind ik het helemaal niet! Er zitten best vaak nog een beetje "ordinaire" modellen tussen, maar de broeken zijn vaak wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:13
Verwijderd
Lijken doodnormale spijkerbroeken volgens mij
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:19
Li
Li is offline
Citaat:
nare man schreef:
Lijken doodnormale spijkerbroeken volgens mij
't zijn niet alléén spijkerbroeken hoor
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:13
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
ik heb 9 miss sixty broeken, gewoon omdat ze super fijn zitten!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
hoewel ik geen broeken van dat merk heb is dat wel een van de weinige broeken die ik wel pas.
En ik heb alles behalve het ideale figuur, sowieso ben ik niet praktisch want ik pas nooit normale broeken enkel van die ordinaire zooi van de coolcat en ten tweede ben ik ook niet ideaal, ik heb nauwelijks heupen/ass , dames die dat wel wat meer hebben zien er 'idealer' uit als je dat zo kan zeggen.
Ik heb een kind-figuur
Oud 13-06-2002, 11:18
de
de is offline
Citaat:
NY152 schreef:

Dus dit houd in als je Miss Sixty broeken draagt je eigenlijk altijd wel het perfecte lichaam heeft.

..Of de doelgroep zijn gewoon wat jongere meisjes

.kan natuurlijk ook
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:27
Roos
Roos is offline
Kheb er drie, maar ik doe ze bijna nooit meer aan.

Die broeken worden ook gemaakt in kleinere maten, ik geloof vanaf breedte 25 (terwijl veel merken pas bij 27/28 beginnen).
Het is een Italiaans merk, en Italiaanse meisjes/vrouwen zijn over het algemeen allemaal hartstikke slank.

Maar elite broeken zijn het in mijn ogen absoluut niet
Oud 13-06-2002, 12:02
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Miss Sixty heeft heel veel soorten broeken. Die broeken waar Rosi het over heeft zijn inderdaad vrij kleine maatjes.
Zelf vind ik de wijdere modellen mooier. Wijde pijpenbroeken hebben ze vrij veel en die heb je volgens mij in alle maten hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:33
StarGlitter
StarGlitter is offline
er zitten meisjes bij mij op school met miss sixty kleding en die hebben eeeeecht geen perfect lichaam hoor...dun betekent niet altijd mooi
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:14
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Citaat:
rosi schreef:

Maar elite broeken zijn het in mijn ogen absoluut niet [/B]

dat vind ik ze zeker ook niet!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:16
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Bij ons hier in het gooi loopt iedereen dr mee, met van die standaard gebleekte miss sixty broeken en owjah die iets wijdere ook want die zijn nu weer meer in dan die andere he...ik weet niet wat er zo speciaal aan die dingen is? dat er miss sixty op staat? dat rare rondje op je ass? dat ze zo duur zijn?Waarom zijn gewone goedkopere broeken weer niet zo geweldig?

najah ik vind het iig lelijk
*vind broeken zoweerzo niet leuk*

Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 14:20.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:17
S
S is offline
Ik draag nooit Misssixty .
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:21
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
rosi schreef:

Het is een Italiaans merk, en Italiaanse meisjes/vrouwen zijn over het algemeen allemaal hartstikke slank.
Italiaanse vrouwen staan juist bekend om hun brede heupen?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 15:30
Lindatje
Lindatje is offline
Ik hoor vaker dat miss sixty een naam heeft.....hoe zou dat komen...ik vind de modellen enzo best mooi, en het zijn ook een van de weinige broeken die ik pas (ik ben kei schriel) alleen heb er geen een omdat ik ze gewoon giga duur vind en je betaalt voor het merk. Als ik goed zoek kan ik bijna dezelfde broek vinden voor de helft van het geld...... Verder heeft het niks verder te maken met 'elite' zoals jij het noemt denk ik...
Maar ik zal nu maar ophouden voor ik een discussie ga krijgen over het dragen van merkkleren....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:21
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
SpiritX schreef:

nou ik ben in italie geweest en t zijn allemaal kleine ielige meisjes (niet dat ik dat erg vind, eindelijk mensen van mijn lengte)
Oud 13-06-2002, 16:30
Breg
Breg is offline
ik heb geen miss sixty broeken, gewoon omdat ik het overdreven vind om veel geld voor een broek te betalen waar in miniscule letters miss sixty op staat, terwijl er ook leuke broeken zijn voor (minder dan) de helft van het geld.
Oud 13-06-2002, 16:36
Paige
Paige is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:
Bij ons hier in het gooi loopt iedereen dr mee
daar noem je dan ook een streek..

Ik draag ze zelf niet..Of er meer van dit soort elite-kleding is?..Ja..Dolce&Gabana (spel ik dit zo goed? vast niet..:+) bijvoorbeeld..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:40
Breg
Breg is offline
Citaat:
Paige schreef:

daar noem je dan ook een streek..

Ik draag ze zelf niet..Of er meer van dit soort elite-kleding is?..Ja..Dolce&Gabana (spel ik dit zo goed? vast niet..:+) bijvoorbeeld..
Hier in Rotterdam loopt ook de halve stad ermee
Oud 13-06-2002, 16:43
Paige
Paige is offline
Citaat:
Breg schreef:

Hier in Rotterdam loopt ook de halve stad ermee
Dan is het dus niet echt elite-kleding..Ik wil niet lullig doen ofzo, maar de inwoners van Rotterdam zijn over het algemeen wat minder rijk dan de inwoners van het Gooi..Dus het is gewoon een merk wat (bijna) iedereen kan betalen (als diegene het er voor over heeft dan..)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 16:51
Breg
Breg is offline
Citaat:
Paige schreef:

Dan is het dus niet echt elite-kleding..Ik wil niet lullig doen ofzo, maar de inwoners van Rotterdam zijn over het algemeen wat minder rijk dan de inwoners van het Gooi..Dus het is gewoon een merk wat (bijna) iedereen kan betalen (als diegene het er voor over heeft dan..)
Ik zeg ook niet dat het elite-kleding is maar wel dat de kleding toch best duur is. Want de meeste mensen die er hier mee lopen zijn mensen die ook DKNY en meer van dat soort kleding kopen. En de mensen hier zijn misschien ´wat minder rijk`, maar de wat rijkere mensen hier kopen kleding bij miss sixty, maar ik ken ook mensen die inderdaad wat minder geld hebben, maar gewoon hun kleedgld van 2-3 maanden opsparen om zo´n broek te kopen. En inderdaad veel mensen kunnen dit merk betalen, maar het is dan ook geen Versace ofzo. (en toch blijf ik het dure kleding vinden)
Oud 13-06-2002, 17:13
Verwijderd
Citaat:
NY152 schreef:

Draagt iemand van jullie deze ? en zijn er nog meer van dit soort 'elite' kleding ?
*Blaat* dus in jouw ogen behoor je alleen tot de elite als je een "perfect" lichaam hebt? Of bedoel je dat iedereen met een "perfect" lichaam tot de elite behoort?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:14
SpiritX
SpiritX is offline
Mis ik het punt als ik denk dat de topic-starter met 'elite'-kleding meer doelt op het kleine aantal mensen dat het kan dragen, dan op het prijsniveau van de kleding?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:29
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Ik draag heel vaak miss sixty broeken want die zitten echt super fijn en is zeer goeie kwaliteit.
Dan kun je wel zegge da ze duur zijn (vanaf ong. 70 euro) maar als er dan iets mee is kun je zo weer terug naar de winkel gaan en krijg je een nieuwe. Ik had laatst een zwarte broek van miss sixty en daar kwame allemaal stiekjes uit, ik ben er mee terug naar de winkel gegaan en hun stuurde die dan op. De week daarop kon ik een nieuwe kome hale ook al was die andere al een jaar oud! Dat noem ik nou service!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:30
Paige
Paige is offline
Citaat:
Breg schreef:

Ik zeg ook niet dat het elite-kleding is maar wel dat de kleding toch best duur is.
Ik reageerde niet op jou..Maar eigenlijk meer op de topic-starter
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ingrid3 schreef:
Ik draag heel vaak miss sixty broeken want die zitten echt super fijn en is zeer goeie kwaliteit.
Dan kun je wel zegge da ze duur zijn (vanaf ong. 70 euro) maar als er dan iets mee is kun je zo weer terug naar de winkel gaan en krijg je een nieuwe. Ik had laatst een zwarte broek van miss sixty en daar kwame allemaal stiekjes uit, ik ben er mee terug naar de winkel gegaan en hun stuurde die dan op. De week daarop kon ik een nieuwe kome hale ook al was die andere al een jaar oud! Dat noem ik nou service!
dat heeft niks met het merk te maken, maar met de winkel. Dat is echt niet alleen bij het merk Miss sixty, maar ook bij andere merken (als de winkel tenminste een goede service levert)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:50
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Dat heeft er dus wel wat mee te maken want de winkel heeft die broek naar de miss sixty fabriek gestuurd. Daar werd bekeken of het aan de kwaliteit lag, en het dus hun schuld was. Als dat het geval is word het dus vergoed. Dit is in heel veel winkels met miss sixty alleen de meeste mensen weten dit niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 17:53
shanli
shanli is offline
Citaat:
Breg schreef:
ik heb geen miss sixty broeken, gewoon omdat ik het overdreven vind om veel geld voor een broek te betalen waar in miniscule letters miss sixty op staat, terwijl er ook leuke broeken zijn voor (minder dan) de helft van het geld.
yep,en elite broeken vind ik het helemaaaaaaal niet
Oud 13-06-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
close minded?

1) metal meiden kunnen ook wel eens zo'n broek dragen
2) miss sixty heeft ook wel wijde broeken (heb ik bubbeltjes ofzo wel eens horen zeggen) geloof ik hoor als je dat graag wil....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 18:12
NY152
NY152 is offline
Ik bedoelde inderdaad niet de prijs, maar het beperkte aantal mensen dat deze broeken kan dragen. Daarnaast wil ik er even op wijzen dat in Rotterdam er helemaal niet zoveel mee lopen. Je moet er maar eens opletten.

En inderdaad zijn er ook minder mooie broeken, maar het beste model een strakke donkerblauwe met een soort goud achtige lijnen erin die precies over de heupen en kont lopen is echt wel bedoeld voor vrouwen met een heel goed figuur. Maarja ik ben geloof ik de enige hier die zo denkt Al zijn er bij mij in de buurt wel een hele boel mensen die gelijk op kijken als er een Miss Sixty voorbij komt.
Oud 13-06-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

close minded?

1) metal meiden kunnen ook wel eens zo'n broek dragen
2) miss sixty heeft ook wel wijde broeken (heb ik bubbeltjes ofzo wel eens horen zeggen) geloof ik hoor als je dat graag wil....
*komt mierenneukerig binnengehuppeld* het is narrow-minded

ik vind die broeken veel te duur, en bovendien niet lekker zitten, dus ik draag ze niet. maar wat ik me nou wel afvraag, hoe kan de topic-starter nou zien wat voor een broek een miss-sixty broek is of niet? ik neem aan dat hij/zij niet met zijn/haar neus op een langslopende broek gaat zitten kijken wat voor een merkje er op zit..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 19:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Dan heb je het over vrouwen van (voorbij) middelbare leeftijd, die zijn inderdaad over het algemeen vrij stevig.

Ik had het meer over jongere meisjes/vrouwen. Die zijn allemaal superslank en vrij klein. En dat lijkt mij toch de doelgroep van Miss SIxty.
Oud 14-06-2002, 13:03
laula
laula is offline
Citaat:
Ingrid3 schreef:
Bij welke winkel was dat? Want ik heb dat dus ook. Had expres een duurdere broek gekocht, in de hoop die stiekjes te voorkomen, maar nee hoor! En ik heb die broek nog geen jaar!

Maareh, had jij de bon nog ofzo? Want die heb ik dus niet meer. Nou ja, misschien kan ik 't proberen...

O shit, heb m gekocht bij the Store, maar die is weg in Utrecht, Zou ik dan ook naar de Sting kunnen gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:22
heavinly
heavinly is offline
Nou ik pas idd geen Miss Sixty broeken.. zegt dus wel weer genoeg? jaja.. nee oke
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:24
Piccola
Piccola is offline
Mooooie avatar Heavinly!!

Ik heb 8 Miss Sixty broeken! Gewoon omdat ik ze erg mooi vind en ze zitten super fijn!
Heeft trouwens nix met 'perfect lichaam' (sinds wanneer bestaat dat?!) te maken, want een vriendin van me is heel dik maar loopt wel in die broeken.. Duss..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:00
Ingrid3
Ingrid3 is offline
Citaat:
Bij welke winkel was dat? Want ik heb dat dus ook. Had expres een duurdere broek gekocht, in de hoop die stiekjes te voorkomen, maar nee hoor! En ik heb die broek nog geen jaar!
Verder geen bekende winkel maar dat maakt niet uit..
Je hoeft geen bon te hebben en kan ook gewoon bij een andere winkel.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:27
DarkRaven
DarkRaven is offline
als ik meiden zie die er goed uitzien, zijn dat vooral meiden met die lekkere strakke en mooie kleding
ik weet niet of dat miss sixty is, en ik weet ook niet waar dan miss sixty zou moeten staan (misschien ergens op de kont, dan ga ik daar op letten )
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:42
shanli
shanli is offline
Citaat:
NY152 schreef:

En inderdaad zijn er ook minder mooie broeken, maar het beste model een strakke donkerblauwe met een soort goud achtige lijnen erin die precies over de heupen en kont lopen is echt wel bedoeld voor vrouwen met een heel goed figuur. Maarja ik ben geloof ik de enige hier die zo denkt Al zijn er bij mij in de buurt wel een hele boel mensen die gelijk op kijken als er een Miss Sixty voorbij komt.
tsssss,*gaat nu een hele domme opmerking maken*
als je bv. neerkijkt hoe kan je dan zijn als er iemand met een Miss Sixty voorbij komt??
OMG,psies of die broeken het van het zijn.
Gatver,val je alleen op vrouwen met het 'perfecte' lichaam(die dat in jouw ogen hebben)
Oud 14-06-2002, 16:59
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
shanli schreef:

Gatver,val je alleen op vrouwen met het 'perfecte' lichaam(die dat in jouw ogen hebben)
Perfect hoeft het voor mij niet te zijn, maar het moet daar iig wel in de buurt komen ...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 17:40
shanli
shanli is offline
Citaat:
SpiritX schreef:

Perfect hoeft het voor mij niet te zijn, maar het moet daar iig wel in de buurt komen ...
dit is een grapje,neem ik aan
sry,was gewoon een beetje pissed
Oud 14-06-2002, 17:46
psyche
psyche is offline
Ik heb één miss sixty broek en ik ben écht niet mager..
Oud 14-06-2002, 18:40
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
psyche schreef:
Ik heb één miss sixty broek en ik ben écht niet mager..
o, je bent dus een dikzak?
dus vrouwen die wat dikker zijn kunnen ook miss sixty broeken dragen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:48
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
NY152 schreef:
Wat me de laatste tijd opvalt zijn vrouwen met Miss Sixty broeken en dat ze er altijd super goed uitzien. Dus ik had een praatje met zo iemand maar die broeken gaan maar tot een bepaalde maat (m) ofzo

Ik heb wel een paar broeken ervan..!!!
Zyn wel leuk voor uitgaan enzow..
en dat ze tot maat m gaan???? geen idee
Oud 14-06-2002, 19:13
woefke
woefke is offline
Citaat:
NY152 schreef:

euhm ik draag ze maar het perfecte lichaam niet echt hoor ik ben wat te mager en die broeken passen me toch goed. vind ik wel leuk dan valt het eigenlijk niet zo op
Oud 14-06-2002, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

*komt mierenneukerig binnengehuppeld* het is narrow-minded
ga dan maar een andere mier neuken
want close-minded is ook 100% goed
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 20:27
Built to last
Built to last is offline
mijn vriendin heeft maat 27 voor broeken.....is dat klein?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten