Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoewel ik geen broeken van dat merk heb is dat wel een van de weinige broeken die ik wel pas.
En ik heb alles behalve het ideale figuur, sowieso ben ik niet praktisch want ik pas nooit normale broeken enkel van die ordinaire zooi van de coolcat en ten tweede ben ik ook niet ideaal, ik heb nauwelijks heupen/ass , dames die dat wel wat meer hebben zien er 'idealer' uit als je dat zo kan zeggen. Ik heb een kind-figuur
|
Kheb er drie, maar ik doe ze bijna nooit meer aan.
Die broeken worden ook gemaakt in kleinere maten, ik geloof vanaf breedte 25 (terwijl veel merken pas bij 27/28 beginnen). Het is een Italiaans merk, en Italiaanse meisjes/vrouwen zijn over het algemeen allemaal hartstikke slank. Maar elite broeken zijn het in mijn ogen absoluut niet ![]()
|
![]() |
Bij ons hier in het gooi loopt iedereen dr mee, met van die standaard gebleekte miss sixty broeken en owjah die iets wijdere ook want die zijn nu weer meer in dan die andere he...ik weet niet wat er zo speciaal aan die dingen is? dat er miss sixty op staat? dat rare rondje op je ass? dat ze zo duur zijn?Waarom zijn gewone goedkopere broeken weer niet zo geweldig?
![]() ![]() najah ik vind het iig lelijk *vind broeken zoweerzo niet leuk* Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 14:20. |
![]() |
|
Ik hoor vaker dat miss sixty een naam heeft.....hoe zou dat komen...ik vind de modellen enzo best mooi, en het zijn ook een van de weinige broeken die ik pas (ik ben kei schriel) alleen heb er geen een omdat ik ze gewoon giga duur vind en je betaalt voor het merk. Als ik goed zoek kan ik bijna dezelfde broek vinden voor de helft van het geld...... Verder heeft het niks verder te maken met 'elite' zoals jij het noemt denk ik...
Maar ik zal nu maar ophouden voor ik een discussie ga krijgen over het dragen van merkkleren.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb geen miss sixty broeken, gewoon omdat ik het overdreven vind om veel geld voor een broek te betalen waar in miniscule letters miss sixty op staat, terwijl er ook leuke broeken zijn voor (minder dan) de helft van het geld.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag heel vaak miss sixty broeken want die zitten echt super fijn en is zeer goeie kwaliteit.
Dan kun je wel zegge da ze duur zijn (vanaf ong. 70 euro) maar als er dan iets mee is kun je zo weer terug naar de winkel gaan en krijg je een nieuwe. Ik had laatst een zwarte broek van miss sixty en daar kwame allemaal stiekjes uit, ik ben er mee terug naar de winkel gegaan en hun stuurde die dan op. De week daarop kon ik een nieuwe kome hale ook al was die andere al een jaar oud! Dat noem ik nou service! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat heeft er dus wel wat mee te maken want de winkel heeft die broek naar de miss sixty fabriek gestuurd. Daar werd bekeken of het aan de kwaliteit lag, en het dus hun schuld was. Als dat het geval is word het dus vergoed. Dit is in heel veel winkels met miss sixty alleen de meeste mensen weten dit niet.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) metal meiden kunnen ook wel eens zo'n broek dragen 2) miss sixty heeft ook wel wijde broeken (heb ik bubbeltjes ofzo wel eens horen zeggen) geloof ik hoor als je dat graag wil.... |
![]() |
|
![]() |
Ik bedoelde inderdaad niet de prijs, maar het beperkte aantal mensen dat deze broeken kan dragen. Daarnaast wil ik er even op wijzen dat in Rotterdam er helemaal niet zoveel mee lopen. Je moet er maar eens opletten.
En inderdaad zijn er ook minder mooie broeken, maar het beste model een strakke donkerblauwe met een soort goud achtige lijnen erin die precies over de heupen en kont lopen is echt wel bedoeld voor vrouwen met een heel goed figuur. Maarja ik ben geloof ik de enige hier die zo denkt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind die broeken veel te duur, en bovendien niet lekker zitten, dus ik draag ze niet. maar wat ik me nou wel afvraag, hoe kan de topic-starter nou zien wat voor een broek een miss-sixty broek is of niet? ik neem aan dat hij/zij niet met zijn/haar neus op een langslopende broek gaat zitten kijken wat voor een merkje er op zit.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had het meer over jongere meisjes/vrouwen. Die zijn allemaal superslank en vrij klein. En dat lijkt mij toch de doelgroep van Miss SIxty.
||
Citaat:
Maareh, had jij de bon nog ofzo? Want die heb ik dus niet meer. Nou ja, misschien kan ik 't proberen... O shit, heb m gekocht bij the Store, maar die is weg in Utrecht, Zou ik dan ook naar de Sting kunnen gaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hoeft geen bon te hebben en kan ook gewoon bij een andere winkel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je bv. neerkijkt hoe kan je dan zijn als er iemand met een Miss Sixty voorbij komt?? ![]() OMG,psies of die broeken het van het zijn. Gatver,val je alleen op vrouwen met het 'perfecte' lichaam(die dat in jouw ogen hebben) ![]()
||
Citaat:
Ik heb wel een paar broeken ervan..!!! Zyn wel leuk voor uitgaan enzow.. en dat ze tot maat m gaan???? geen idee
||
Citaat:
euhm ik draag ze maar het perfecte lichaam niet echt hoor ik ben wat te mager en die broeken passen me toch goed. vind ik wel leuk dan valt het eigenlijk niet zo op ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
lelijkste kledingmerken crook | 142 | 27-11-2005 21:33 | |
Lifestyle |
Wie draagt hier allemaal merkkleding ala replay,diesel,miss sixty en indian rose? theQueen | 14 | 26-07-2005 21:25 | |
Lifestyle |
Smalle kleding maat xs wie weet paar goede winkels?? meisje833 | 21 | 22-06-2004 17:20 | |
Lifestyle |
Mode :: doe jij daar aan mee DG | 43 | 05-04-2004 00:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |