Oud 21-06-2004, 22:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
zolang als cafe's nog steeds voor rokers toegankelijk zijn, ben ik degene die jou uitlacht
Hahahha. Maar ik jongerencentra lach ik dan weer....
Komt allemaal wel goed met die rookvrije horeca. Echt...

Citaat:
maar ik irriteer me wel aan je betweterige toontje, want ingaan op mijn vraag waarom er dan nog geen rookvrije cafe's zijn, als je dat dan zo graag wil, dat doe je niet serieus.
Nou ik vind dat ik daar op in ben gegaan. Maar antwoord volgt zo....
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 21-06-2004 @ 23:48 :
Hahahha. Maar ik jongerencentra lach ik dan weer....
Komt allemaal wel goed met die rookvrije horeca. Echt...

Nou ik vind dat ik daar op in ben gegaan. Maar antwoord volgt zo....
erg grappig, maar nogmaals er zullen veel cafe bazen zijn die er prive clubs van maken, dus verandert er niet zoveel aan, ik blijf lachen, zeker als de eigenaar van jouw stamkroeg dat ook doet, man ik zou niet meer bijkomen.....

jongeren centra kom ik niet, dus lach maar....
ik ben heel benieuwd naar je antwoord op mijn vraag.

Nog een vraag, ik zag dat je ook voor alcohol vrije horeca bent, dit doet bij mij het vermoeden rijzen dat jij een gezondheidsmaniak bent, die iedereen zijn geloof wil opleggen.......
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 00:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
erg grappig, maar nogmaals er zullen veel cafe bazen zijn die er prive clubs van maken, dus verandert er niet zoveel aan
Maar dan nog: als je personeel in dienst hebt, val je onder de Tabakswet 2004.
En als die U-bocht er wel is, dan hoop ik dat de overheid die snel aanpakt... Vind het ook erg flauw om zo je zin te krijgen. Als de bedoeling van de wet rookvrije horeca is, dan moet je daar aan voeldoen. Door gaatjes in de wet je zin krijgen is zielig (ja, ook voor het omgekeerde geval).

Citaat:
jongeren centra kom ik niet, dus lach maar....
Moet je echt eens gaan kijken. Zijn vaak leuke dingen!

Citaat:
Nog een vraag, ik zag dat je ook voor alcohol vrije horeca bent, dit doet bij mij het vermoeden rijzen dat jij een gezondheidsmaniak bent, die iedereen zijn geloof wil opleggen.......
Nou, ik gaf aan dat als jij (of een ander) zich daar hard voor maakt, dat ik dat prima vind. Ik begin er toch zelf niet over....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 08:15
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 22-06-2004 @ 01:29 :
Maar dan nog: als je personeel in dienst hebt, val je onder de Tabakswet 2004.
En als die U-bocht er wel is, dan hoop ik dat de overheid die snel aanpakt... Vind het ook erg flauw om zo je zin te krijgen. Als de bedoeling van de wet rookvrije horeca is, dan moet je daar aan voeldoen. Door gaatjes in de wet je zin krijgen is zielig (ja, ook voor het omgekeerde geval).
tja flauw misschien wel, maar wat dacht je van alle belasting voordeeltjes die je kunt krijgen door mazen in de wet?? Das ook flauw. En ja die U bocht zal er zijn, en ik wed dat die cafe's meer voor de economie betekenen dan al die rookvrije cafe's .

bovendien wat ik er nu kinderachtig? Al die niet rokers die sinds 1 januari en masse ineens ook fel anti roken zijn, terwijl ze daarvoor lustig naar de kroeg gaan, en erna ook nog steeds er te vinden zijn, das niet alleen kinderachtig, maar ook hypocriet....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:04
TheEscapeEP
TheEscapeEP is offline
LOL!
Is dit topic nog steeds lopende na al die maanden??
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:18
Chicken
Chicken is offline
Ik rook zelf niet. Heb wel eens een paar keer een trekje genomen om te proberen. Maar ik vond er absolúút niets aan. Ik snap ook niet eigenlijk dat je er verslaafd aan kunt raken? Want mij deed het totaal niets. Ik vond het eerder smerig dan lekker.

Maar ik vind wel dat iedereen zelf moet weten of hij/zij rookt. Het is je eigen leven en je moet doen wat je zelf wilt. Ik vind het alleen wel een beetje vies. En het is duur en ook ongezond voor je.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 15:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
tja flauw misschien wel, maar wat dacht je van alle belasting voordeeltjes die je kunt krijgen door mazen in de wet?? Das ook flauw.
Precies. Dat moet men dan ook niet doen...

Citaat:
En ja die U bocht zal er zijn, en ik wed dat die cafe's meer voor de economie betekenen dan al die rookvrije cafe's .
Als die U-bocht er straks is, zal de wet aangescherpt moeten worden.

Citaat:
bovendien wat ik er nu kinderachtig? Al die niet rokers die sinds 1 januari en masse ineens ook fel anti roken zijn, terwijl ze daarvoor lustig naar de kroeg gaan, en erna ook nog steeds er te vinden zijn, das niet alleen kinderachtig, maar ook hypocriet....
Ik heb altijd al een hekel gehad aan meeroken. Dus het bovenstaande heeft geen betrekking op mij.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 22-06-2004 @ 16:50 :
Precies. Dat moet men dan ook niet doen...

Als die U-bocht er straks is, zal de wet aangescherpt moeten worden.

Ik heb altijd al een hekel gehad aan meeroken. Dus het bovenstaande heeft geen betrekking op mij.
eerste alinea:
tweede alinea: zal wel niet, want daarvoor verdient de staat toch nog net ff teveel aan het roken, dus bij deze :
derde alinea: je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom er nu nog steeds geen rookvrije kroegen zijn, dus je hebt je derde verdient, gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:19
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Roken zuigt, en het is vies. Ik rook al vanaf mijn 9e zware shag, en ik begin het zeer zeker te merken, vaak steken in mijn longen, slecht kunnen ademen op sommige momenten. Maarja, het is en blijft een verslaving he. En ik wil niet stoppen,zonder kan ik veel minder goed tegen stress dan met.
Oud 27-06-2004, 17:12
Verwijderd
Nee, geen roken voor mij. Het is gewoon een en
al troep.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 12:59
Coral
Coral is offline
Roken is lekker, roken is fijn. Tis alleen niet zo grappig meer om een roker te zijn.
Oud 28-06-2004, 15:21
hap
hap is offline
rook stinkt en de rokers al helemaal.
Oud 29-06-2004, 19:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
RolfZ

Nee, geen roken voor mij. Het is gewoon een en
al troep.

Tja, dat is natuurlijk zo. Snap daarom ook niet dat er mensen zijn die nog roken. En zeker niet dat er mensen nog beginnen....

Coral

Roken is lekker, roken is fijn. Tis alleen niet zo grappig meer om een roker te zijn.

Tja, waarom is roken fijn? Leg dat nou eens uit. Please. Want ik snap het echt niet.

hap

Ik zoui het niet zo verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:20
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
hap schreef op 28-06-2004 @ 16:21 :
Kort maar krachtig
Oud 29-06-2004, 21:48
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Kort maar krachtig
Het valt me echt op dat zoveel mensen zich uitspreken tegen roken. De verandering is echt gaande!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:04
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 29-06-2004 @ 22:48 :
Het valt me echt op dat zoveel mensen zich uitspreken tegen roken. De verandering is echt gaande!
Nou ja, heb me niet echt uitgesproken. Mensen hebben het recht dat zelf te weten maar mensen hebben niet het recht mijn gezondheid daarmee in gevaar te brengen. Als mensen roken dan zijn de niet-rokers niet meer in de vrijheid om te kiezen om gezond te zijn.
Oud 30-06-2004, 01:24
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mensen hebben het recht dat zelf te weten maar mensen hebben niet het recht mijn gezondheid daarmee in gevaar te brengen.
Dat bedoelde ik. Rokers moeten zelf weten of ze roken...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 29-06-2004 @ 20:51 :
[B]

Coral

Tja, waarom is roken fijn? Leg dat nou eens uit. Please. Want ik snap het echt niet.

Als ik je ga uitleggen waarom roken fijn is, krijgen we weer een hele discussie warom het volgens jou niet zo is, maar dat risico nemende zal ik het uit proberen te leggen. ( let wel, dit is een mening, dus geheel subjectief ).
Roken is rustgevend: lekker na een brute inspanning een peuk roken.
Roken is heerlijk, om 's ochtends samen met een bak sterke koffie de darmwerking in gang te zetten, en ff lekker rustig wakker te worden.
Roken is een sociale gebeurtenis,: ff lekker samen met vrienden een peuk opsteken om gezellig de dag te bespreken.

Aanvullingen van rokers zijn welkom, ik nu nog ff te gaar om alle plus punten zo op te noemen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:18
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 12-06-2004 @ 02:04 :
Ik heb al eerder voorgesteld:

- gewone cafe's
- rookcafe's (geen drank!!!!!)
- coffeeshops

Waarom niet iets waar je alles kan halen
ik weet ok drank en wiet mogen niet op dezelfde plaats verkocht worden, maar dus kun je nogsteeds een rookcafe hebben (roken + blowen)
en een cafe (roken + alcohol)
lijkt me veel leuker

zit je te roken moet je ff 3 deuren verder naar je cafe om een slokje van je bier te nemen

niet echt handig
Oud 03-07-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 03-07-2004 @ 14:18 :
Waarom niet iets waar je alles kan halen
ik weet ok drank en wiet mogen niet op dezelfde plaats verkocht worden, maar dus kun je nogsteeds een rookcafe hebben (roken + blowen)
en een cafe (roken + alcohol)
lijkt me veel leuker

zit je te roken moet je ff 3 deuren verder naar je cafe om een slokje van je bier te nemen

niet echt handig
ik snap die redenatie ook niet helemaal, wat is er nu voor extra lolligs aan om een cafe te hebben waar je wel mag roken en niet mag drinken, wat is daar de meerwaarde van, tabak is geen softdrugs, integenstelling van de combi wiet-alcohol, word je niet gekker van het combineren van alcohol en tabak, dus de geinige meerwaarde die er volgens brave hendrik is zie ik niet...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 03:38
Anne19
Anne19 is offline
Ik rook inmiddels ook al weer een jaar of 2. Ik doe het omdat ik het heel erg lekker vind. Ik rook zo'n 10 sigaretten per dag
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:31
kenni
kenni is offline
Ik rook niet, en dat houd ik maar zo ook. Bespaart me een hoop geld, en van dat geld ga ik lekker winkelen.......
Oud 04-07-2004, 14:16
Cookie
Cookie is offline
ik ga echt NOOIT roken, ik ben als de dood voor kanker en dat soort ziektes, ik vind het heel knap dat je gestopt bent maar misschien dat het voor jou niet zo moeilijk was omdat je niet zo lang gerookt kan hebben gezien je leeftijd.

mijn vader rookt ook en dat vind ik best wel erg, hij heeft wel geprobeerd te stoppen maar het lukte gewoon niet. ik denk ook dat de ene persoon het makkelijker kan dan de ander en hoe graag je het wilt.
iedereen die nu probeert te stoppen: heel veel succes
Oud 06-07-2004, 14:34
netram
netram is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 04-07-2004 @ 15:16 :
ik ga echt NOOIT roken, ik ben als de dood voor kanker en dat soort ziektes, ik vind het heel knap dat je gestopt bent maar misschien dat het voor jou niet zo moeilijk was omdat je niet zo lang gerookt kan hebben gezien je leeftijd.
heel veel kinderen roepen dat ze nooit gaan roken, maar ik vind dat je dat nu nog niet kan zeggen. je bent nog zo jong, wie weet rook je als een ketter als je 32 bent.

ik riep het ook toen ik 14 was, en daar is niet veel van terechtgekomen
Oud 06-07-2004, 15:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Roken is rustgevend: lekker na een brute inspanning een peuk roken. Enz...
Weetje, ik geloof je direct. Maar.... weegt het op tegen de nadelen? Het lijkt me niet. Maar het zal tot op zekere hoogte echt wel 'lekker' zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:39
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
ik snap die redenatie ook niet helemaal, wat is er nu voor extra lolligs aan om een cafe te hebben waar je wel mag roken en niet mag drinken, wat is daar de meerwaarde van
Meerwaarde? NIKS. Het is juist de bedoeling om roken minder aantrekkelijk te maken. Want anders wil elk cafe wel roken EN drank (EN misschien wel blowen).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:47
meisje
meisje is offline
Citaat:
Snow White schreef op 15-04-2004 @ 23:55 :
Roken......

Bederft mijn kleding, mijn parfum, mijn humeur en mijn waardigheid.
Mensen die roken zijn egoistisch. Ze roken wanneer ze willen, in bijzijn van mensen die graag zonder die stank zouden willen leven. Wanneer je ze aanspreekt op hun rookgedrag is het altijd zo dat ze 'niet verslaafd ' zijn en niet weten waarom je zo loopt te zeuren over hun 'levensbehoefte'.
Een vraag aan de gastheer/gastvrouw of het is toegestaan, is vaak niet aan de orde. Ik ben heel blij met de rookverboden in ruimtes, school en werkgelegenheden. Letterlijk een 'verademing'.
Ik woon bij mijn vader die absoluut tegen roken is, en niet bij mijn moeder en haar vriend die de ene na de andere opsteken(en eerlijk gezegd heeft dat ook meegespeeld in de keuze bij wie ik ging wonen)
Het is ontzettend goor, duur, slecht voor de gezondheid en nergens goed voor.
Ik vind het 1 van de slechtste uitvindingen die ooit zijn gedaan.

so be it.....
Jij gaat dus nooit autorijden?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 03-07-2004 @ 11:35 :
Roken is rustgevend: lekker na een brute inspanning een peuk roken.

Roken is een sociale gebeurtenis,: ff lekker samen met vrienden een peuk opsteken om gezellig de dag te bespreken.
.
Na een 'brute inspanning' een peuk op steken lijkt mij juist averechts werken. je zal dan wel buiten adem zijn van je inspanning, en als je gaat roken krijg je alleen maar nog minder zuurstof.
En na sommige inspanningen is het juist al heerlijk om gwoon ff voldaan neer te ploffen.

Roken een sociale gebeurtenis, dat zal zeker, maar aan de andere kant, dat zijn een heleboel dingen, samen biertje drinken met vrienden.. Feestje met kenissen.. Dus roken is wel sociaal dan, maar dat is niet 'n apart pluspunt lijkt me ten opzichte van niet-roken..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:12
Dís
Dís is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-04-2004 @ 19:24 :
Je rookt toch niet bij je kind in de buurt?
tuurlyk niet.maar wel israel steunen,dat is niet verkeerd natuurlyk
nu we toch bezig zyn
:/
Oud 06-07-2004, 17:13
Dís
Dís is offline
Citaat:
blinkchic schreef op 06-07-2004 @ 18:12 :
tuurlyk niet.maar wel israel steunen,dat is niet verkeerd natuurlyk
nu we toch bezig zyn
:/
btw heb niks tg roken,rook niet zelf ma kom
Oud 06-07-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-07-2004 @ 16:39 :
Meerwaarde? NIKS. Het is juist de bedoeling om roken minder aantrekkelijk te maken. Want anders wil elk cafe wel roken EN drank (EN misschien wel blowen).
dan ben je dus echt aan het zeiken. Als er cafe's komen waar een rookverbod heerst, waarom zou je je dan nog druk maken om een cafe waar er wel gerookt mag worden. Ga jij lekker naar je rookvrije cafeetje, en ik naar mijn rook cafe. Iedereen blij......
Je kunt het ook overdrijven.
Dit is dus wat ik bedoel, jij bent niet in staat tevreden te zijn met een rookvrij cafe, jou hypergezonde leefstijl moet en zal aan iedereen opgedrongen worden. Net zoiets als een hinderlijke jehova getuige....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 00:04
boer
boer is offline
de reden is dat ik niet naar een rookvrij cafe ga is omdat er mensen in onze vriendenkring roken, al zijn dat er maar heel weinig. En dat is ook de reden waarom rookvrije cafe's niet werken.
Oud 07-07-2004, 03:14
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dit is dus wat ik bedoel, jij bent niet in staat tevreden te zijn met een rookvrij cafe, jou hypergezonde leefstijl moet en zal aan iedereen opgedrongen worden.
In tegendeel. Alleen ik wil NERGENS (dus: nergens!) last hebben van rook.

Als er dan echt behoefte is aan rookruimtes in cafe's dan wil ik daar nog wel uitzondering voor maken. Maar elk cafe, disco, bar, jongerencentrum moet rookvrij zijn (minus dan die rookruimte).
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-07-2004 @ 04:14 :
In tegendeel. Alleen ik wil NERGENS (dus: nergens!) last hebben van rook.

Als er dan echt behoefte is aan rookruimtes in cafe's dan wil ik daar nog wel uitzondering voor maken. Maar elk cafe, disco, bar, jongerencentrum moet rookvrij zijn (minus dan die rookruimte).
niet integendeel, want als er rookvrije cafe's zijn, ga jij daar lekker naar toe, met al je vriendjes, en heb jij geen last van rook. In cafe's waar wel gerookt wordt hoef jij dan niet te komen, en daar heb je dus ook geen last van het feit dat er gerookt wordt.

Ergo je zeurt wel, en wil wel je hypergezonder leefstijl als een jehova op anderen opdringen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:58
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Nee, want dan zou de niet-roker beperkt worden door het feit dat op plaatsen (in de zin van gebouwen, instellingen) wel wordt gerookt.

Ik moet overal heen kunnen, zonder dat daar gerookt wordt. Rookruimtes? Prima! Tuurlijk!

Vergelijk bioscopen. We maken toch ook geen rook en niet-rook bioscopen....

Misschien nog betere vergelijking: blowen.

Je kan als horeca-klant overal heen zonder in de blow-dampen te zitten. BEHALVE coffeeshops. Maar die 'zijn' voor blowers!

Dus daarom mijn voorstel: maak rooksalons!

Echt, ik wil niemand iets opdringen. Maar in de rook zitten: no thanks.

Maar was is er mis met mijn voorstel tot volledig rookvrije horeca. Gecombineerd met rookruimtes?
Iedereen blij toch?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 07-07-2004 @ 12:58 :
Nee, want dan zou de niet-roker beperkt worden door het feit dat op plaatsen (in de zin van gebouwen, instellingen) wel wordt gerookt.

Ik moet overal heen kunnen, zonder dat daar gerookt wordt. Rookruimtes? Prima! Tuurlijk!

Vergelijk bioscopen. We maken toch ook geen rook en niet-rook bioscopen....

Misschien nog betere vergelijking: blowen.

Je kan als horeca-klant overal heen zonder in de blow-dampen te zitten. BEHALVE coffeeshops. Maar die 'zijn' voor blowers!

Dus daarom mijn voorstel: maak rooksalons!

Echt, ik wil niemand iets opdringen. Maar in de rook zitten: no thanks.

Maar was is er mis met mijn voorstel tot volledig rookvrije horeca. Gecombineerd met rookruimtes?
Iedereen blij toch?
je zeurt, als er rookvrije cafe's naar rook cafe's bestaan is iedereen blij, en hoeft er niet zoiets te bestaan als een rooksalon, of whatever jij voor rare ideeen hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:37
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Roken is voor onzekere losers die niet over de gevolgen nadenken en in 99% van alle gevallen asociaal zijn *punt*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 07-07-2004 @ 13:37 :
Roken is voor onzekere losers die niet over de gevolgen nadenken en in 99% van alle gevallen asociaal zijn *punt*
tuurlijk, en jij bent de paus
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:08
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
je zeurt, als er rookvrije cafe's naar rook cafe's bestaan is iedereen blij, en hoeft er niet zoiets te bestaan als een rooksalon, of whatever jij voor rare ideeen hebt.
Maar luister: dan zijn er dus cafe's waarin je ongevraagd aan rook wordt blootgesteld. Dat kan dus niet. Dus: alles rookvrij!
Rookruimtes: prima!

En wees blij: in New York mogen die ook niet!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 23:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Losers: ach, verslaafd zijn is zielig, maar ik noem je dan nog niet direct een loser...

Onzeker: beginnen met roken om er bij te horen is zielig.... dat wel.

Asociaal: tja, dat vind ik te ver gaan. Roken in bijzijn van niet-rokers is asociaal. Maar daarom ben je nog niet als persoon helemaal asociaal.

Veel van mijn vrienden roken. En blowen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 08:07
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-07-2004 @ 00:08 :
Maar luister: dan zijn er dus cafe's waarin je ongevraagd aan rook wordt blootgesteld. Dat kan dus niet. Dus: alles rookvrij!

jaaahaaaaa maar in die cafe's hoef JIJ dan niet meer te komen omdat er dan ook rookvrije cafe's zijn, dus ik snap je gezemel niet
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:15
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 07-07-2004 @ 14:03 :
tuurlijk, en jij bent de paus
Nee ik generaliseer graag
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:20
Jennita
Jennita is offline
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 09:30
koud
koud is offline
ik rook zelf niet, zonde van geld en conditie enzo.
maar ik moet zeggen dat ik het er bij (heel sommige) mensen passend en mooi vind uit zien... tsja, moeilijk uit te leggen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het een niet zo'n goeie gewoonte is.
Oud 08-07-2004, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-07-2004 @ 10:15 :
Nee ik generaliseer graag
oke, dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-07-2004 @ 00:08 :

knul, er is dan al een scheiding tussen rookcafé en NIET-rookcafés, wil je niet in de rook zitten, ga je niet naar een rookcafé, wat is er zo moeilijk aan?

en ja, ik rook wél, al iets van 3 of 4 jaar, ben ermee begonnen nádat ik met blowen was begonnen (en in zekere zin dus al de smaak van tabak wel oké vond.), heb totaal geen behoefte om ermee te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 15:29
ythguaN
ythguaN is offline
Als je rookt rook dan een jonkel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 14:42
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
rokers zijn LOOSERS
(dit was een mening)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 09-07-2004 @ 15:42 :
rokers zijn LOOSERS
(dit was een mening)
niet rokers zijn ZEIKERDS
( dit is een feit )
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 22:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
jaaahaaaaa maar in die cafe's hoef JIJ dan niet meer te komen omdat er dan ook rookvrije cafe's zijn, dus ik snap je gezemel niet
Citaat:
knul, er is dan al een scheiding tussen rookcafé en NIET-rookcafés, wil je niet in de rook zitten, ga je niet naar een rookcafé, wat is er zo moeilijk aan?
Ja, maar wie bepaald dan welke cafe's rookvrij worden, en welke niet?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten