| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Das waar, maar toch denk ik dat je nie zo bang hoeft te zijn hoor....Als jij zelf voelt dat er nix veranderd is, zal dat toch ook niet zo zijn.
Ik ben echt verschrikkelijk nuchter, terwijl ik al veel gezien heb wat 'niet zou kunnen', dus ik heb een beetje de neiging om overal een logische verklaring voor te zoeken, maar misschien is die er wel gewoon niet....... Maar als er iets veranderd aan je is (en dit weet ik bijna zeker) dan zal t zeker niet door wicca komen (als je je tenminste met de 'goede' wicca bezig houdt).Veel succes, liefs Kamille |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
...lol.... een vriendin, das ook weer vanwege Wicca en et Christendom...sluit niet aan, ik kan d`r nog zo leuk vinden, en zij mij.... maar we hebben familie`s en geloofjuhs die niet aansluiten...*zucht* echt romeo and julliet he ? ....
|
|
|
|
Ik nie, maar zij wel...haar familie heeft egt veel m8 over d`r, die vonden een andere jongen wel bij d`r passen, dus daar heeft ze mee gehad toen ook, bleek dat zij die jongen nix vond, maar et alleen d`r familie is die hem wel geschikt vond... en das tog wel lastig
|
|
|
|
Ik heb ook ong. zoiets ik ben schizofrenisch en als ik als het ware een metamorfose onderga, dus al mijn persoonlijkheid verandert veranderen mij ogen ook, niet echt van kleur maar toch worden ze iets donkerder(wellicht omdat mijn ene helft of hoe ik het ook moet uitleggen meer gothisch is,eigelijk zelfmeer zwarte magie, antichrist achtig) Ik merk op voorhand aan mijn ogen als ik zal 'veranderen' .
Al mijn vrienden zien het ook op voorhand aan mijn ogen. Ik heb me ook een tijdje met wicca bezig gehouden maar nu ben ik gestopt ik denk dat het een of ander slecht effect heeft op mij. Dat vroeg ik me dan ook af kan wicca een slecht effect hebben op iem.?
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Dat is behoorlijk k*t voor je, maar ja, (dit gaat heel dom klinken) als jullie bij elkaar horen zal het toch wel goed komen. Wat is dat eigenlijk dat wicca enzo zo afgekeurd wordt? Ik bedoel, die mensen die het afkeuren die hebben waarschijnlijk geen flauw idee wat het nou precies is............
Heb je toruwens nog 'zoiets' gehad, dat dieren bij je uit de buurt gaan en dat je ogen veranderen, als je bijhoudt wanneer het gebeurt, kun je er misschien achter komen waarom het gebeurt. liefs Kamille |
|
|
|
|
|
ik zie dat hier niemand meer op reageert dus...
het kan volgens mij niet aan Wicca liggen want ik heb nooit gehoord dat een natuurreligie invloed had op rode ogen..... dus zoek eerst nou maar een gewone medische verklaring in plaats van een mystieke....
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 02:25 | |
| Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 12:43 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 13:54 | |
| Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 12:00 | |
| Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 18:56 | |
| Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 09:28 | |