![]() |
|
Israël arresteert Nederlandse activiste
Uitgegeven: 12 juli 2004 17:41 JERUZALEM - De Israëlische autoriteiten hebben een Nederlandse activiste gearresteerd. Zij hielden de 46-jarige Christine Grefer om veiligheidsredenen aan toen zij op de luchthaven van Tel Aviv het land binnenwilde. Dat maakte de advocate van de Groningse maandag bekend. Grefer wilde in de Palestijnse gebieden tegen de bouw van de Israëlische muur demonstreren, die Israël van de Palestijnen scheidt. De advocate protesteerde al met succes tegen een onmiddellijke uitzetting van Grefer. Ze eist een juridische behandeling om gedaan te krijgen dat Grefer alsnog Israël binnenmag. De Groningse was vrijdag op de luchthaven geland en zit sindsdien vast in een detentiecentrum op het vliegveld. bron: http://www.nu.nl afijn, zelfs vreedzaam demonstreren mag dus al niet meer, weer met het eeuwige excuus van 'veiligheidsredenen'. dit stinkt naar censuur!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"As enshrined in international law and UN resolutions, we recognise the Palestinian right to resist Israeli violence and occupation via legitimate armed struggle"
||
Citaat:
http://palsolidarity.org/reports/wri...tineGrefer.htm "As we ISMers are trying to enter Askar Camp (...)"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zeker niet pro-Israël, maar ik begrijp wel dat ze hier een stokje voor gestoken hebben. Het laatste wat ze daar nodig hebben is een groep onruststokers. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat ik zei, het eeuwige excuus van veiligheidsredenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over dat artikel van Ars Aequi, ik zal kijken wat ik voor je kan doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"The Governments signatory hereto, being Members of the Council of Europe, (...) Have agreed as follows:" http://www.unhcr.md/article/conv.htm En: The Council of Europe is an international organization of 45 member states in the European region. http://www.nationmaster.com/encyclop...ncil-of-Europe Daar valt Israel niet onder, Turkije wel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() als ze alles wat los en vastzitten hadden opgepakt, had ik gisteren geen reisverslag gekregen van vrienden van me ![]()
||
Citaat:
![]() bovendien: je weeeet toch.. dat ik et ff niet zo heb op Israel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Terroristen? Zij? haha.. nee hoor ![]() Citaat:
en je blijft een kutsig hebben ![]()
||
Citaat:
wat moet ik er dan neerzetten?.. zegt u et maar mevrouwtje.. dan verandert ik em effekes... (of vind je die muziekstijlen gewoon booger?) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lol,.. dit hoort in het andere topic thuis ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en probeerde ongewapend het vernielen van huizen van burgers te stoppen. go israel go, met dit soort acties zullen ze hun eigen persoonlijke oorlog vast wel winnen. trouwens: waarom staat balkende daar nog niet op de stoep om te eisen dat ze een Nederlandse staatsburger, die in strijd met de wet wordt vastgehouden, word vrijgelaten?
||
Citaat:
||
Citaat:
ze hebben 48 uur om een aanklacht in te dienen, ik heb er nog van geen gehoord, en volgens mij is die termijn al verstreken. los daarvan was de arrestatie onwettig, omdat er geen bewijs was dat de activiste een direct gevaar voor de israelische staat zou zijn. los daarvan slaat dit naar Nederlandse standaards nergens op, en zelfs al zou er een aanklacht zijn, dan zou het nog steeds op zijn plaats zijn dat Nederland de activiste vrijkrijgt, zodat ze in Nederland kan wachten op een eventuele rechtzaak.
||||
Citaat:
dat jij er niet van gehoord hebt, betekent niet dat er geen was. Citaat:
Ze is lid van ISM. Citaat:
eurotop, remember? Italianen mochten niet uit de trein stappen en werden teruggestuurd. Polen werden op het vliegtuig naar Polen gezet (of ze nu met de auto waren gekomen of niet).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, da's niet gevaarlijk nee. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|