Advertentie | |
|
![]() |
|
De Graafschap - SDO 3-1 (matigjes)
Doelpunten: 1-0 Van Beukering (pen/38) 2-0 Haklander (57) 3-0 eigen doelpunt SDO (66) 3-1 Meijer (76) vv Rheden - De Graafschap 0-5 (redelijk) Doelpunten: 0-1 Valeev (16.) 0-2 Kooijman (63.) 0-3 Valeev (71.) 0-4 Van As (81.) 0-5 Bot (pen 82.)
|
Twas alweer 3 dagen geleden maar ik was naar Ajax geweest, en ik heb een aantal goede spelers voor de toekomst gezien
![]() Ik noem: Tom de Mul Rasmus Lindgren Hedwiges Maduro, die komen er allemaal wel, waarom een rechtsbuiten kopen als je Tom de Mul hebt, speelde echt geweldig toen. Kapte 2 man 2× uit, en schoot vervolgens met zijn andere been in de verre hoek, en volgens mij iets van ±2/3 assists. |
![]() |
|
Iet wat laat, maar aangezien deze topic pas op de 13e is aangemaakt, kan deze er vast nog wel bij.
![]() FC Omniworld - AFC Ajax 1 - 5 Doelpunten Ajax: Nigel de Jong, Tom Soetaers, Petri Pasanen, Tom de Mul, Anthony Obodai. Doelpunten Omniworld: Ergun Cakir. De uitslag valt m.i. toch wel wat tegen? Er moet wel een kanttekening gemaakt worden, Ajax speelde zonder de spelers die mee waren naar het EK in Portugal. |
![]() |
|
Ditmaal moest Ajax spelen tegen DOS '19.
Ajax - DOS '19 15 - 0 Anastasiou wist 5 keer het net te raken, Sonck deed het 3 keer, De Ridder en Mitea beide 2 keer. De Mul, Lindgren en Maxwell wisten één keer het net te raken. De wedstrijd werd weer gespeeld zonder de internationals die actief waren op het EK in Portugal. DOS '19 is overigens een tweede klasser, dus de 15-0 valt nog wat tegen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze wilden inderdaad betaald voetbal gaan spelen, toendertijd dat AGOVV het ook wilde, als ik me goed herinner. Ik heb geen flauw idee hoe het nu precies zit. Iemand anders misschien? |
![]() |
|
Oefenwedstrijden: Ze zijn gezellig om met een groep vrienden heen te gaan, in de kantine je vol drinken en tafelvoetbal spelen en na afloop een praatje maken met de spelers.
Verder zijn oefenwedstrijd vaak niet om aan te zien en hoeft het van mij niet zo nodig. Groningen heeft de 2 gespeelde tot nu toe gewonnen met 2-5 en 0-10. (de laatste weet ik niet zeker)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tweede oefenwedstrijd van MVV tegen Wilhelmina '08 in Weert ging met 0-7 gewonnen.
![]() ![]() ![]() Zaterdag tegen Meerssen, dat is een hoofdklasser dus andere koek. Ben ik op vakantie, maar word via SMS op de hoogte gehouden. Als we redelijk goed tegen Meerssen spelen, zie ik het wel positief in, al is het nog misschien vroeg om conclusies te trekken... Bijbehorend artikel uit Dagblad de Limburger: Zevenklapper voor MVV bij Wilhelmina Van onze correspondent Voetbal - MVV heeft tweedeklasser Wilhelmina'08 in Weert gisteravond met 7-0 geklopt. Na een matige eerste helft, waarin MVV twee keer scoorde, liepen de Maastrichtse profs in de tweede helft simpel weg. Aanvankelijk waren de beste kansen voor Wilhelmina, maar goals Miceli en Caracciolo zorgden voor een 0-2 ruststand. In de tweede helft stond de eerstedivisionist een stuk beter. Vooral aanvallend ging het soepeler. Grote man in het tweede bedrijf was debutant Houssain Ouhsaine met een doelpunt en drie assists. Trainer Andries Jonker was niet tevreden na de zevenklapper. ,,In de eerste helft wilden we compact verdedigen en er snel uitkomen. Dat lukte niet. Na rust konden we meer pressie spelen en dan zie je dat er toch potentie in deze groep zit.'' Wilhelmina'08-MVV 0-7 (0-2). Toeschouwers: 200. 34. Miceli 0-1, 40. Caracciolo 0-2, 51. Ouhsaine 0-3, 66. Kienle 0-4, 79. Aelbrecht 0-5, 81. Caracciolo 0-6, 85. Kienle 0-7. Opstelling MVV: Van den Ban (46. Wintjens); Maes (85. Balci), Verberne, Kruijer, Winkens (46. Wouter); Muhamadu (70. Aelbrecht), Kienle, Siahaya (85. Geurts), Supusepa; Miceli (46. Ouhsaine), Caracciolo (85. Ten Zijthoff).
||
Citaat:
Leuke uitslag voor de Maastrichtenaren. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Excelsior '31 - Ajax 1 - 9 Opmerkelijk is dat Anastasiou na zijn 5 goals tegen DOS, er tegen Excelsior '31 weer 4 inschoot! Hij lijkt in vorm te zijn, alhoewel dit natuurlijk kleine tegenstanders zijn waarbij de verdediging niet zo goed zal staan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De Ridder was wel een van de uitblinkers.
||
Citaat:
![]() Goed om te horen dat De Ridder een van de uitblinkers was, hopelijk kan hij Koeman overtuigen, zodat hij volgend jaar zou kunnen schitteren in het eerste! |
![]() |
|
RKSV Driel - Vitesse 1-17
Vitesse behaalde donderdagavond in Driel tegen RKSV de hoogste oefenscore tot nog toe: 17-1. Pim de Boer speelde zijn laatste wedstrijd voor de ploeg uit Driel en zorgde voor het enige doelpunt voor de thuisploeg. Meest opvallende speler was Theo Janssen met twee doelpunten en zes assists. Opstelling Vitesse: Jevric, Davids, Dingsdag, Knol, Fränkel ('46 Jansen), Dors, Janssen, Rankovic ('46 Schaars), De Meersman, Hofs ('60 Amoah) en Mbamba. Doelpunten: Hofs (Dors) '9 0-1, Janssen '24 0-2, Hofs '26 0-3, Dors '31 0-4, Dors (Janssen) '36 0-5, Janssen (Hofs) '37 0-6, Mbamba (Rankovic) '38 0-7, Davids (Janssen) '42 0-8, Mbamba (Hofs) '45 0-9, De Boer '46 1-9 (RKSV Driel), Hofs (Janssen) '52 1-10, De Meersman '57 1-11, Schaars (De Meersman) '62 1-12, Amoah (Janssen) '69 1-13, Mbamba (Janssen) '70 1-14, Amoah (Schaars) '74 1-15, Dors (Janssen) '77 1-16 Mbamba '90 1-17 Bron: Vitesse.nl 15-07-2004
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bij ons (AZ) staat de sponsor er ook met redelijke koeieletters op, alleen is het niet zo storend omdat de text volledig in het wit is. Ik vind dat in jullie geval de sponsor de kleur van de tekst aan had moeten passen, want dit is gewoon erg lelijk. Maar misschien is dit wel expres gedaan omdat het dan extra zou opvallen... Je weet t niet. ![]()
||
Citaat:
Maar als het aan mij had gelegen had Sunweb er nog wel op mogen staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zo, even een drukke periode achter de rug, kan ik het (sport)forum ook weer wat vaker betreden
![]() Aangezien feyenoord nog niet aan bod is gekomen: ASWH-Feyenoord 0-9 Smolarek 3, Kuyt 2, Buffel 2, Goor, Song DVS - Feyenoord 0-5 Kuijt 2, Buffel, Paauwe en Castelen Katwijk - Feyenoord 0-5 Kuijt 3, Lazovic, Castelen Het loopt nog niet geweldig bij feyenoord, maar dat komt volgens de trainer doordat er alleen nog maar conditioneel getraind. Verder zijn er weleens afwezigen (wk (rust), blessures). Maar er is goede hoop ![]() |
![]() |
|
twente heeft er nu 2 potjes opzitten en morgen is er weer 1.
misschien ga ik er nog wel ff naar toe, eerst maar eens kijken hoe het weer is..... er lijkt een stijgende lijn in te zitten dus ajax maak je borst maar nat. ach ajax thuis winnen is iets van 1 keer in de 3 jaar ofzow, dus dit jaar zal ajax wel weer winnen.......
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je kunt de spelers even duidelijk maken waarvoor ze moeten voetballen, je kunt voetbal kijken zonder dat er camera's op je gericht zijn, met een sv kom je binnen, de kaartjes zijn minstens 0,50 eurocent goedkoper dan normale wedstrijden en het is toch weer een leuke gelegenheid om er even op uit te trekken. Toch gebeurt er elke oefenwedstrijd toch wel weer iets om je later te herinneren. Dat maakt zo'n voetbalwedstrijd leuk, dat je met elkaar bent. Voor de rest heb je natuurlijk helemaal niets aan wedstrijden die je met 38-4 wint. Toch zie ik dat sommige clubs nog wel een aantal leuke oefenwedstrijden hebben. Haarlem en Eindhoven treffen bijvoorbeeld Engelse clubs en Sparta mag het opnemen tegen Beerschot. Tja...en wij krijgen de Graafschap hopelijk nog op bezoek! |
![]() |
|
Lierse (BE) speelt 0-0 gelijk tegen Bekerhouder FC Utrecht
Op het terrein van Woerden in Nederland speelde Lierse 0-0 gelijk tegen FC Utrecht. Ex-Lierse speler Hans Somers speelde 60min voor de Nederlandse Bekerhouder. De betere kansen waren voor Lierse, maar doelpunten zijn er niet gevallen. Van der Straeten viel uit met een blessure. Zoko, een nieuwe tester, mocht het laatste kwartier nog opdraven voor Lierse.
||
Citaat:
Leuk dat Timmer ook weer mee was gekomen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Feyenoord 4-2 gewonnen. Eindelijk een wedstrijd kunnen zien, het werd namelijk uitgezonden op Eurosport.
In de aanval liep het wel aardig bij Feyenoord, alleen Bart Goor viel een beetje tegen. Ono viel ook wat tegen helaas. Absolute sterspeler was Ghaly, kon dit seizoen nog wel eens belangrijk worden voor Feyenoord ![]() In verdedigend opzicht ging het wel redelijk, zeker met die nieuwe op proef; Fernandez. Echt zo'n bikkelharde verdediger, die mag van mij wel ingelijfd worden. Helaas van die twee doelpunten, waren wel echt verdedigingsfouten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|