Oud 13-07-2004, 20:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mag er een apart topic over oefenwedstrijden geopend worden? Dan kan iedereen neerzetten wat zijn/haar cluppie heeft gemaakt in de aanloop van het nieuwe seizoen. Eventueel een verslagje erbij.

MVV heeft al weer zijn eerste oefenwedstrijd gespeeld. Uit tegen Buchten (een gat vlak bij Sittard of zo dacht ik , ben er niet heen geweest, want ik was naar Sensation Black) wonnen ze met 0-4. Volgens de kranten was het spel van MVV mager over het algemeen. Maar ja, dat heb je met veel nieuwe mensen, kan nog allemaal komen. Pas in het laatste kwart van de wedstrijd kwam de Maastrichtse ploeg onder leiding van de kersverse trainer Andries Jonker op stoom met een hattrick van Fabio Carraciolo. De vierde treffer was al vroeg in de wedstrijd gemaakt door Hugo ten Zijtthof. Hij komt van AZ en is momenteel op proef bij MVV. Er deden 5 spelers niet mee vanwege blessures: Bryssink, Balci, Ouhsaine, Aelbrecht en Van Ommeren.

En wat hebben jullie ploegjes allemaal al gedaan in de voorbereiding voor het nieuwe seizoen?
Oud 13-07-2004, 21:06
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
VVS'46-AZ 0-11

AZ scoort er lustig op los in Spanbroek

Spanbroek - AZ heeft ook zijn tweede oefenwedstrijd van het seizoen gewonnen. In tegenstelling tot afgelopen zaterdag kwam de score nu wel in de dubbele cijfers terecht. In Spanbroek werd het tegen de plaatselijke amateurvereniging VVS'46 maar liefst 0-11.

Tarik Sektioui opende het doelpuntenfestijn in de tiende minuut met een knappe schuiver.
Nauwelijks vijf minuten later maakte Robin Nelisse de 0-2.
Nadat Denny Landzaat vanaf de penaltystip voor AZ's derde had gezorgd en vlak daarna nog eens de paal raakte zorgde Ali Elkhattabi voor de 0-4, wat tevens de ruststand zou zijn.

Na de pauze wisselde Adriaanse weer volop, doch geen heel elftal zoals afgelopen zaterdag. Robin Nelisse had zich voor rust al laten vervangen en Barry Opdam, die zich zaterdag al vrij snel blesseerde en Barry van Galen bleven langs de kant. Daarnaast waren ook Buskermolen en de nog van een vakantie genietende Kenneth Perez er nog niet bij.
Scoren deed AZ wel in de tweede helft, allereerst door Kew Jaliens die net als Sektioui zijn eerste AZ-goal aan liet tekenen. Elkhattabi zorgde voor de 0-6 en Huysegems liet op aangeven van Mans de 0-7 aantekenen. De mooiste goal van de avond was wederom van Elkhattabi die met een mooie volley voor 0-8 zorgde. Elkhattabi werd hierna vervangen door Arjan Wisse die prompt binnen een paar minuten zowel de lat als de paal raakte. In de laatste tien minuten kwam AZ door treffers van Martijn Meerdink en Tim de Cler dan toch in de dubbele cijfers en in de slotminuut mocht Arjan Wisse voor het slotakkoord tekenen: 0-11.

VVS'46-AZ (0-4) 0-11

10. Sektioui 0-1
15. Nelisse 0-2
18. Landzaat 0-3 (penalty)
29. Elkhattabi 0-4
50. Jaliens 0-5
56. Elkhattabi 0-6
77. Huysegems 0-7
80. Elkhattabi 0-8
83. Meerdink 0-9
87. De Cler 0-10
90. Wisse 0-11

Komende donderdag speelt AZ zijn volgende wedstrijd. Om 19.00 uur wordt dan het traditionele oefenduel bij LSVV afgewerkt.
Afgelopen zaterdag werd er met (slechts) 3-1 gewonnen van het PolderElftal... Landzaat en Nelisse scoorden voor AZ.
Oud 13-07-2004, 21:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Misschien is het ook wel aardig om hier de nieuwe tenue's van je cluppie te showen...?!

Het tenue van vorig seizoen was naar mijn idee wel wat mooier.
Maar deze gaat ook wel.
Oud 14-07-2004, 00:37
Deadline
Deadline is offline
Heracles wint met 1-9 uit bij Den Ham.

Den Ham uit, altijd lastig.
Oud 14-07-2004, 07:18
SanderThomas
SanderThomas is offline
De Graafschap - SDO 3-1 (matigjes)
Doelpunten:

1-0 Van Beukering (pen/38)
2-0 Haklander (57)
3-0 eigen doelpunt SDO (66)
3-1 Meijer (76)

vv Rheden - De Graafschap 0-5 (redelijk)
Doelpunten:

0-1 Valeev (16.)
0-2 Kooijman (63.)
0-3 Valeev (71.)
0-4 Van As (81.)
0-5 Bot (pen 82.)
Oud 14-07-2004, 08:07
Martjin
Martjin is offline
Twas alweer 3 dagen geleden maar ik was naar Ajax geweest, en ik heb een aantal goede spelers voor de toekomst gezien

Ik noem:
Tom de Mul
Rasmus Lindgren
Hedwiges Maduro, die komen er allemaal wel, waarom een rechtsbuiten kopen als je Tom de Mul hebt, speelde echt geweldig toen. Kapte 2 man 2× uit, en schoot vervolgens met zijn andere been in de verre hoek, en volgens mij iets van ±2/3 assists.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:29
romanov
romanov is offline
Iet wat laat, maar aangezien deze topic pas op de 13e is aangemaakt, kan deze er vast nog wel bij.

FC Omniworld - AFC Ajax 1 - 5

Doelpunten Ajax: Nigel de Jong, Tom Soetaers, Petri Pasanen, Tom de Mul, Anthony Obodai.

Doelpunten Omniworld: Ergun Cakir.

De uitslag valt m.i. toch wel wat tegen? Er moet wel een kanttekening gemaakt worden, Ajax speelde zonder de spelers die mee waren naar het EK in Portugal.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:40
romanov
romanov is offline
Ditmaal moest Ajax spelen tegen DOS '19.

Ajax - DOS '19 15 - 0

Anastasiou wist 5 keer het net te raken, Sonck deed het 3 keer,
De Ridder en Mitea beide 2 keer. De Mul, Lindgren en Maxwell wisten één keer het net te raken.

De wedstrijd werd weer gespeeld zonder de internationals die actief waren op het EK in Portugal.
DOS '19 is overigens een tweede klasser, dus de 15-0 valt nog wat tegen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:45
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
romanov schreef op 14-07-2004 @ 14:29 :
Iet wat laat, maar aangezien deze topic pas op de 13e is aangemaakt, kan deze er vast nog wel bij.

FC Omniworld - AFC Ajax 1 - 5

Doelpunten Ajax: Nigel de Jong, Tom Soetaers, Petri Pasanen, Tom de Mul, Anthony Obodai.

Doelpunten Omniworld: Ergun Cakir.

De uitslag valt m.i. toch wel wat tegen? Er moet wel een kanttekening gemaakt worden, Ajax speelde zonder de spelers die mee waren naar het EK in Portugal.
Vindet nog best goed.. Eerste wedstrijd.. zonder toppertjes en die gasten van Omniworld willen toch betaald voetbal gaan spelen binnekort?
Oud 14-07-2004, 17:57
romanov
romanov is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 14-07-2004 @ 18:45 :
Vindet nog best goed.. Eerste wedstrijd.. zonder toppertjes en die gasten van Omniworld willen toch betaald voetbal gaan spelen binnekort?
Je verwacht vaak hele hoge uitslagen in de oefenwedstrijden, dan valt al snel iets tegen. Maar een 5-1 tegen FC Omniworld is wel een redelijke uitslag natuurlijk.
Ze wilden inderdaad betaald voetbal gaan spelen, toendertijd dat AGOVV het ook wilde, als ik me goed herinner.
Ik heb geen flauw idee hoe het nu precies zit. Iemand anders misschien?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstand op dit moment: Wilhelmina '08 (amateurclub uit omgeving Weert) - MVV 0-3.
Met nog een kwartier te gaan.
Oud 14-07-2004, 20:13
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Oefenwedstrijden: Ze zijn gezellig om met een groep vrienden heen te gaan, in de kantine je vol drinken en tafelvoetbal spelen en na afloop een praatje maken met de spelers.

Verder zijn oefenwedstrijd vaak niet om aan te zien en hoeft het van mij niet zo nodig.

Groningen heeft de 2 gespeelde tot nu toe gewonnen met 2-5 en 0-10. (de laatste weet ik niet zeker)
Oud 14-07-2004, 20:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Krijg net uitslag door gebelt: FVV-FC Groningen 0-23
Oud 14-07-2004, 22:31
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-07-2004 @ 21:33 :
Da's meer goals dan in een gemiddeld Groningen-seizoen
Oud 14-07-2004, 22:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 14-07-2004 @ 23:31 :
Da's meer goals dan in een gemiddeld Groningen-seizoen
Oud 15-07-2004, 10:18
Martjin
Martjin is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-07-2004 @ 21:33 :
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tweede oefenwedstrijd van MVV tegen Wilhelmina '08 in Weert ging met 0-7 gewonnen. Maar weer waren de beste kansen in de eerste helft voor de amateurs. Maar het doet me wel deugd dat we in die eerste helft allebei de kansen die we kregen benutten, dat was vorig seizoen in de competitie wel vaak anders, toen misten we kans na kans. Tweede helft was prima met vooral goede invalbeurten van Ouhsaine en Aelbrecht. Die waren er tegen Buchten niet bij. Doet me goed om te horen dat we eens een keer voor ons doen zeer goede aankopen hebben gedaan. Maar goed, verder ff afwachten natuurlijk.
Zaterdag tegen Meerssen, dat is een hoofdklasser dus andere koek. Ben ik op vakantie, maar word via SMS op de hoogte gehouden. Als we redelijk goed tegen Meerssen spelen, zie ik het wel positief in, al is het nog misschien vroeg om conclusies te trekken...

Bijbehorend artikel uit Dagblad de Limburger:

Zevenklapper voor MVV bij Wilhelmina
Van onze correspondent

Voetbal - MVV heeft tweedeklasser Wilhelmina'08 in Weert gisteravond met 7-0 geklopt. Na een matige eerste helft, waarin MVV twee keer scoorde, liepen de Maastrichtse profs in de tweede helft simpel weg.

Aanvankelijk waren de beste kansen voor Wilhelmina, maar goals Miceli en Caracciolo zorgden voor een 0-2 ruststand. In de tweede helft stond de eerstedivisionist een stuk beter. Vooral aanvallend ging het soepeler. Grote man in het tweede bedrijf was debutant Houssain Ouhsaine met een doelpunt en drie assists. Trainer Andries Jonker was niet tevreden na de zevenklapper. ,,In de eerste helft wilden we compact verdedigen en er snel uitkomen. Dat lukte niet. Na rust konden we meer pressie spelen en dan zie je dat er toch potentie in deze groep zit.''

Wilhelmina'08-MVV 0-7 (0-2). Toeschouwers: 200. 34. Miceli 0-1, 40. Caracciolo 0-2, 51. Ouhsaine 0-3, 66. Kienle 0-4, 79. Aelbrecht 0-5, 81. Caracciolo 0-6, 85. Kienle 0-7.

Opstelling MVV: Van den Ban (46. Wintjens); Maes (85. Balci), Verberne, Kruijer, Winkens (46. Wouter); Muhamadu (70. Aelbrecht), Kienle, Siahaya (85. Geurts), Supusepa; Miceli (46. Ouhsaine), Caracciolo (85. Ten Zijthoff).
Oud 15-07-2004, 19:17
romanov
romanov is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-07-2004 @ 19:29 :
Tweede oefenwedstrijd van MVV tegen Wilhelmina '08 in Weert ging met 0-7 gewonnen. Maar weer waren de beste kansen in de eerste helft voor de amateurs. Maar het doet me wel deugd dat we in die eerste helft allebei de kansen die we kregen benutten, dat was vorig seizoen in de competitie wel vaak anders, toen misten we kans na kans. Tweede helft was prima met vooral goede invalbeurten van Ouhsaine en Aelbrecht. Die waren er tegen Buchten niet bij. Doet me goed om te horen dat we eens een keer voor ons doen zeer goede aankopen hebben gedaan. Maar goed, verder ff afwachten natuurlijk.
Zaterdag tegen Meerssen, dat is een hoofdklasser dus andere koek. Ben ik op vakantie, maar word via SMS op de hoogte gehouden. Als we redelijk goed tegen Meerssen spelen, zie ik het wel positief in, al is het nog misschien vroeg om conclusies te trekken...

Bijbehorend artikel uit Dagblad de Limburger:

Zevenklapper voor MVV bij Wilhelmina
Van onze correspondent

Voetbal - MVV heeft tweedeklasser Wilhelmina'08 in Weert gisteravond met 7-0 geklopt. Na een matige eerste helft, waarin MVV twee keer scoorde, liepen de Maastrichtse profs in de tweede helft simpel weg.

Aanvankelijk waren de beste kansen voor Wilhelmina, maar goals Miceli en Caracciolo zorgden voor een 0-2 ruststand. In de tweede helft stond de eerstedivisionist een stuk beter. Vooral aanvallend ging het soepeler. Grote man in het tweede bedrijf was debutant Houssain Ouhsaine met een doelpunt en drie assists. Trainer Andries Jonker was niet tevreden na de zevenklapper. ,,In de eerste helft wilden we compact verdedigen en er snel uitkomen. Dat lukte niet. Na rust konden we meer pressie spelen en dan zie je dat er toch potentie in deze groep zit.''

Wilhelmina'08-MVV 0-7 (0-2). Toeschouwers: 200. 34. Miceli 0-1, 40. Caracciolo 0-2, 51. Ouhsaine 0-3, 66. Kienle 0-4, 79. Aelbrecht 0-5, 81. Caracciolo 0-6, 85. Kienle 0-7.

Opstelling MVV: Van den Ban (46. Wintjens); Maes (85. Balci), Verberne, Kruijer, Winkens (46. Wouter); Muhamadu (70. Aelbrecht), Kienle, Siahaya (85. Geurts), Supusepa; Miceli (46. Ouhsaine), Caracciolo (85. Ten Zijthoff).
off topic: de keeper, Van den Ban, is dat 'Serge van den Ban' die als ik me niet vergis bij Ajax vandaan komt?

Leuke uitslag voor de Maastrichtenaren. Matige ruststand, maar als nog goed recht getrokken in de tweede helft.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 19:36
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ajax stond 7-0 hoorde ik.. maar is nie 100% betrouwbaar
Oud 15-07-2004, 22:19
romanov
romanov is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 15-07-2004 @ 20:36 :
Ajax stond 7-0 hoorde ik.. maar is nie 100% betrouwbaar
Zou best kunnen, aangezien ze 9-1 gewonnen hebben.

Excelsior '31 - Ajax 1 - 9

Opmerkelijk is dat Anastasiou na zijn 5 goals tegen DOS, er tegen Excelsior '31 weer 4 inschoot!
Hij lijkt in vorm te zijn, alhoewel dit natuurlijk kleine tegenstanders zijn waarbij de verdediging niet zo goed zal staan.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 22:20
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
romanov schreef op 15-07-2004 @ 23:19 :

Opmerkelijk is dat Anastasiou na zijn 5 goals tegen DOS, er tegen Excelsior '31 weer 4 inschoot!
Hij lijkt in vorm te zijn, alhoewel dit natuurlijk kleine tegenstanders zijn waarbij de verdediging niet zo goed zal staan.
Hij wil laten zien datie cool is.. Maar dat istie eigenlijk niet
Oud 15-07-2004, 23:49
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ zorgt voor doelpuntenregen in Langedijk

LSVV-AZ eindigt in 0-15

Zuid Scharwoude - Ondanks dat er de hele avond donkere wolken boven Langedijk hingen bleven de regenbuien lang genoeg uit.
De spelers van AZ zorgde echter wel voor regen, een doelpuntenregen wel te verstaan, want het jaarlijkse duel tegen LSVV eindigde in 0-15.

Reeds voor de rust had AZ al voor een zevenklapper gezorgd.
Ali Elkhattabi opende het doelpuntenfestijn in de tweede minuut met vlak daarna een schitterende treffer van Martijn Meerdink. Stein Huysegems zorgde voor de 3-0 en vervolgens scoorden Tarik Sektioui, Ali Elkhattabi en nog tweemaal Huysegems.

Huysegems prikte er gelijk na de pauze direct weer twee in en de dubbele cijfers kwamen op het bord na een eigen doelpunt van een Langedijker. Tarik Sektioui wist nog te scoren en ook Elkhattabi maakte nog een goal. Arjan Wisse, koud een minuut in het veld, scoorde de dertiende voor AZ alvorens Sektioui zijn derde van de avond maakte. De laatste treffer van de avond was uiteindelijk voor aanvoerder Denny Landzaat.

LSVV-AZ (0-7) 0-15

2. Elkhattabi 0-1
8. Meerdink 0-2
28. Huysegems 0-3
36. Sektioui 0-4
37. Elkhattabi 0-5
38. Huysegems 0-6
43. Huysegems 0-7
48. Huysegems 0-8
50. Huysegems 0-9
51. eigen doelpunt 0-10
61. Sektioui 0-11
64. Elkhattabi 0-12
72. Wisse 0-13
86. Sektioui 0-14
89. Landzaat 0-15

Opstelling AZ;
Timmer (46.Zwarthoed), Kromkamp (46.Jaliens), Fortes Rodriguez (46.Reini), Lindenbergh, Mathijsen, Landzaat, Meerdink, De Cler (59.Mans), Elkhattabi, Huysegems (71.Wisse), Sektioui

Michael Buskermolen is nog steeds geblesseerd en Kenneth Perez wordt na het weekend terug verwacht van vakantie.
Ook Opdam, Van Galen, Robbemond en Nelisse bleven uit voorzorg met lichte blessures aan de kant.
Loopt toch alweer aardig... Al zeggen die oefenduels natuurlijk vrij weinig. Wel goed om te zien dat Sektioui ook zijn doelpuntjes meepikt, hij maakt een goeie indruk bij ons.
Oud 16-07-2004, 00:27
Deadline
Deadline is offline
Citaat:
romanov schreef op 15-07-2004 @ 23:19 :

Anastasiou had er op zich ook wel 8 kunnen maken, Die 4 die hij erin schoot waren er 3 simpele intikkertjes. Bij rust stond het 0-7 en na rust vond ik Excelsior niet veel minder.
De Ridder was wel een van de uitblinkers.
Oud 16-07-2004, 00:49
romanov
romanov is offline
Citaat:
Deadline schreef op 16-07-2004 @ 01:27 :
Anastasiou had er op zich ook wel 8 kunnen maken, Die 4 die hij erin schoot waren er 3 simpele intikkertjes. Bij rust stond het 0-7 en na rust vond ik Excelsior niet veel minder.
De Ridder was wel een van de uitblinkers.
Oke, ik wist verder weinig tot geen achtergrondnieuws, maar bedankt voor je aanvulling.
Goed om te horen dat De Ridder een van de uitblinkers was, hopelijk kan hij Koeman overtuigen, zodat hij volgend jaar zou kunnen schitteren in het eerste!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:24
Ketjing
Ketjing is offline
RKSV Driel - Vitesse 1-17

Vitesse behaalde donderdagavond in Driel tegen RKSV de hoogste oefenscore tot nog toe: 17-1. Pim de Boer speelde zijn laatste wedstrijd voor de ploeg uit Driel en zorgde voor het enige doelpunt voor de thuisploeg. Meest opvallende speler was Theo Janssen met twee doelpunten en zes assists.
Opstelling Vitesse: Jevric, Davids, Dingsdag, Knol, Fränkel ('46 Jansen), Dors, Janssen, Rankovic ('46 Schaars), De Meersman, Hofs ('60 Amoah) en Mbamba.

Doelpunten:
Hofs (Dors) '9 0-1,
Janssen '24 0-2,
Hofs '26 0-3,
Dors '31 0-4,
Dors (Janssen) '36 0-5,
Janssen (Hofs) '37 0-6,
Mbamba (Rankovic) '38 0-7,
Davids (Janssen) '42 0-8,
Mbamba (Hofs) '45 0-9,
De Boer '46 1-9 (RKSV Driel),
Hofs (Janssen) '52 1-10,
De Meersman '57 1-11,
Schaars (De Meersman) '62 1-12,
Amoah (Janssen) '69 1-13,
Mbamba (Janssen) '70 1-14,
Amoah (Schaars) '74 1-15,
Dors (Janssen) '77 1-16
Mbamba '90 1-17

Bron: Vitesse.nl 15-07-2004
Oud 16-07-2004, 13:08
Ketjing
Ketjing is offline

het uit-shirt van Vitesse. Na 3 jaar eindelijk weer wit, maar dan word het verneukt door Afab
Oud 16-07-2004, 13:55
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Sjoow, maar das een lelijk shirt..
Oud 16-07-2004, 14:42
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-07-2004 @ 14:55 :
de sponsoring maakt het lelijk, veels te. Maar dat had Vitesse van Afab kunnen verwachten .
Oud 16-07-2004, 15:09
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 16-07-2004 @ 14:55 :
Dacht eingelijk dat het van NAC was.. had de teksten eromheen niet gelezen.. echt leeeeeeeeeee(l)uk :
Oud 16-07-2004, 15:16
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-07-2004 @ 15:42 :
de sponsoring maakt het lelijk, veels te. Maar dat had Vitesse van Afab kunnen verwachten .
Je moet blij zijn dat iemand(Afab) jullie geld geeft
Oud 16-07-2004, 15:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-07-2004 @ 15:42 :
Vooral dat rood erin kan eigenlijk niet op een Vitesse shirt...

Bij ons (AZ) staat de sponsor er ook met redelijke koeieletters op, alleen is het niet zo storend omdat de text volledig in het wit is.

Ik vind dat in jullie geval de sponsor de kleur van de tekst aan had moeten passen, want dit is gewoon erg lelijk. Maar misschien is dit wel expres gedaan omdat het dan extra zou opvallen... Je weet t niet.
Oud 16-07-2004, 19:12
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-07-2004 @ 16:45 :
Vooral dat rood erin kan eigenlijk niet op een Vitesse shirt...

Bij ons (AZ) staat de sponsor er ook met redelijke koeieletters op, alleen is het niet zo storend omdat de text volledig in het wit is.

Ik vind dat in jullie geval de sponsor de kleur van de tekst aan had moeten passen, want dit is gewoon erg lelijk. Maar misschien is dit wel expres gedaan omdat het dan extra zou opvallen... Je weet t niet.
tsja, het bedrijf voert nu eenmaal een logo en blijkbaar zijn zij niet bereid dat aan te passen. Erg jammer allemaal, maar aan de andere kant is het al heel wat dat er zo vroeg een sponsor bekend is.
Maar als het aan mij had gelegen had Sunweb er nog wel op mogen staan
Oud 16-07-2004, 19:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wees blij dat het uitshirt is, zovaak spelen jullie daar niet in volgens mij.

Wij hadden een paar jaar terug een thuisshirt wat er niet uit zag..
Oud 16-07-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 16-07-2004 @ 14:08 :
[afbeelding]
het uit-shirt van Vitesse. Na 3 jaar eindelijk weer wit, maar dan word het verneukt door Afab
die f doet het em
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 19:41
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ajax - dos 19 : 15-0

dos 19 is uit denekamp
Oud 16-07-2004, 20:00
nickèsz
nickèsz is offline
agovv 5-1 verloren van Lokomotiv Plovdiv en 2-2 tegen de graafschap

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 20:52
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 16-07-2004 @ 20:31 :
Wees blij dat het uitshirt is, zovaak spelen jullie daar niet in volgens mij.

Wij hadden een paar jaar terug een thuisshirt wat er niet uit zag..
alleen tegen NAC en Roda moet erin gespeeld worden, maar PSV Feyenoord en Ajax hebben ook liever dat de uitploeg in uitshirt speelt...
Oud 16-07-2004, 21:18
Verwijderd
Zo, even een drukke periode achter de rug, kan ik het (sport)forum ook weer wat vaker betreden

Aangezien feyenoord nog niet aan bod is gekomen:

ASWH-Feyenoord 0-9
Smolarek 3, Kuyt 2, Buffel 2, Goor, Song

DVS - Feyenoord 0-5
Kuijt 2, Buffel, Paauwe en Castelen

Katwijk - Feyenoord 0-5
Kuijt 3, Lazovic, Castelen

Het loopt nog niet geweldig bij feyenoord, maar dat komt volgens de trainer doordat er alleen nog maar conditioneel getraind. Verder zijn er weleens afwezigen (wk (rust), blessures).

Maar er is goede hoop
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:03
USPalermo
USPalermo is offline
twente heeft er nu 2 potjes opzitten en morgen is er weer 1.

misschien ga ik er nog wel ff naar toe, eerst maar eens kijken hoe het weer is.....

er lijkt een stijgende lijn in te zitten dus ajax maak je borst maar nat. ach ajax thuis winnen is iets van 1 keer in de 3 jaar ofzow, dus dit jaar zal ajax wel weer winnen.......
Oud 16-07-2004, 22:59
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 16-07-2004 @ 21:52 :
alleen tegen NAC en Roda moet erin gespeeld worden, maar PSV Feyenoord en Ajax hebben ook liever dat de uitploeg in uitshirt speelt...
Ajax moet gewoon niet zeiken.
Oud 18-07-2004, 13:56
romanov
romanov is offline
HSV Zuidvogels - Ajax 0-9

Maduro 0-1 ('7)
Mitea 0-2 ('13)
De Mul 0-3 ('22)
Anastasiou 0-4 ('47)
Sikora 0-5 ('58)
Anastasiou 0-6 ('64)
Anastasiou 0-7 ('71)
Anastasiou 0-8 ('76)
Pienaar 0-9 ('85)

Anastasiou weer on the move.

Degelijke uitslag.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 14:26
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ komt door noodweer niet verder dan 10 goals

Wedstrijd tegen Fries regioteam wordt voortijdig afgebroken

Oudwoude - De vierde oefenwedstrijd van dit seizoen voor AZ heeft het einde niet gehaald. Door het noodweer dat grote delen van Nederland teisterde vandaag zag de scheidsrechter zich genoodzaakt om het oefenduel tegen een Fries regioteam voortijdig af te breken.
De stand was op dat moment 0-10 voor AZ.

Ook in de eerste helft werd het duel al eens voor tien minuten onderbroken vanwege het onweer.
AZ had toen al een 0-2 voorsprong genomen dankzij Ali Elkhattabi en Stein Huysegems. Nadat de wedstrijd weer was hervat scoorde AZ nog viermaal in de eerste helft via Tarek Sektioui (2x), Elkhattabi en Olaf Lindenbergh.

In de tweede helft ging AZ op dezelfde voet verder. Invaller Martijn Meerdink maakte de zevende en Stein Huysegems zorgde er met een loepzuivere hattrick voor dat de dubbele cijfers op het bord kwamen.
Zo`n kleine twintig minuten voor tijd begon het echter opnieuw te donderen en te bliksemen waarop de scheidsrechter besloot om een definitief einde te maken aan het duel.

Regioteam Friesland-AZ (0-6) 0-10

5. Elkhattabi 0-1
10.Huysegems 0-2
20.Sektioui 0-3
22.Elkhattabi 0-4
27.Lindenbergh 0-5
37.Sektioui 0-6
51.Meerdink 0-7
54.Huysegems 0-8
57.Huysegems 0-9
65.Huysegems 0-10

Opstelling AZ;
Timmer (46.Zwarthoed), Jaliens, Reini (46.Mathijsen), Opdam, De Cler, Landzaat (63.Mans), Elkhattabi, Lindenbergh, Huysegems, Van Galen (46.Nelisse), Sektioui (46.Meerdink)

AZ speelt a.s. dinsdag zijn volgende oefenwedstrijd. Op het veld van vv Terwolde is dan Go Ahead Eagles de tegenstander (19.00 uur).
Huysegems is goed op dreef, vorige wedstrijd 5 goals en nu weer 4... Terwijl hij vorig seizoen nog zoveel moeite had met scoren.
Oud 18-07-2004, 14:33
romanov
romanov is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-07-2004 @ 15:26 :
Huysegems is goed op dreef, vorige wedstrijd 5 goals en nu weer 4... Terwijl hij vorig seizoen nog zoveel moeite had met scoren.
Had hij ook moeite met scoren in de oefenwedstrijden dan?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:38
AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-07-2004 @ 00:49 :
Loopt toch alweer aardig...
Jullie zijn nog niet in Terwolde geweest!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:44
AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-07-2004 @ 21:13 :
Oefenwedstrijden: Ze zijn gezellig om met een groep vrienden heen te gaan, in de kantine je vol drinken en tafelvoetbal spelen en na afloop een praatje maken met de spelers.

Verder zijn oefenwedstrijd vaak niet om aan te zien en hoeft het van mij niet zo nodig.
Inderdaad, veel meer dan wat gezelligheid is het natuurlijk niet.
Maar je kunt de spelers even duidelijk maken waarvoor ze moeten voetballen, je kunt voetbal kijken zonder dat er camera's op je gericht zijn, met een sv kom je binnen, de kaartjes zijn minstens 0,50 eurocent goedkoper dan normale wedstrijden en het is toch weer een leuke gelegenheid om er even op uit te trekken. Toch gebeurt er elke oefenwedstrijd toch wel weer iets om je later te herinneren.
Dat maakt zo'n voetbalwedstrijd leuk, dat je met elkaar bent.

Voor de rest heb je natuurlijk helemaal niets aan wedstrijden die je met 38-4 wint. Toch zie ik dat sommige clubs nog wel een aantal leuke oefenwedstrijden hebben.
Haarlem en Eindhoven treffen bijvoorbeeld Engelse clubs en Sparta mag het opnemen tegen Beerschot.
Tja...en wij krijgen de Graafschap hopelijk nog op bezoek!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:31
Tofke_H
Tofke_H is offline
Lierse (BE) speelt 0-0 gelijk tegen Bekerhouder FC Utrecht

Op het terrein van Woerden in Nederland speelde Lierse 0-0 gelijk tegen FC Utrecht. Ex-Lierse speler Hans Somers speelde 60min voor de Nederlandse Bekerhouder. De betere kansen waren voor Lierse, maar doelpunten zijn er niet gevallen. Van der Straeten viel uit met een blessure. Zoko, een nieuwe tester, mocht het laatste kwartier nog opdraven voor Lierse.
Oud 20-07-2004, 21:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-07-2004 @ 15:26 :
Dit jaar ook weer....

Leuk dat Timmer ook weer mee was gekomen!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 22:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Groningen heeft met 11-0 gewonnen, geemn flauw idee van wie, geen zin om op te zoeken.
Oud 20-07-2004, 23:26
Verwijderd
Feyenoord 4-2 gewonnen. Eindelijk een wedstrijd kunnen zien, het werd namelijk uitgezonden op Eurosport.
In de aanval liep het wel aardig bij Feyenoord, alleen Bart Goor viel een beetje tegen. Ono viel ook wat tegen helaas. Absolute sterspeler was Ghaly, kon dit seizoen nog wel eens belangrijk worden voor Feyenoord

In verdedigend opzicht ging het wel redelijk, zeker met die nieuwe op proef; Fernandez. Echt zo'n bikkelharde verdediger, die mag van mij wel ingelijfd worden. Helaas van die twee doelpunten, waren wel echt verdedigingsfouten
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 00:40
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ wint van G.A. Eagles in Terwolde (1-2)

Ook in vijfde oefenduel wordt er gewonnen

Terwolde - AZ is ook na vijf oefenduels nog ongeslagen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Na vier wedstrijdjes tegen amateurs werd er vanavond voor het eerst tegen een andere BVO gespeeld. Eerstedivisionist Go Ahead Eagles werd op het veld van VV Terwolde met 1-2 verslagen.

Het was Tarik Sektioui die na ruim een kwartier voor zo`n duizend toeschouwers de score opende. De van Willem II kon scoren na prima voorbereidend werk van Elkhattabi en Huysegems.
Sektioui zou het eind van de eerste helft overigens niet halen toen hij na een half uur geblesseerd raakte. Uit voorzorg kwam Nelisse hem vervangen.
Het stond op dat moment al 1-2 want drie minuten na de openingsgoal hadden de Eagles een strafschop gehad toen Henk Timmer een overtreding maakte op Tuhuteru. Dennis Hulshoff maakte vanaf elf meter gelijk.
Aanvoerder Denny Landzaat had AZ echter alweer vlug aan de leiding gebracht. Nadat er een overtreding was gemaakt op Barry van Galen schoot Landzaat de vrije trap vanaf zo`n twintig meter onberispelijk binnen.
Even later kreeg Landzaat nog zo`n kans vanaf ongeveer dezelfde positie maar raakte toen de lat.

Na een toch wel alleszins redelijke eerste helft had de tweede helft niet gek meer om het lijf.
AZ kreeg tot tweemaal de kans om verder uit te lopen maar zowel Huysegems als Nelisse misten toen ze alleen op de Eagles-goalie mochten afgaan.
Aan de andere kant moest Kew Jaliens nog een keer redding brengen op de lijn bij een inzet van Niels Kokmeijer.
Het bleef bij 1-2 voor AZ dat nog wel geel zag krijgen na commentaar op de leiding nadat eerder al Barry Opdam eveneens geel had gezien. Deze kaarten blijven zonder verdere gevolgen.

AZ speelde vanavond overigens voor het eerst in de nieuwe paars-blauwe uitshirts. Foto`s hiervan komen later vanavond online.

Go Ahead Eagles-AZ (1-2)1-2

17. Sektioui 0-1
19. Hulshoff (pen.) 1-1
27. Landzaat 1-2

AZ vervolgt zijn trainingskamp in Hoenderloo en zal aanstaande zaterdag op het veld van ZVV`56 in Apeldoorn oefenen tegen AGOVV. Aanvang van dit duel is 14.30 uur.
AZ speelde dus in de nieuwe uit-tenue's... Ik vind ze een stuk lelijker dan de witte tenues van vorig seizoen.:

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten