![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je meldt tottweeduizendzeven niet? ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je hebt in de Nieuwstad nog: Brainwash - dikke sk4t3 winkel Visions - lekker alto! Spelkwartier - voor al uw Warhammer en Magic spul, je kan er ook D&Den! Oja, EN FAERY KOMT ER!!!! Dollhouse - had ik al over verrrrteld En voor koei'n kijk'n moet je in DIEM (Didam) zijn. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je bent alleen de dierentuin vergeten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Diem is te metal voor woorden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je goed had gekeken, had ik ook al een uitgebreide beschrijving gemaakt van arnhem, alleen die dingen niet. wat is faery voor een winkel bij de weg? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() hehe, Maastricht 0wns, maar ik ken die straten op gevoel en niet op naam. mooie winkelstraat in die straat met dat ijzeren jochie bij OLZ plein ofzo? cultuur is heel mooi, mooie oude gebouwen en mooie stadmuur. in de buurt van grotten met historische waarde en om de hoek van Valkenburg, ook een erg mooie culturele stad met grotten en goede restaurants (namen vergeten, wel goed). maastricht heeft vele goed eten, iets met een flamingo is erg lekker. Op het grote plein met e grote toren is veel eten. Alle winkels die je je kunt voorstellen. Gezellig als het is, Amsterdam blijft COOler ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aardig centrum 't Stadshart' met veel winkels. Genoeg uitgaansmogelijkheden. Naja ik heb nix te klagen over Zoetermeer hoor. Ok het heeft een treinverbinding 'de zoetermeerstadslijn' en dat staat op de lijst van de meest gevaarlijke treinverbindingen van nederland ,maar ok.
|
[QUOTE]MeelFriek schreef op 14-07-2004 @ 16:54 :
[B]Uitgaan, daar hebben we een kleine disco/drugshol voor. Ook een paar cafe's en een pub. [B] is dat de locomotion?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en natuurlijk de oudste stad, waar het meest te doen is. volgende week al uiteraard de zomerfeesten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ Paranoide: ![]() ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]merels schreef op 14-07-2004 @ 18:39 :
[B] Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() (maargoed, toch zo'n beetje de ENIGE winkel van importance voor mij naast de Waaghals (goeie muziek! en grote platenbakken! /Techno/Electro/Breakbeat/Drumnbass/etc) en het stoepje (uberbakkerij met lekker pizzabroden) @ Roxanne: Per Expressie ![]() @ Hagel: niet zeiken over Wageningen... jeuheu!!! voor alle NIET Wageningers: check jaarlijks het 5 mei Bevrijdingsfestival, Wageningen is ONGETWIJFELD het grootste en meest gevarieerde festival! *uche.. Dense Architecture *uche Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En daar is een heel leuk overdekt centrum met een snoepwinkel op de eerste verdieping waar direct onder een terras zit ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nou, ik mag twee steden want ik woon dr in twee, Nijmegen: winkels: Je hebt de doorsnee winkels die iedereen heeft, inclusief zeer arrogante en chagerijnige winkel-mensen. Daarnaast heb je een paar alternatieve winkels die echt té duur zijn, behalve charleston waar je tweedehands kleren kan kopen die best wel heel leuk zijn soms. NIet dt ik dr ooit iets koop mar daar gaat het niet om. Uitgaan: Café de bijstand is het leukst, samen met de Gonzo en Doornroosje natuurlijk. En de Merleyn (soort studentencafé) kan er ook wel mee door. Leuke dnb avonden daar. Je hebt ook nog een zooi uitgansdingen waar ze suffe muziek draaien maar daar kom ik nooit dus ik weet niet hoe leuk dat is. Eten: In restaurant het Savarijn kan je heel erg lekker eten, is wel erg extreem duur. Maarja. Verder kan je naar de Grut, kan je kiezen uit een dagmenu en dat is altijd heel erg lekker. Je kan ook leuk eten bij de Waag midden in de stad en aan de Waalkade natuurlijk. Goedkoop eten weet ik eigenlijk niet waar je dat kan. Cultuur: Het Valkhofmuseum (erg suf) en je hebt een bierbrouwerij geloof ik ergens en het Velorama met ouwe fietsen. Het Afrikamuseum is ook wel leuk als je klein bent en je broodjes wil bakken. Bijbels Openlucvhtmuseum is dan ook wel leuk. Maar verder is er nergens iets extreem kunstzinnigs. Natuur: Je hebt de poldeer van de Ooij, je hebt veel bossen maar ik geloof niet dat die echt een naam hebben. In ieder geval niet dat ik weet. Je hebt natuurlijk ook nog de Waal, met alle strandjes. maar die hoort weer bij de Ooij. Zomerhotspots: Het Kronenburgerpark als je alto bent, of met de vierdaagse de hele stad. En als je vet cool bent dan ga je aan de waag zitten of dus langs de waalkade. Verder is er niet echt een zomerhotspot. En ik heb geen zin om Utrecht ook nog te beschrijven. Bovendien weet ik daar niks van want ik woon daar ng geen jaar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|