Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb toch nog geen zin om te gaan slapen
![]() 1: Hallvar Thoresen, een Noor. Bron 2: Pal (Pedigree Pal ![]() 4: 5 benut, 1 gemist. Bron 7: Op winnen van een (Europese?) tegenstander op een groot toernooi. Bron 9: Wat ik heb kunnen vinden, maar dat was wel eind 1935 volgens de bron en niet het voorjaar van 1936... Het zou gaan om het record aantal doelpunten door een individu gescoord in een wedstrijd in de Premier League (Football League First Division). Het gaat dan om Ted Drake, hij scoorde 7 keer. Bron 10: André Brilleman. Volgens de bron zou het trouwens 3 jaar hebben geduurd voordat het lijk werd gevonden ![]() 14: Nummer 1. Bron 25: BUVOVV. Bron 1 Bron 2 De rest mag een ander doen ![]() Uiteraard weet ik niet 100% zeker of bovenstaande allemaal klopt. |
![]() |
||
Citaat:
@7: Te onduidelijk antwoord ![]() Ik ga me omkleden, douchen en dan in eental vragen verdiepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ek 96 ook een.
||
Citaat:
Volgens mij is vraag 5 ook Bert Blyleven, want Wim Remmerwaal kwam in 1979 pas in de MLB en Blyleven was in 1973 al in de MLB ik zoek nog ff verder
Laatst gewijzigd op 15-07-2004 om 12:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
13 is geloof ik Hans Bouwmeester.
Bron: http://members.rott.chello.nl/h.chri...anuari2003.pdf Pagina 12, linker colom, 3e/2e regel van onder
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||