Oud 06-06-2004, 16:51
MH
MH is offline
Over vijf weken is het zover. Op 12 juli ga ik naar Italië met het vliegtuig. Maar nu hoorde ik dat het ook mogelijk is om je ticket te upgraden. Iemand enig idee hoe makkelijk dat gaat, zonder al te veel bij te betalen?
Advertentie
Oud 06-06-2004, 16:52
MH
MH is offline
upgraden -> ik vlieg nu economyclass, maar ik zou wel graag prima-class willen vliegen.
Oud 10-06-2004, 10:56
Verwijderd
Je hoeft niet te veel bij te betalen, maar wel gewoon veel ben ik bang...Waar heb je het ticket geboekt?

[edit]Misschien kan je Al Italia (ik neem aan dat je daar mee vliegt...) bellen? (0900 2022622) zij kunnen je vast verder helpen

Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 10:59.
Oud 10-06-2004, 11:47
MH
MH is offline
Ik vlieg idd met alitalia. Overigens neem ik ook wel genoegen met Economy, want op zich is die service ook prima. Op elke internationale vlucht wordt een maaltijd geserveerd (Amsterdam-Rome duurt dik twee uur incl start en landing), compleet met een goed glas wijn
Maar ja, prima class lijkt me wel leuk, als het betaalbaar is (bijv. € 50,- extra, maar dat wordt gewoon gokken). Alleen als het net zo is als KLM vorig jaar, dan wil ik daar geen cent extra aan uitbesteden.
Bij KLM is nl de eerste klas vervangen op europese vluchten door de Silver Elite (ik dacht dat het zo heette iig) en het enige verschil is dat je, voordat de motoren worden aangezet, een heet doekje in je handen krijgt. Verder heb je het voorrecht om als eerste in te stappen (waardoor dus alle economy-passagiers een halfuur in je gangpad naar je staan te koekeloeren) en daarnaast ben je gerechtigd om tussen de driftig op hun laptop tikkende doorreisjapanners te zitten. Ook is in de Boeing-737 de opstelling 3-3, net als in de economy (was vroeger 2-3 C en 3-3 Y).
Oud 24-06-2004, 09:46
Balance
Balance is offline
En hoeveel extra heb je daar toen voor betaald?
Oud 24-06-2004, 15:32
MH
MH is offline
Ik heb vorig jaar op het laatst van mijn actie afgezien. Ik had geen tijd meer om iets te regelen en mijn overcorrecte moeder stond ook nog achter me en liep nog net niet achter me aan door de paspoortcontrole.
Oud 15-07-2004, 13:02
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
ik weet wel dat je je 1e klass ticket el kunt downgraden voor 2 economyclass tickets..!
Oud 15-07-2004, 15:03
Haligh
Haligh is offline
Wij upgraden onze economy tickets altijd naar bussines

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten