Jeweetwel, die korte reclamespotjes met een jongetje dat begint te rennen, een man die met een klein schaartje het gras knipt, een kindje in een ballenbad...
Waar zijn die dingen nou voor?
Waar moeten wij klaar voor zijn?
Heel irritant dat je niet weet waar het over gaat, maar toch steeds die spotjes tegenkomt...
nog nooit gezien, eigenlijk
klinkt wel ongeveer als reclame voor 'het rode mannetje'
daarvan wist je ook niet waar het voor was... tot dat programma zelf op tv kwam
16-06-2002, 19:28
Verwijderd
Ik heb het ook nog nooit gezien geloof ik..
16-06-2002, 19:40
Verwijderd
Die met die ballenbak heb ik wel gezien, maar ik heb ook geen flauw id. Ik gok op Big Brother IV.
16-06-2002, 20:35
Verwijderd
Ik zag net die met het gras knippen...
Geen idee waarvoor het is, ook niet erg nieuwsgierig eigenlijk...
geen idee welke spotjes je bedoelt.
Maar idd. heel .... als ze het niet duidelijk maken, dan is het slechte reclame by the way want het moet opvallen (doet het hier dus wel anders hadden we het er niet over) maar je moet het ook begrijpen en dat is dus hier niet het geval.
alpha schreef: geen idee welke spotjes je bedoelt.
Maar idd. heel .... als ze het niet duidelijk maken, dan is het slechte reclame by the way want het moet opvallen (doet het hier dus wel anders hadden we het er niet over) maar je moet het ook begrijpen en dat is dus hier niet het geval.
slechte reclame, slecht product
Deze sneak reclames zijn zeker goed want ze maken duidelijk idruk en mensen worden nieuwsgierig. Later maken ze de naam van het product bekend. Werkt goed. Vooral bij horrorfilms, maar daar zal het wel niet over gaan.