Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De ratten van Kat zij ook homo
heeft ze me net verteld (stukkie uit ons msn gesprek) vleermuissie zegt: nee, ik vind van niet hoe lag zijn die beesten gemiddeld zwagfert? Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: 8 weken ofzo? vleermuissie zegt: zou kunne, maar dan weten we het voer 8 weken Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: gheghe, neej, 7 bij mij kan ze niet zwanger geworden zijn vleermuissie zegt: hihi Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: mjah, mijn ratten vallen niet op hamsters vleermuissie zegt: hihihi, toch niet? Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: die hebben een homosexuele relatie met elkaar vleermuissie zegt: hihi w8 ff, ff iets zoeken voor die raten van je vleermuissie zegt: http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=124653 Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: ow, die heb ik ook gezien vleermuissie zegt: nie op gereageerd Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: jah, homosexualiteit tussne dieren Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: neej, klopt, geen zin vleermuissie zegt: jij=saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: ik ga niet zonder toestemming van mijn ratten openbaar maken dat ze homo zijn. Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: das gemeen vleermuissie zegt: dan doe ik t wel ff Red de pandaberen op de noordpool ! (Gotya) zegt: NEEJ! nouwjah, vooruit vleermuissie zegt: okw vleermuissie zegt: e red de pandaberen op de noordpool = kat |
![]() |
||
Citaat:
verder heeft de ene rat de ander z'n staart waarschijnlijk afgebeten, ze hebben een aparte relatie... en het zijn nog wel broertjes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
(= 2 hokken kopen, en die beesten er nooit meer uithalen) weetje, das ook wel weer sielug... doe maar niet. Maargoed, nu weer ontopic, nog een voorbeeld dus van homosexualiteit bij dieren |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, bij katten komt het trouwens niet zo vaak voor dat ze homo zijn ofwel?
||
Citaat:
||
Ik heb ook eens een artikel gelezen van dolfijnen...ik zal eens kijken of ik dat kan vinden.
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach ja, die arme stiertjes zitten allemaal met elkaar opgepropt in zo'n nauw hok en nergens een koe in de buurt waarop ze hun seksuele lusten kunnen loslaten. Dan maar een mede-stier uit de 'kooi' pakken, die hebben toch ook een gat waar ze hun knoet in kunnen stoppen en lekker mee hun gang kunnen gaan om tenslotte tot het hoogtepunt te komen.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
ik weet niet hoe het zit bij die andere dieren, maar bij honden is homoseksualiteit te verklaren. een dominant mannetje springt bovenop een ander om te laten zien dat hij de baas. het is dus een manier van comuniceren. misschien dat dat ook voor andere diersoorten geld? apen (bonobo's) in iedergeval. zij doen het op alle manieren en met iedereen en bepalen zo de rangorde
groetjes, moi |
![]() |
|
Ik denk wel dat het bestaat, maar ik denk ook dat "noodgedwongen" homosexualiteit bestaat. Daarmee bedoel ik: als er geen andere keuze is dan iemand van je eigen geslacht.
Dus als je bv. twee teefjes hebt, die nooit in aanraking komen met een mannetje (op sexueel gebied),.. nou, dan gaan ze het maar bij elkaar doen. Het kan ook zijn dat het bisexualiteit betreft, maar ik heb zelf twee teefjes gehad en eentje was bang voor andere honden, en een ander vond reutjes duidelijk leuker. ![]() Wat betreft de bonobo's: iedere vorm van sexualiteit mag, behalve van moeder <-> zoon. En ze lossen dan ook elk geschil op door sex te bedrijven... en leuk dat ze het vinden! ![]() |
![]() |
|
Een van de katten van mijn tante is ook lesbisch. Ze heeft veel meer intresse voor vrouwtjes katten en ze gaat ook altijd rondneuzen bij een homo-paar aan de overkant van de straat.
En verder vertoont ze voor een vrouwtjeskat erg mannelijk gedrag. Daarnaast is ze een rode poes wat zeer uitzonderlijk is omdat katers eigenlijk altijd mannetjes zijn, ze is een bijzondere uitzondering van 1 op zoveel.
|
Op f&L was een halfjaar geleden ook zo'n topic hierover. Mujahedeen (sorry gozer, 't is goed bedoeld!) dacht dat dieren niet homo konden zijn omdat vrouw en man voor elkaar geschapen zijn in de Koran (en Bijbel tevens). Nu weet-ie wel beter
![]() REIE
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |