Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde nog wel ff een beetje reclame maken voor thunderbird
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Berichten op een e-mailserver opslaan Het kan handig zijn om berichten op te slaan op een server als u uw e-mail wilt kunnen lezen vanaf meerdere computers. Als u zich vanaf een andere computer aanmeldt bij uw account, zullen berichten volgens de door u ingestelde opties in Outlook Express worden gedownload. U kunt berichten opslaan op een POP3-server. Als u gebruikmaakt van de protocollen HTTP of IMAP, worden uw berichten altijd op de server bewaard. Klik in het menu Extra op Accounts. Klik op de e-mailaccount en klik vervolgens op Eigenschappen. Klik op het tabblad Geavanceerd en schakel het selectievakje Een kopie van berichten op de server achterlaten in. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
IDM&ELECTRO THREAD #> Hi, I'm Nora | 500 | 21-02-2006 23:09 | |
Software & Hardware |
[Email] Nieuwsbrief software? Gus | 3 | 11-09-2005 17:08 | |
Software & Hardware |
[Email] Op nette manier reclame maken Raven | 18 | 06-11-2004 22:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Deense Downloaders krijgen een Boete Dutchian | 10 | 27-11-2002 09:26 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 | |
Software & Hardware |
Een programma als Msn Messenger beveiligen met w8woord? Verwijderd | 28 | 13-05-2002 16:40 |