![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt de De X800 pro, en XT PE serie, en de Geforce 6800 serie. Deze in de prijsklasse van 330 (gf 6800 non-ultra of GT) euro tot 607 euro (Gf 6800 ultra) Dus te duur voor onze Flamingo Onze Flamingo heeft namelijk een AMD Athlon XP 2200+ met een gay ass thoroughbred core, en een FSB van 266, en een MSI KT4AV moederbord, met 512 mb PC2700 333mhz geheugen erin geprikt. A-synchroon, dus helaas niet super. In mijn AGP 3.0 8x slot heb ik een Geforce 4ti 4200 (se geloof ik) van Point of View, met 64 MB geheugen, geklokt op een whopping (voor die tijd) 550 Mhz. 4 pipelines, en een 128 bit geheugeninterface Aan deze AGP kaart hangt aan de CRT aansluiting een..... Philips 105s De goedkoopste monitor die Informatique had in september 2000 ![]() Maargoed. Ik wil ongeveer 200 euro uitgeven Ik dacht "Ik druk er een Ati Radeon 9800 in" Dus ik kijken Je hebt dus de 9800SE 128 mb+-80 euro 9800 128 mb+-179 euro 9800 Pro 128 mb+- 200 euro 9800 pro 256 mb +-240 euro 9800 XT 128 mb +- 400 euro Poepoe, wat moeilijk, omdat uit te vogelen, maar zo staan ze op snelheid Prijs kwaliteit is de 9800pro 128 mb de beste HEB JE DAAR OOK NOG EENS 2 VERSCHILLENDE VERSIES VAN ![]() 9800pro met 128 bit geheugenbus (TROEP ASS CRAP) 9800pro met 256 bit geheugenbus (Lekker snel) Alleen de winkels vinden het leuk die 128 bit krengen door mensen hun neus te drukken. Dus, toen was ik ook de weg kwijt Zo Menig vrouw zal nu wel finaal opgedroogt zijn van zoveel nerderigheid ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ohja....birthmark weer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En niet fucken met doom, jij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wees jij maar de cookieboi teun. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik [mijn pc] kan alleen Doom, AoE2, Quake1,2? en CS met een fps van 30 denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja, ik zie het niet zo zitten om met het OV te gaan met al m'n hebben en houden...Als ik een auto zou regelen en iemand moet meerijden vind ik dat prima.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hangt er nog vanaf wanneer/waar/vervoer etc. # cut_off [Unreal 1, Quake 3, Starcraft] # Ridder # birthmark # exo [Quake (1,2,3) / DOOM (1,2) / Starcraft (/broodwar) ] # ]{ing # Dr. Aep # Black Rainbow [Quake 1,2,3/CS/Diablo II LoD/ Doom1,2,3] # I <3 cock [ MOHAA, koekjes ] # Paranoide [Doom 1,2 / Diablo II LoD] # nps # fakkin hero [doom(1,2) quake(1,2)/Half-Life/starcraft/gta] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|