Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
de gave vakanties houd ik natuurlijk voor in de vakanties, tussen de colleges. Ik moet later een leuk baantje hebben, wil ik dat kunnen blijven realiseren, ben ik me goed van bewust ![]() En natuurlijk wil ik later belangrijk worden en een goede baan hebben waarmee ik kan opscheppen en waar ik plezier in heb. Ik wil natuurlijk wel kunnen blijven neerkijken op de rest van 'dom-Nederland' en later kunnen zeggen: "de jeugd van tegenwoordig" ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Terwijl sommige mensen zeggen dat je soms je gevoel moet volgen en risico's moet nemen in het leven ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *gooit zand in ogen* |
![]() |
||
@Balance, Sylph & Chaucus;
![]() ![]() Citaat:
![]() Zand in mijn ogen, hebben we dit traject niet al een stuk of 100 keer doorlopen? ![]() ![]() Ontopique; ik dacht vandaag een oude (gym)leraar van me te zien... Ik ben echt heel hard doorgelopen toen. ![]() gevonden, ontzettend cliché en al, mja, heel veel tijd had ik niet, dus dat moet dan maar. ![]() Ik durf d'r niet te bellen. Hè bah. ![]()
||
Citaat:
Morgen weer werken, baas is om 1 of andere reden tijdelijk ingeschakeld bij ander filiaal, moet ik dit filiaal zolang overnemen.... Help, I'm in charge... Best wel eng...
||
Citaat:
![]() ontopic: Wie pakt me bij m'n voeten en zet me weer op de aarde? (Ik wordt heen en weer geslingerd en ik geloof dat ik ook ergens in de wolken zit. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verkering, relatie... hoe je het ook wilt noemen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gefeliciteerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel me raar in deze lange rok. @kruimel : *knuffel* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik zal niet iedere dag dat ze in Tsjecië op vakantie is, posten dat ik wil "dat ze NU terug is". ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bert zit in Sneek en komt niet langs, Trijn is op vakantie en Gert is dus in Hardenberg.... I'm the only one... Scary as hell... Maar deze week heb ik me ermee gered, komende week moet dus ook lukken. Moet alleen constant telefoon bij de hand houden. @Kruimel: binnenkort ontvoer ik je, bel ik je werk af want je bent hardstikke ziek en dan gaan we leuke dingen doen.
||
Citaat:
![]() Heel leuk voor je ![]() Maar nu willen we natuurlijk nooit meer horen dat d'r voor jou geen meisje is hè? (L&R..) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bang dat ik dan ook echt alleen zal blijven. en t klinkt vast belachelijk als wat, maar heb t nu echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ehm jaha.... paar dagen voordat ik het verschrikkelijke nieuws krijg te horen, ik wil helemaal geen toekomstvoorspeller zijn ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |