![]() |
|
Tot nu toe is dit altijd verboden op het forum omdat het illegale content zou zou waar scholieren.com mee in de problemen zou kunnen komen.
Maar nu is in hogerberoep in de zoekmp3.nl rechtzaak en in de scientology rechtzaak gebleken dat linken naar dingen zoals MP3's wel mag. Zoekmp3 mag dus zn bestaan bijvoorbeeld voortzetten. Betekend dit nu ook dat hier op het forum links naar bijvoorbeeld ondertitels mogen komen te staan en naar mp3's bijvoorbeeld? Zie uitspraak op: http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/...sp?ui_id=60435 PS, zie ook bladzijde 29 van C'T nummer 7/8 2004. (nederlandse versie) EDIT: 7.1 verklaart voor recht dat Techno Design door het aanbieden van verwijzingen op de website zoekmp3.nl, zoals omschreven in rechtsoverweging 2e hierboven geen in-breuk maakt op de auteursrechten of naburige rechten van de bij Brein aangeslotenen; Het belangerijkste punt. Laatst gewijzigd op 29-07-2004 om 11:40. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat omdat er nou eenmaal (nog) geen concrete regels over zijn, je het beter even kunt laten.
Zelfs de experts zijn er nog niet over uit: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=911450
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
www.anti-piracy.nl wijst uit:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brein zet dingen op hun website zoals zij het vinden.. Niet zoals de wet bepaalt... |
![]() |
||
Citaat:
BREIN is denk ik creatief genoeg om te bedenken dat een site als s.com zeker geen proces gaat voeren. Als BREIN doorzet weten ze dat ze kunnen afdwingen dat een site als s.com weldegelijk door de knieën gaat. Ik zie werkelijkwaar niet in waarom BREIN dan niet gewoon een proces zou aanspannen.
||
Citaat:
Scholieren.com heeft nouwelijks controle over wat er gepost word op de fora en is dus ook verminderd aansprakelijk voor de contant. Nu al is gebleken in hogerberoep notabene dat een site wiens enige doel is dat soort links aan te bieden legaal word bevonden lijkt het me erg logisch dat brein dat ook weet en dus of er iets anders op verzind, of zich erbij neerlegt (wat vast neit zal gebeuren, amar toch). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|