Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja leuk! Ik heb alleen een fluoriscerend armbandje en ondergoed fluo haarelastiekjes is een leuk idee trouwens!, niet echt iets opvallends dus.
Fluo kleding vind ik het leukste staan bij een gebruinde huid (ik vind het iets zomers hebben) en gecombineerd met spijkerstof en wit/zwart. Ik heb een leuk appelgroen truitje gezien, misschien ga ik die nog wel halen. |
![]() |
|
ik fluoriseer niet echt maar ach je kan ook gewoon een zaklamp onder je kleding plakken
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mijn vorige kamer was fluor-groen, mijn fiets is fluorgroen met zilver, hij is alleen wat geliger uitgevallen dan dat eigenlijk de bedoeling was, in het bezit van een regenboog-fluorkleurtjes-hartjesarmband, donkerblauwe Doc' s met (alweer) flourgroene veters.
ik hoop over een poosje de trotse eigenaresse te zijn van een stel fluoriserende streepjeskousen, maar dat zal helaas nog wel even duren.... ![]()
|
fluo kleurtjes zijn
![]() ![]() maybe nog mensjes met plaatjes ofso??? das leujk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is me dat koeltjes... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar staan de grote feesten wel op, maar de kleinere 'gezellige' feestjes moet je van mond-aan-mond-reclame horen vrees ik... Jej hier is er morgen eentje en vrijdag ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En inderdaad de kleinere feestjes moet je echt van mond aan mond reclame horen...maar daar zijn veel mensen ergg selectief in. |
![]() |
|
mm ik heb wel een truitje dat onder de glow in de dark spul zit nadat ik en een hele leuke jongen op een heel leuk feest elkaar daarmee hadden ondergesmeerd..
helaas kan ik t truitje nu wel weggooien (1 dag nieuw) maar de herinnering blijft leuk!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|