![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik organiseer in Amsterdam op diverse plekken jazzoptredens. Tot en met 18 jaar zijn deze optredens gratis( wel legtimatie meebrengen). Tevens ben ik op zoek naar mensen die willen helpen bij het organiseren van de concerten. Groetjes, René www.jazz-in-amsterdam.com Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 17:38. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat bedoel je trouwens met helpen..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
tower of power maynard ferguson orchestra wdr bigband glenn miller orchestra eva artiesten sonny Rollins Chet Baker Louis Armstrong Miles Davis (vroege periode) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bijvoorbeeld Chuck mangione, The tastee brothers. alleen op zijn engels heet dat dan smooth jazz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of Ballads van Coltrane of cd's met Chet Baker. Als je van zang houdt is Harry Connick Jr ook te gek |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het Bimhuis <www.bimhuis.nl> kan je toch prima met het o.v. komen. Hoezo ben je zo in de experimentele shit? Vind ik wel interessant om te horen. Houd je ook van modern klassiek? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wil je goede jazz horen?? De legendarische trompettist Benny Bailey treedt morgen op . Hij treedt morgen op in Cristofori! tot en met 18 jaar kan je er gratis naar toe!
www.contrabassist.nl |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquête Mathi | 11 | 19-03-2012 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Muziek |
goede platenzaken? Silent Enigma | 81 | 02-04-2006 15:35 | |
Muziek |
Jazz. Jeuk | 210 | 04-03-2005 04:09 | |
De Kantine |
He jij daar, zal je antwoorden? perfectme | 500 | 21-02-2005 11:50 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |