| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
oh ja; pebbles vol. 3 the acid gallery is na 35 rondjes om de aarde uiteindelijk op mn deurmat gevallen pfft, en zojuist besteld; faust - faust IV |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als ik 13 was had ik de aanschaf wellicht ook nog overwogen. Dat was voordat ik een truie blekkie werd, en Slipknot gay ging vinden. De drummer is wel supergoed, dat mag gezegd worden.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
). Als het effectief de duitse reportage over Wevelsburg enzo is zou ik die ook graag eens willen bestellen. Ik heb die een anderhalf jaar geleden eens getaped op ARTE, maar wegens overmatig leenverkeer is de kwaliteit ervan echt rotslecht geworden (en ik mis ook een stukje) . Bij voorbaat dank!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
stuurbaard bakkebaard - mercedes gebrand ja.
|
|
||
|
Citaat:
gouwe ouwe
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb nu dus alles in het 'gewoon', behalve die demo onzin. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.Henk Mul !
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 18-05-2005 00:18 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 10-03-2005 20:34 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 18:04 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 22:04 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. Verwijderd | 218 | 13-08-2004 10:29 | |
| Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc. telluriet | 500 | 01-08-2004 14:56 | |