Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die makeupdoekjes zijn n goeie ja ![]()
|||
Citaat:
(coordinator campings/campinglaan camping X... dwz: mensen uit de rechterberm kicken, Shadow Xjes weghalen bij de bocht naar Camping 1, brandgangen vrijhouden etc...) echt kut,... eerst vet blij: geen bandjesknippen... ik mag lekker niks gaan doen bij die brandgangen.... toen: FUCKIT!!! ik ben coordinator van een zootje ongeregeld dat (net zoals ik) denkt dat ze niks mogen gaan zitten doen.... ![]() WAT ook niet uitmaakt want vrijdagochtend om 1400hrs is er nog een meeting met BBQ en ontbijt op Camping 3 (daar staat toch iedereen) onder de bomen achter het toilethok. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kun jij niet beter met je vriendjes in de achtertuin gaan spelen?
||
Citaat:
ik weet zeker dat het gemiddelde vrouwtje op lowlands er 2x zo goed uitziet als jij en minstens 10x zo interessant is, NOW PISS OFFFF |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als ik achter het raam zat, was jij nog niet rijk genoeg om mijn raam aan te mogen raken. dus ga je moeder pesten met zulke insinuaties
||
Citaat:
ja schat ik heb misschien een grote bek, als je dacht dat mijn kut groot was, kom je nog van een kouwe kermis thuis
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoelde te zeggen dat jij zo min bent dat als jij mij wil neuken mijn pooier je mijn straat uitgooit. metaforisch gezien
||
Citaat:
voor de rest: midas dekker is een lekker jochie ![]() en IK heb niets gezegd over jou edele delen, daar wil ik uberhaupt ook geen uitspraak over doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar een hoertje ben ik. ik houd ervan extreem hard door een grote lul in mijn kut te worden genaukt. daar kun jij alleen maar van dromen als je je hond weer eens aan het beffen bent
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet alleen niet waar ik heen ga En dat maakt ook niet uit want ik ga voor de sfeer, de meeste bands die dit jaar komen boeien me vrij weinig ....doos....
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ha, jij bent echt geen vrouw ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat zijn zeker mannen die andere voorkeuren hebben....
||
Citaat:
- Morgen om half 11 vertrekken wij vanuit Friesland - Camping 2 of 3 hopen we - Heel veel maar ik ga voor Dropkick Murphy's, die ga ik iig niet missen - 3 anderhalve literflessen rode wodka-red bull (gaan toch voor we door de poort zijn al op), 12 blikjes red bull, en we nemen nog wat pure rode wodka mee (met een beetje verstopkunst kan je heel wat meenemen), we hebben broodjes mee enzow om te eten. - Met Kruimel, Honda-Fanatic, een goede vriend van Honda en mij en Kruimel haar vriendjuh - Ja: niet te veel meenemen, schouderpijn is toch wel gegarandeerd. - Gewoon wat ik normaal draag, maar heb wel regenjas bij me - Maar net wat bovenin de tas ligt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |