| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik heb het gevoel dat wat ik ook zou schrijven, dit niets zou raken aan de kracht en pijn uit dit gedicht. Zo heb ik gevoel dat tussen de strofes wat binding ontbreekt, maar dat ligt aan mij... Dus zoek ik een beetje naar de juiste muziek om dit bij te lezen...Ik begrijp er niet alles van, maar zie wel prachtige dingen en begrijp denk ik de algemene lijn. Woorden die uit je mond komen en breken, enorm pijnlijk en triest, maar wel enorm... Alleen de laatste strofe begrijp ik niet goed, help me even... Blij nog eens iets van je te lezen ![]() Groetjes, Dreampoet 

Teo Torriatte Konomama Iko 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Je moet de kat niet bij de melk zetten. Ik ben de kat, wil jij dan de melk zijn?! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Daarom dat ik vind dat poëzie die dit niet toelaat, niet zo goed is... je moet kunnen graven als lezer, geen wegwerpverzen die je consumeert en dan niet meer hoeft te herlezen, omdat er niets anders te vinden is dan wat er staat... gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en er zijn uitzonderingen want er hoeven geen regels te zijn in poëzie   zie Kleding is overbodig, hier ook ergens op het forum... die heeft trouwens ook wel een extra dimensie, geen grote maar ze is er wel... tja, en jouw gedicht is gewoon al een andere dimensie, hier is bijna (bijna  ) geen oppervlakte, maar alleen diepte   Ook daarin mag een gedicht voor mij te ver gaan, en ik heb het gevoel dat dat net van mij geen echt uitmuntend dichter maakt, omdat ik te weinig aan de oppervlakte wil laten waardoor elke clou verdwijnt. Er moet aan de vijver een wateroppervlak zijn, anders is het geen vijver   Jij blijft hier net genoeg aan de oppervlakte, misschien alleen, maar ik begrijp die laatste strofe niet dus ik kan het niet zeker zeggen, in de laatste strofe, maar dat kan ook gewoon liggen aan mijn verschrikkelijk bescheiden literaire kennis   Trouwens, wat oppervlakte en diepte zijn, ligt ook aan de lezer die het werk leest, zijn of haar kennis. Hmm, ik overlees nog eens mijn reactie, ideaal zou voor mij zijn mocht het oppervlakte niet meer hoeven, en dat een dichter(es) volledig in de diepte zou mogen 'zwemmen', maar wat doe je dan met de lezer he, als je hem geen sleutels meer zou geven tot een idee van wat er staat... zou dat kunnen?Die vertalingen en werken van Imm Dros over Homeros/ Troje/ Oddyseus, zijn die goed?   Ik heb hier naast me Oddysseus: Een man van Verhalen liggen van Imme Dros, ooit gekregen op een veel te jonge leeftijd van mijn oma   Voel me nu wel rijper daarvoor ![]() Groetjes, Dreampoet 

Teo Torriatte Konomama Iko 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Een trouwring draag je saai! #927 fizzle-fluffy  | 500 | 24-03-2010 23:53 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Media en de islam juno  | 20 | 25-11-2005 11:35 | |
| Seksualiteit | 

Necrofilie (sex met lijken) Niek Amersfoort  | 99 | 22-09-2004 01:06 | |
| De Kantine | 

Wat is het mooiste broodje aap verhaal dat je kent...? sjoeltie  | 60 | 19-09-2004 00:35 | |
| Verhalen & Gedichten | 

Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd  | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
| De Kantine | 

Eeuwige Glimlach The Charmed One  | 278 | 10-11-2003 10:23 | |