Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hou je mond, pannekoek ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
op Lowlands zitten we namelijk niet te wachten op die hippe eendagsmensjes, die kunnen beter thuisblijven... bovendien zijn ze niet bestand tegen een druppeltje regen ![]() maar we hebben het prima naar ons zin gehad hoor, zo zonder jou. Ik denk niet dat er mensen zijn die jou volgend jaar gezelschap komen houden op je ene dagje Dixiland, we zijn best tevreden zo, zonder die eendagsvliegjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: waren er nog mensen niet nara de meet geweest. enzoja, waarom niet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik gesponsord werd was ik zeker gegaan, maar weinig tijd en weinig geld dus helaas. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb thuis de hele nacht theo geroepen om de sfeer te proeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
besides: you're STILL in the wrong topic @ Noe: zo zijn ze nou eenmaal alle 50.000 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben niet in de mood voor dingen waar ik over moet nadenken leg uit wie zijn hoe? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kwam 'toevallig' langs komen maar ik ben er ook niet lang geweest, zeg maar gerust, echt HEEL kort geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Had jij Theo is dood op de pleedeur geschreven? Ik heb er namelijk nog iets onder gezet als: ja, ik heb hem heel per ongeluk expres vermoord tijdens een wedstrijd speerwerpen met tentstokken....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() over een meisje dat eruit zag als een vleermuis, en toen sprong ze terwijl ze gilde als een beer om de nek van de jongen naast me wist zij veel ![]() en toen was ik ook dronken en nog een kreng dus ja jan zo is het |
![]() |
||
Citaat:
![]() behalve dat op Lowlands de brandveiligheid even 10x beter geregeld is als op Nature One (zeker dit jaar met die droogte.. ![]() ps: iemand wel eens nagedacht over de gevolgen van het in de brand zetten van een tentje (in feite een ongecontroleerd brandje) er is tot op heden nog niemand levend gecremeerd |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat staan dat je niet eens de film Pulp Fiction kent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ak-47 ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en het was nog wel een energie |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
:----( |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar heb niet echt onwijs veel bandjes gezien dus dat verklaart misschien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() +: de rij voor de bussen waarin de beer heen en weer werd gegooid. super+: de buurman die zei: "zometeen moet ie gereanibeerd worden" waarop ik de slappe lach kreeg ![]()
|
Ik snap geen ene flikker van dat hele theo gedoe.... Ik zal vast iets gemist hebben, want wie is theo, waarom zoeken 52000 man naar die kwast, wat is er zo belangrijk aan theo en moet dat de hele nacht door geroepen worden????
En like duh... natuurlijk was ik dronken, het is Lowlands.... Ben net thuis... nog steeds dronken....
|
Enneuh, Skyrise en CB, wat is nou precies het probleem? Het is Lowlands, wie wil komen en er netjes voor betaald zoals iedereen die komt, als je de boel loopt te verzieken krijg je een dreun (of 9), en je doet gewoon waar je zin in hebt, heeft niemand last van elkaar. Of dat nou 1 dagje is of van donderdag t/m maandag boeit niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |