copy/paste van mn lj
Ik heb het je vertelt, het enige dat telt is de PANKREAS!
Haha wat een super melig weekend heb ik gehad. Echt te veel gelachen en te nutteloze baldadige acties uitgehaald

Vrijdag was mijn beste vriendinnetje Selma jarig. Eerst moest ik tot half 10 werken en ben daarna wiet gaan halen en den Papoea op gaan pikken. Bij de shop aangekomen was mijn spaarkaart vol waardoor ik nog 15 euro wiet cadeau kreeg

Papoea dus opgehaald en naar Selma gefietst. Er waren weinig man maar het was alsnog druk

Met Eduard, Papoea en Selma lekker bier zitten drinken. Verder was er nog een hc meisje uit Amsterdam wiens naam ik steeds vergat omdat die zo appart was, dus noemde ik haar maar de hele tijd Hernandez

Dat vond ze ook prima ghehe. Om een uur of half 1 ofzo zijn we naar het Melkwoud gegaan. Daar was ik nog niet geweest sinds het weer open is, is stukken mooier geworden, een hout snede van de 'Tietenboom', nieuwe vloeren. Wel kut is dat er kleinere tafels zijn maar dat maakt niet bijster veel uit. In het Woud veel mensen gezien die ik tijden niet gezien had. Tijd lang met Sebas zitten lullen/zuipen/sm0ken. Toen was het laat en was ik heen dus heb ik Selma en Hernandez thuis gebracht en ben gaan slapen.
Zaterdag speelde Ask For Bob in Lissebroek, Mike en ik gingen met Roel al mee naar de zaal voor de soundcheck e.d. Mike was groupie ik was roadie

Wij komen daar dus aan, is het echt een brak buurthuisje waar ze spelen hehe. Onderweg hadden we al de meest idiote gesprekken over van alles en nog wat dat we op de terugweg als we lam waren in het water zouden gooien(de weg naar Lissebroek is een lange weg die langs de Ringvaart loopt). Binnen gekomen krijgen we meteen bandjes dus gratis entree, daarna opeens ook nog 5 muntjes de man(terwijl Mike en ik dus enkel mee waren naar de show om te zuipen en te feesten en niks zinnigs voor de band uitvoerden). Nog mooier was dat nadat we net een joint hadden gerookt en naar de snackbar wouden gaan, er een dude van die tent aankwam en ons aanbood patat en frikandellen voor ons te maken. Nou dat lustten we wel

Ook nog een gratis eten

Een mayonaise gevecht in de kleedkamer volgde. Toen bleek dat de band als ze op het podium stonden gratis mocht drinken, dus ik ging me nuttig maken en haalde om de 5 minuten een dienblad met 10 bier waarvan de band er steeds een de man terug zag en Mike en ik de rest soldaat maakte

Op die manier zijn we in de 3 kwartier dat AFB speelde helemaal naar de pleures gegaan en we hebben lekker mee lopen brullen en vage gesprekken gevoerd met de band terwijl ze eigenlijk hoorden te spelen. Terugreis is allemaal nogal heel wazig dus dat weet ik niet echt meer

Bij Mike blijven maffen en enorm brak wakker geworden.
Opgestaan met vers gebakken broodjes en een dikke Wake and Bake. Lekker Rude Rich and the Highnotes geluisterd om in de sfeer te komen voor die avond. Om een uur of 4 op huus op an gegoan en daar ff contact opgenomen met den cha00t en Roel. We gingen naar Amsterdam om op de Uitmarkt Athena en Rude Rich te gaan zien. Eenmaal op het Museumplein bleek Athena net begonnen te zijn. Echt een vette show, een Trukse ska band die Should I stay or should I go van the Clash en One Step Beyond van Madness covert en helemaal uit hun dak gaan voor al die Nederlanders. Roel heeft nog een heel strak meisjes shirt gevangen dat hem werkelijk oogverblindend staat

Ondertussen waren we Nigel en een zooi van zijn vrienden tegengekomen(ben ff een zooi van die namen kwijt

) en Vinzz die was ook nog op komen dagen. Rude Rich begon daarna en ik ging helemaal uit mijn dak, lekker geskankd maar godverdomme nog binnen 25 minuten moesten ze er mee ophouden

Dus wij brullen dat het een schande was en dat we meer eiste voor ons geld(terwijl het gratis was) maar het mocht niet baten

Daarna even in een shop gaan zitten en toen terug naar het Museumplein waar we weer met Nigel enzo uphookte en naar the Minds gingen. Daar lekker ziten zuipen en smauchen met een grote groep punkertjes uit de buurt daar. Nog ff leuk geluld met de gitarist van Human Alert die toen ik hem oud noemde begon te dreigen mijn kam er af te knippen

was droog allemaal. We hadden slaapplekken geregeld in AMsterdam en pakten een taxi daarheen(t was ergens in oost namelijk).
Daar aangekomen ontzettend lopen lamballen tot een uur of 6 vanmorgen. cha0s met een watervaste viltstift onder gekliederd

Roel zijn net aan de hhaak geslagen lompe chick uren lang zitten dissen en gedreigd haar in dr bek te schijten

Het was allemaal heel gezellig dus. Roel deed lekker mee met dat meisje fokken en ze was nog zo vaag dat ze hem daarna nog 'gemolken' heeft toen ik lag te maffen

Nigel heeft toen ik sliep weer mij onder gekkliederd maar ook op mijn rug en daar kan ik niet zo goed bij dus er staat nu op mijn rug dat ik van satan, mannen en mijn mammie hou ghehe gaat er wel weer van af

Vanmorgen geen fuck uitgevoerd en ben nu thuis en strax komt Geertje weer

Vanavodn misschien even bij Dirk langs want hij is nu gediagnostiseerd ofzo, schijnt een manische depressie te zijn o.i.d. ik hoor het allemaal vanavond wel.
EN VERGEET OOK NIET DE GALBLAAS!