Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kazaa is gay.
Soulseek is voor echte mannen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het algemeen een stuk trager dan Kazaa. Maar hij vindt wel veel meer en je kunt makkelijker een hele cd downloaden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is in de jaren 60 verboden door de regering daar en ging underground door. de watjes die bang waren voor de regering zijn toen reggea gaan maken reggea is dus een slap aftreksel van ska @ufke: ik weet het maar je moet ze niet meteen in het diepe gooien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tjek nou maar gewoon wat van die bands die ik je aanraadde en dan zal je snel genoeg in zien dat echte ska stukken vetter is dan dat bagger bandje reel big cunt en reel betekent binnen halen als in een vis binnen halen met je hengel. vandaar dat hun logo ook een grote vis is die een haak in zn lip heeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @mikeymo: waar sloeg trouwens op? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahaha, ik heb er vorig jaar een werkstuk over gemaakt voor muziek. reggea stamt af van de ska.. ipv andersom wat veel mensen denken. komt allemaal uit jamaica enzo.. en rock steady heeft er ook nog wat mee te maken enz enz enz. maar als je cheer up leuk vind, vind je favourite noise ook leuk.. kan niet anders.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sublime is kankervet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Had je je er dan al op verheugd oid?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmm... iedereen over dat het verboden was. Dan heb ik toch een lichtelijk foutje in mijn werkstuk ![]() ik heb er in gezet dat het op een gegeven moment te warm werd om ska te spelen ( en te dansen) en dat ze daarom langzamer gingen spelen... hehe.. ![]() had toch mooi wel een voldoende.. of die kerel wist er zelf niets van |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() in 1966 was het echt heel warm ineens!! echt! was erbij! ![]() in die zomer was het toen ontstaan... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar zoek maar op, ik wil wel weten welke banaan dat geschreven heeft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
marummers zijn zeer trouwe mensen hoor.. ![]() en ik ben hard op zoek.. maar das nog best lastig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Reggae is a music unique to Jamiaca, but it ironically has its roots in New Orleans R&B. Reggae's direct forefather is ska, an uptempo, rhythmic variation based on the New Orleans R&B Jamaican musicians heard broadcast from the US on their transistor radios. Relying on skittering guitar and syncopated rhythms, ska was their interpretation of R&B and it was quite popular in the early '60s. However, during one very hot summer, it was too hot to either play or dance to ska, so the beat was slowed down and reggae was born . Since then, reggae has proven to be as versatile as the blues, as it lends itself to a number of interpretations, from the melodic rock steady of Alton Ellis and the rock and folk-influenced songwriting of Bob Marley to the trippy, near-psychedelic soundscapes of dub artists like Lee "Scratch" Perry. It has crossed into the mainstream through the bright, bouncy "reggae sunsplash" festivals and pop-oriented bands like UB40, but more adventurous reggae artists, such as Marley and Perry, have influenced countless reggae, folk, rock and dance artists. Their contributions resonate throughout popular music.
gevonden. Niet dat ik er wat van geloof, daar niet van. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goudvissen orly noooo | 28 | 23-04-2006 09:10 | |
Psychologie |
Grote Niets akumabito | 9 | 04-09-2005 17:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Gepakt met xtc Daniël Chaos | 45 | 28-03-2005 12:59 | |
Flora & Fauna |
Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?) Eend | 301 | 06-01-2005 10:12 | |
Flora & Fauna |
vissen in kom met plastic planten metallica | 8 | 29-02-2004 20:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |