Oud 13-09-2004, 20:20
Verwijderd
nu bied ik mijn excuses aan voor het bericht dat ik had geschreven hierzo. Ik zou willen zeggen; leuke reacties, ik bedoelde het alleen maar goed hoor.

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 20:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 20:44
Warsocket
Warsocket is offline
Ik denk dat ze nu wel doorheeft dat ze knap is

kan nu dan iedereen stoppen met kwijlen
Oud 13-09-2004, 20:47
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Jelmerrr schreef op 13-09-2004 @ 21:20 :
Je moet gewoon nog jouw parel vinden in de grote oceaan met oesters! Duik maar vaak genoeg en je zult hem vinden!
Ben ik nu de enige die hier echt van moet walgen, wat een goorlapperij zeg. Gatverdamme
Oud 13-09-2004, 20:56
telluriet
telluriet is offline
Nee, je bent niet de enige.

Kansloze semi-interessante diepzinnige gelul, rot op.
Oud 13-09-2004, 20:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-09-2004 @ 21:47 :
Ben ik nu de enige die hier echt van moet walgen, wat een goorlapperij zeg. Gatverdamme
Inderdaad. Mag ik 'n teiltje?

Dat zinnetje heeft-ie rechtstreeks uit 'n romannetje uit de Bouquet-reeks denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Dat zinnetje heeft-ie rechtstreeks uit 'n romannetje uit de Bouquet-reeks denk ik.
nou dan moet je maar niet meer denken
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 06:22
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Relaties maken je niet in een keer een beter mens hoor
Het tegendeel vind ik persoonlijk juist :\
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 07:13
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
, maar ja zelfverzekerd zijn is best moeilijk vind ik
Valt wel mee. Geen angst hebben helpt

@ Grim Heerschap:
Ik heb ondertussen 2 relaties gehad (idd, ook niet erg veel) maar ze hebben me alle 2 keer sterker gemaakt. Dus ik denk wel dat ik er een ''beter mens' van geworden ben.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 09:33
Grim Heerschap
Citaat:
dragonstorm schreef op 14-09-2004 @ 08:13 :
Valt wel mee. Geen angst hebben helpt

@ Grim Heerschap:
Ik heb ondertussen 2 relaties gehad (idd, ook niet erg veel) maar ze hebben me alle 2 keer sterker gemaakt. Dus ik denk wel dat ik er een ''beter mens' van geworden ben.
Ik ben er juist een enorm verbitterde hufter door geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 09:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Verbitterde hufters genieten meer sympathie bij mij dan de gemiddelde "je moet jouw parel in een zee van oesters zoeken" types.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:43
Grim Heerschap
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 10:51 :
Verbitterde hufters genieten meer sympathie bij mij dan de gemiddelde "je moet jouw parel in een zee van oesters zoeken" types.
Ja, maar jij bent geen enorm lekkere chick.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:43
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 14-09-2004 @ 11:43 :
Ja, maar jij bent geen enorm lekkere chick.
Nee okee, maar anders zou ik je wel doen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:46
Grim Heerschap
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 11:43 :
Nee okee, maar anders zou ik je wel doen
Een teder streven Erik <3
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 14-09-2004 @ 11:46 :
Een teder streven Erik <3
Ik doe niet anders
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-09-2004 @ 23:37 :

Maar als jij inderdaad dat meisje met dat playboy-shirtje bent: daten?
Denk er net zo over

Zo zie je maar, je krijgt heus wel aandacht, je hebt hier nu al een tiental kwijlende mannen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 20:54
Romance
Romance is offline
jeeej aandacht,

hm misschien heeft t inderderdaad wat met mijn zelfvertrouwen te maken,

want nu denk ik weer: als het niet aan mijn uiterlijk ligt,ligt het dan aan mijn persoon of mijn houding of aan het feit dat ik gewoon iets afstotelijks heb ofzo dat jongens dieik leuk vind in mijn omgeving me niet zien staan?

want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je nooit een vriendje krijgt gaat dat idee zo moeilijk weg.

want vallen echt zo veel mensen op uiterlijk?

misschien val ik op te"knappe"jongens of ben ik niet toegankelijk genoeg of...
hm misschien zit t tussen mijn oren!!

afwachten en zelfverzekerder worden is dan toch t beste denk ik

(sorry wil me niet aanstellen)
Oud 14-09-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Romance schreef op 14-09-2004 @ 21:54 :
Blinden niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 22:59
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
jeeej aandacht,

hm misschien heeft t inderderdaad wat met mijn zelfvertrouwen te maken,

want nu denk ik weer: als het niet aan mijn uiterlijk ligt,ligt het dan aan mijn persoon of mijn houding of aan het feit dat ik gewoon iets afstotelijks heb ofzo dat jongens dieik leuk vind in mijn omgeving me niet zien staan?

want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je nooit een vriendje krijgt gaat dat idee zo moeilijk weg.

misschien val ik op te"knappe"jongens of ben ik niet toegankelijk genoeg of...
hm misschien zit t tussen mijn oren!!

afwachten en zelfverzekerder worden is dan toch t beste denk ik

(sorry wil me niet aanstellen)
Wacht eens...Hoeveel jongens heb je op het oog dan

Op een of andere manier klonk het alsof je een crush hebt op 1 enkele jongen en dat die je niet ziet staan, maar ja dat beeld ik me vast in.
Oud 15-09-2004, 15:40
Carrera
Carrera is offline
een beetje meer zelfvertrouwene en niet zielig doen want je bent heus NIET LELIJK !

just go with the flow and be yourself
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:56
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Romance schreef op 12-09-2004 @ 21:18 :
Hey allemaal,

Ik zit al een tijdje ergens mee.
Ik ben nu 18 geworden en heb nog nooit een vriendje gehad.Nu is dat niet zo erg, want ik weet dat ik nog jong ben,bovendien begon ik me pas op mijn 16de voor jongens te interesseren, vrij laat dus.

Ik heb wel een paar keer met jongens gezoend tijdens het uitgaan en ook twee keer met vrienden van me ,die ik erg leuk vond, maar t is nooit wat geworden.9daardoor ben ik ook erg gaan denken dat ik niet "leuk genoeg"ben)

Mijn probleem is meer dat ik het idee heb dat ik niet kan flirten.Ik probeer het wel eens, maar telkens als ik het doe ben ik bang dat een jongen doorkrij dat ik hem leuk vind en dat hij het dan heel schandelijk vindt dat "zo'n lelijk meisje"met hem flirt en hij niets met me te maken wilt hebben.Want tja, ik vind mezelf lelijk en zou me niet kunnen voorstellen dat een jongen zich ooit tot me aangetrokken zou kunnen voelen.Ik hoor vaak dat ik niet lelijk ben en dan lach ik een beetje stom en neem me voor voortaan wel met jongens te flirten en gewoon te bedenken of ik hen leuk vind en niet hoe dat andersom zit, maar telkens als ik iemand weer een klein beetje leuk vind ga ik me afsluiten van hem of durf ik niets meer te zeggen.

Ik heb wel wat nare ervaringen gehad in het verleden met afwijzing, dat een jongen me toch net niet leuk genoeg vond ofzo..ik weet dat ik een ontzettende perfectionist ben en op jongens val die iedereen altijd leuk vindt, maar zo ben ik nou eenmaal.

Ik was dit weekend uit en mijn vriendin kreeg ontzettend veel aandacht van jongens en ik niet echt, toen kwam er op het laatste een man naar me toe en hij zei: meisje waarom doe je zo onzeker je bent zo mooi, het is zonde dat je niet zoveel zegt en ik schrok want hij raakte precies mijn gevoelige snaar.Ik wil veranderen, echt waar, ik bedoel het boeit me niet of ik binnenkort een vriendje krijg, want ik heb een druk sociaal leven en genoeg lol met mijn eigen dingetjes, ben niet desperate, maar ja als dit mijn hele leven zo gaat blijven lijkt het me wel een probleem
Waarom zou een jongen het een schande vinden als een "lelijk" (lelijke mensen bestaan niet, alleen maar minder mooie mensen ) meisje hem leuk vindt? Ik zou het juist wel leuk vinden, als ik zoiets te horen krijg en ik heb gemerkt dat heel veel meisjes er net zo over denken. Dus ik denk dat dat bij de jongens ook wel zo is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet druk om maken (zie andere topics ) en wat meer zekerder van jezelf zijn. Komt wel goed
Oud 18-09-2004, 18:42
Channella
Channella is offline
precies je moet echt zelfvertrouwen kweken
want als jij in de kroeg staat en je ziet ( dat denk je tenminste, omdat je alleen daarop let) dat je vriendin veel meer aandacht krijgt dan jij, ga je steeds meer denken dat je lelijk bent, en dat niemand je toch wil en zo (tenminste , dat had ik)
Maar vermaak je zelf en denk er nietzoveel aan, als je het leuk heb straal je dat ook uit en ben je veel aantrekkelijker voor jongens. En als je een leuke jongen ziet zoek gewoon oogcontact , vind hij ook alleen maar vlijend
Oud 19-09-2004, 11:32
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
als je in de kroeg alleen maar zit te observeren hoeveel meer aandacht je vriendinnen krijgen in vergelijking met jou, dan ben je voor de meeste mannen niet aantrekkelijk... Dan ben je teveel met jezelf bezig en dat komt niet bijster uitnodigend over. Dus probeer je wat minder op jezelf te focussen en meer op je omgeving.
Oud 19-09-2004, 14:40
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Dit is echt zo'n probleem die er alleen is als je er een probleem van maakt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:06
Verwijderd
als je het een groot probleem vind kunnen we altijd ff wat afspreken romance
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:56
Daboman
Daboman is offline
Nu ik dit topic zo eens las bedacht ik me opeens iets heel anders. Stel dat je nu verkering zou krijgen met een leuke jongen die van binnen eigenlijk lelijk blijkt te zijn, of dat je een paar jaar moet wachten op een echt leuke jongen? Wat zou je dan kiezen?

en ik wou even wijzen op het feit dat de mensen waar je niet op valt elkaar verkering vragen (dit moet je ruim zien ik wil niet beweren dat zij op meisjes valt ) zodat de echt leuke overblijven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten