Oud 07-09-2004, 10:14
P&C
P&C is offline
Patrick is dus wel even de man

blij dat die facking irritante Klaar eruit is, echt een verbetering voor den hollanders

Henk is eigelijk waardeloos want als leider zou hij kunnen zeggen jij doet dit jij doet dat
nee nu hij coordinator is roept hij voor alels een vergadering in

de belgen zijn wel strijdvaardig, opzich terecht, maar dat is ook 1 grote chaos in hun kamp...

in de mangrove zou ik noit willen zitten, alles nat, nergens eten te halen, 1 km lopen naar een kamp, die insecten en krokodillen
t wordt echt cool
Oud 07-09-2004, 11:36
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm en op proeven wachten lijkt me trouwens ook geen manier.
Ik weet niet wanneer ze de proeven gaan doen. Is dat elke dag (lijkt me onwaarschijnlijk) of 1x per week. Als dat zo is houd je het niet echt lang vol..
Oud 08-09-2004, 08:37
xx
xx is offline
Eigenlijk vind ik dat donkere meisje uit nederlandse kamp wel hoe heet zij ook al weer?

xx
Oud 08-09-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
xx schreef op 08-09-2004 @ 09:37 :
Eigenlijk vind ik dat donkere meisje uit nederlandse kamp wel hoe heet zij ook al weer?

xx
shandinella ofzoiets geloof ik. zij lijkt me ook wel leuk
Ik had wel een beetje gedacht dat toen ze een coordinator gingen kiezen, zij ook zou willen..
Oud 08-09-2004, 11:41
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Trouwens ik weet niet of het al gemeld is. Voor degene die het willen weten: Zaterdag is de herhaling. Ik geloof rond een uur of 5 half 6.
Oud 08-09-2004, 15:46
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 06-09-2004 @ 20:50 :
Trouwens ik vind het zeer gaaf dat ze de muziek van PotC hebben gebruikt.
Ik heb ook het thema van Schindles list gehoord...
Oud 08-09-2004, 16:19
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-09-2004 @ 22:05 :
Offtopic:
Ik zou er niet bepaald trots op zijn
Offtopic: Ben ik ook niet, maar ik dacht, ik meld 't even
Oud 08-09-2004, 16:40
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Multilot schreef op 08-09-2004 @ 16:46 :
Ik heb ook het thema van Schindles list gehoord...
Ohw , niet opgemerkt trouwens.
Oud 13-09-2004, 08:44
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Van de drie gespeelde proefen zijn er nu 3 door de belgen gewonnen, geloof ik. Vooral bij die proef met die sloten was het echt dom dat ze hebben verloren, ze liepen eerst voor.

Die drie in het mangrove bos gaan het niet lang uithouden denk ik. Als er nou nog een nieuwe (man) bij was gekomen, hadden ze meer kans gehad. Dat meisje zal wel stoppen volgende week. Het zag er even goed uit, ze hadden vuur en krab enzo.

Die vervelende Belg maakt het zichzelf wel erg lastig. Als hij zich nu gewoon de komende week wel inzet maakt hij nog een kans. Maar hij moet niet gaan rond lopen met een attitude van "In de eerste weken stemmen ze altijd de sterkste weg." Ik ben trouwens wel een beetje 'voor' die jongen met die krullen. Dat lijkt me een vriendelijk, nuttig en redelijk figuur.

Bij de Nederlanders ben ik wel blij dat Henk weg is. Belachelijk dat ze alsnog moesten stemmen trouwens. Ik vond het wel logisch dat op Frouke (sp?) werd gestemd, door haar verloren ze die proef. Ik vond het niet logisch dat er op Patrick werd gestemd, van irritaties heb ik niets gemerkt. Verder lijkt eigenlijk alles wel goed te gaan in dat kamp, die expedities leken mij wel nuttig. Ik vind die piloot alleen een beetje arrogant.
Oud 13-09-2004, 10:00
Verwijderd
oeeh ik ben verslaafd

komt er vanavond nou nog een day after, en wat wordt daar dan allemaal in besproken?
Oud 13-09-2004, 11:36
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-09-2004 @ 11:00 :
oeeh ik ben verslaafd

komt er vanavond nou nog een day after, en wat wordt daar dan allemaal in besproken?
Jah en dan wordt volgens mij over Henk besproken. Hoe hij het ervaren heeft etc. (denk ik)

Hmz khad die ene proef niet helemaal gezien dat ze vast zaten aan die paal met die sleutels enzo. Daar voor as reclame en me pa haat reclame dus die switcht over grmbll gewoon gemist !!

Hehe en met dat bootje door die mangrove khad verw8 dat ze werden gezien

En dat ze de voetsporen verwijderden. Toch wel een slimme meid

Ik wist al dat ze nog een x zouden stemmen ook al gaat die persoon weg. Verleden jaar was dat ook al zo. Ik had wel verw8 dat ze dat nog zouden weten.. dus niet. Haha vond het wel kewl, die gezichten sukkels
Oud 13-09-2004, 11:58
Flowtje
Flowtje is offline
Klaar was idd wel slim bezig met het uitwissen van hun voetsporen en verder dacht ik ook echt dat ze gezien zouden worden!

Die Mick maakte het zichzelf idd wel erg moeilijk, ik vond zijn "de sterkste worden altijd in de eerste of tweede ronde weggestemd" behoorlijk irritant worden na een tijdje.

Hadden die 3 in de Mangrove trouwens dat rijst nog opgegeten of niet? Want als ze dat hebben gedaan hebben ze en geen rijst meer en geen nieuw lid erbij..
Oud 13-09-2004, 12:25
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 13-09-2004 @ 12:58 :
Hadden die 3 in de Mangrove trouwens dat rijst nog opgegeten of niet? Want als ze dat hebben gedaan hebben ze en geen rijst meer en geen nieuw lid erbij..
Hmm geen flauw idee. Dat kreeg je volgens mij neit te zien. Als het wel zo is dan krijgen ze vast en zeker ruzie van: "zie je nou wel!"

Maar hoe is het nou verdeeld dan? Die mangrove zit in het middan van de 2 kampen. Dan kunnen ze toch naar "achteren" naar voedsel zoeken? Naar de andere kant van het eiland dus of is dat te ver?
Oud 13-09-2004, 12:32
Flowtje
Flowtje is offline
In het voorstukje van volgende week was in elk geval wel te zien dat ze onwijze ruzie kregen. Ik weet niet of dat naar aanleiding van dat rijst was of niet..

Volgens mij zouden ze best wel naar "achteren" kunnen gaan om eten te zoeken ja, ik denk dat dat te ver is ofzo? Anders hadden ze dat vast wel gedaan. Ze liepen namelijk echt wel veel risico toen ze zo dicht op het Nederlands kamp zaten!
Oud 13-09-2004, 15:08
Ketjing
Ketjing is offline
dat spel met die ketting was een drama voor NL. Dat meisje had niet in de gaten dat de ketting uit 2 "lijnen" bestond, gevolg, de achterste bleef steeds haken. Toch jammer dat dit zo'n 4 keer gebeurde

Ik denk dat de mensen in de Mangrove ondenkt gaan worden, ze meoten immers risico's blijven nemen voor eten en de groep zal groter worden. Daarnaast weten de Belgen en de Nederlanders dat ze op 1 en hetzelfde eiland zitten, ze zullen een keer op onderzoek uitgaan waarbij ze misschien wel door de mangrove moeten.
Oud 13-09-2004, 15:25
Verwijderd
'k Vond het weer echt leuk, ik kan ook veel beter onthouden wie wie is dit jaar, geen idee waardoor dat zou komen, wel fijn natuurlijk. Ik vind de mangrove ook echt heel leuk, dat maakt het allemaal best spannend

Vanavond komt toch nog 'The Day After'? Met Henk
Oud 13-09-2004, 16:00
levi's
levi's is offline
Echt belachelijk dat ze nu ook 'The day after' hebben!
Ze moeten het niet gaan uitmelken, dan wordt het niet meer leuk!

Verder vind ik het programma wel leuk hoor
Oud 13-09-2004, 16:27
.Pure
.Pure is offline
programma.

Stiekem vind ik het team van de Belgen leuker als die van de Nederlanders.
Ben ook benieuwd hoe lang ze het volhouden in de Mangrove, lijkt me echt niks, al die beesten enzo, oppassen om niet gezien te worden, eten zoeken
Oud 13-09-2004, 16:47
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Wow! Het was twee keer echt op het nippertje, het verstekelingenkamp was bijna ontdekt! Ik betwijfel ook of ze het wel zo lang uithouden zonder ontdekt te worden, want ze hebben toch wel eten nodig. Maarja, dat zien we wel.

Is het trouwens zo dat als één wordt ontdekt, het hele kamp eruit moet? Of alleen degene die ontdekt is?
Oud 13-09-2004, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 13-09-2004 @ 17:27 :
programma.

Stiekem vind ik het team van de Belgen leuker als die van de Nederlanders.
Ben ook benieuwd hoe lang ze het volhouden in de Mangrove, lijkt me echt niks, al die beesten enzo, oppassen om niet gezien te worden, eten zoeken
Ik vind de Belgen ook veel leuker. De Nederlanders zijn zo suf
Oud 13-09-2004, 17:31
Flowtje
Flowtje is offline
Dat vind ik ook, de Belgen gaan ook veel gezelliger met elkaar om (behalve Mick dan).
Oud 13-09-2004, 17:41
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 13-09-2004 @ 09:44 :
Ik ben trouwens wel een beetje 'voor' die jongen met die krullen. Dat lijkt me een vriendelijk, nuttig en redelijk figuur.
Hij is echt geweldig
Het feit alleen al dat hij leraar bij geestelijk gehandicapte kinderen is, zegt genoeg over zijn sociale karakter! Ik ben helemaal fan van 'm
Hij kan het gewoon met iedereen goed vinden, probeert te bemiddelen en blijft heerlijk rustig! Kan niet beter... hoewel; hij moet uitkijken dat hij er straks niet helemaal midden in komt te staan en dat zijn teamgenoten het hem gaan verwijten dat hij geen duidelijke partij kiest.
Oud 13-09-2004, 18:56
Bloompje
Bloompje is offline
Ik denk dat ze niet zo snel ontdekt zullen worden, omdat de expeditieleden niet naar ze zoeken, ze weten niet dat ze daar zitten.

Leuk programma idd
Oud 13-09-2004, 19:00
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 13-09-2004 @ 19:56 :
Ik denk dat ze niet zo snel ontdekt zullen worden, omdat de expeditieleden niet naar ze zoeken, ze weten niet dat ze daar zitten.

Leuk programma idd
Ja maar toch, zoals laatste keer, ze waren echt heel close. En de Belgen zaten op zo'n bootje maar ze keken toch wel goed om zich heen.
Maar ik denk dat ze het toch niet lang uithouden, zeker Sara niet.
Oud 13-09-2004, 19:03
Nanaki
Nanaki is offline
Ze werden niet bijna ontdekt, die indruk werd alleen gewekt door de ongelofelijk "spannende" muziek op de achtergrond. Ik denk dat zo'n ontdekking sowieso in scene gezet zal zijn, aangezien er ook nog eens 2 filmcrews bij lopen?

En ik vond het wel tof dat die piloot (Ronald?) ging huilen bij het vertrek van Henk :]
Oud 13-09-2004, 20:32
Gruppie
Gruppie is offline
ik wil in die allstars editie in ieder geval Fatima en Robin van vorig jaar... verder weet ik niet meer wie ik wel sympathiek vond (al hoeft dat natuurlijk ook niet want dan gebeurt er niks misschien die ene van vorig jaar met dat blonde kroeshaar, die irritante! weet haar naam niet meer..)
Ik denk wel dat de mensen van vorig jaar meer stemmen krijgen omdat ze verser in het geheugen zitten. Het gaat me wel te ver om te stemmen 70 eurocent *krent*
Oud 13-09-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 13-09-2004 @ 18:31 :
Dat vind ik ook, de Belgen gaan ook veel gezelliger met elkaar om (behalve Mick dan).
Idd. Ben eigenlijk ook voor de Belgen. En die Nederlanders gaan drie of vier keer op een dag zitten vergaderen Typisch Nederlands.
Oud 13-09-2004, 21:11
Hyphen
Hyphen is offline
Die ontdekking was volgens mij ook vet nep..
Ze filmden gewoon steeds beide partijen maar je zag niet dat de Mangrove-girls de Belgen zagen bijv. Dus waren ze niet te zien. Dus konden ze moeilijk ontdekt worden..
Maar ja, der moet tog wat spanning inzitten..
Hoe zit het nou eigenlijk met die Alstars-aflevering? (toen keek ik Friends.. ) Komt degene op wie iedereen stemt bij de mensen van 2004 in? Of is dat 1 aparte afl ofzo??
Oud 13-09-2004, 21:52
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 13-09-2004 @ 22:11 :
Die ontdekking was volgens mij ook vet nep..
Ze filmden gewoon steeds beide partijen maar je zag niet dat de Mangrove-girls de Belgen zagen bijv. Dus waren ze niet te zien. Dus konden ze moeilijk ontdekt worden..
Maar ja, der moet tog wat spanning inzitten..
Hoe zit het nou eigenlijk met die Alstars-aflevering? (toen keek ik Friends.. ) Komt degene op wie iedereen stemt bij de mensen van 2004 in? Of is dat 1 aparte afl ofzo??
hele nieuwe serie met deelnemers uit alle series. Per keer zijn er 3 kandidaten en gaat er 1 door, althans zo heb ik het begrepen
Oud 14-09-2004, 08:37
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-09-2004 @ 22:52 :
hele nieuwe serie met deelnemers uit alle series. Per keer zijn er 3 kandidaten en gaat er 1 door, althans zo heb ik het begrepen
4 kandidaten.
Ik snap niet waarom Judd weer mee wil doen. Hij kon er echt niet tegen vorige keer dat ie zo weinig te eten had.
Oud 14-09-2004, 11:01
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Nanaki schreef op 13-09-2004 @ 20:03 :
Ze werden niet bijna ontdekt, die indruk werd alleen gewekt door de ongelofelijk "spannende" muziek op de achtergrond.
Dat denk ik ook. Het kan net zo goed een hele andere dag zijn geweest. De overhead voice had het er over dat ze 200 meter van elkaar vandaan liepen. Op een onbewoond eiland zou je dan denk ik toch wel 4 man opmerken. Ik snap trouwens helemaal niet waarom die lui met 3 man op pad gaan, om eten te zoeken. Je kan beter om de beurt, vooral met een camera ploeg in je buurt. Dat jagen op die vis zag er ook niet zo handig uit, maar stel je vangt zo'n rog, dan heb je in 1 keer wel een boel eten. Dat zou echt een opsteker zijn. Maar ik geloof niet dat ze hem hebben gevangen.

Ik blijf er bij dat ze het best kunnen wachten tot de teams een proef moeten doen, en dan het kamp plunderen. Dat is wel lullig natuurlijk, maar wel effectief. En zoals iemand hier al opmerkte zou dat zorgen voor onrust in die kampen.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zou gaan als Mick zou worden weggestemd en in het mangrove kamp terecht komt.
Oud 14-09-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Kandidaat Robinson beschuldigd van doodslag - 14/09/2004

Ex-brandweerman Mick moet op 8 oktober voor rechter verschijnen

Een Vlaamse kandidaat van Expeditie Robinson, Mick Van Poelvoorde - de 38-jarige uitbater van een erotisch restaurant in Schepdaal - moet op 8 oktober voor de rechter verschijnen op beschuldiging van doodslag. Bij VT4 valt iedereen uit de lucht. ,,Hij kon nochtans een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen'', is het enige verweer.

Michaël Van Poelvoorde ontpopte zich in de tweede aflevering van Expeditie Robinson niet bepaald als de meest sympathieke kandidaat. Gevraagd naar zijn slechte eigenschappen, antwoordt hij op de website trouwens zelf: ,,opvliegend''. Nu blijkt de man mogelijk bijzonder ernstige zaken op zijn kerfstok te hebben. De feiten gaan terug tot begin juli 2001. In zijn etablissement Mick's Café aan de Ninoofsesteenweg in Schepdaal zorgde een 29-jarige drugsdealer uit Anderlecht voor problemen. Samen met een buitenwipper besloot Van Poelvoorde de man de deur te wijzen. Daarbij kwam het slachtoffer onder een voorbijrijdende auto terecht. De man overleed op het trottoir aan zijn verwondingen.

Verschillende getuigen beweerden dat Van Poelvoorde de man moedwillig onder de wagen had geduwd. Van Poelvoorde ontkende maar onderzoeksrechter Bruni Bulthé vond voldoende aanwijzingen om hem onder aanhoudingsmandaat te plaatsen op beschuldiging van doodslag. De portier mocht beschikken. Drie jaar na de feiten verschijnt Van Poelvoorde binnenkort voor de rechtbank.

Selectie
Vreemd is dat VT4 helemaal niet op de hoogte blijkt van het verleden van de kandidaat van het spelprogramma. ,,Alle Vlaamse deelnemers konden een Bewijs van goed zedelijk gedrag voorleggen. Ook Mick'', zegt woordvoerster Willemijn Dobbelen. ,,Indien de feiten kloppen, moeten we mogelijk wel de selectieprocedure herzien.'' Die selectieprocedure is anders niet van de poes. De kandidaten worden tot twee keer toe geïnterviewd, worden op hun fysieke kwaliteiten beoordeeld, en krijgen ook een gesprek met de psycholoog.

Ex-brandweerman
Inmiddels blijkt Mick niet van zijn eerste leugen gestorven. Vorige week konden we in Expeditie Robinson Extra zien hoe Mick werd voorgesteld als de uitbater van een erotisch restaurant, maar ook als moedige brandweerman. Wat niet werd verteld, is dat de Brusselse brandweer hem na het incident aan de dancing uit het korps verwijderde.

Hoezo? We zagen Mick op tv toch in actie in een brandweerkorps?
Jazeker, maar niet dat van Brussel; wel dat van Halle. Mick poseerde er voor enkele brandweerwagens van het korps waarvan hij niet eens lid is. De Halse brandweercommandant Raymond Conters voelt zich bij de neus genomen. ,,We kregen inderdaad een vraag van iemand die bij brandweerwagens gefilmd wilde worden. Hij beweerde dat de Brusselse brandweer niet stond te springen voor opnames en dat de brandweercommandant hem had verwezen naar Halle. We zijn beetgenomen.''

VT4 wou geen commentaar geven op dit vreemde incident. Loog Van Poelvoorde ook in dit geval de programmamakers voor of was er sprake van een mise-en-scène?

bron: Het Nieuwsblad
Ik had vanaf het begin al het idee dat die vent niet helemaal geestelijk in orde was. Erg opvliegerig en een grote bek.
Oud 15-09-2004, 15:51
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Alle kandidaten zijn wel psychologisch getest enzo, en zijn dus wel stabiel. Dus ik denk niet dat hij echt éxtreem raar zal zijn ofzo.
Oud 17-09-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 14-09-2004 @ 22:30 :
Ik had vanaf het begin al het idee dat die vent niet helemaal geestelijk in orde was. Erg opvliegerig en een grote bek.
wow.. wel apart dat hij dan gewoon heeft kunnen meedoen..

en buitenwipper, wat een stoer woord

mja, mick zal er ook wel snel uit gaan, als hij zich blijft gedragen zoals nu.. moeten de belgen wel eerst een proef verliezen natuurlijk
Oud 17-09-2004, 16:10
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 17-09-2004 @ 16:24 :
wow.. wel apart dat hij dan gewoon heeft kunnen meedoen..

en buitenwipper, wat een stoer woord

mja, mick zal er ook wel snel uit gaan, als hij zich blijft gedragen zoals nu.. moeten de belgen wel eerst een proef verliezen natuurlijk
Ja precies, hij ligt niet echt lekker in de groep en doet er zelf ook niet echt z'n best voor. Dat wordt idd wat als hij in de Mangrove terecht komt..
Oud 19-09-2004, 13:39
makita
makita is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 15-09-2004 @ 16:51 :
Alle kandidaten zijn wel psychologisch getest enzo, en zijn dus wel stabiel. Dus ik denk niet dat hij echt éxtreem raar zal zijn ofzo.

jaa maar die keuring stelt niet veel voor hoor denk ik. Vorige keer was er toch een vrouw die zwanger was (hadden ze bij de keuring nooit gezien). In zweden heeft er zelfs iemand zelfmoord gepleegd nadat hij weggestemd werd van het eiland.
Oud 19-09-2004, 13:43
Verwijderd
Citaat:
makita schreef op 19-09-2004 @ 14:39 :
jaa maar die keuring stelt niet veel voor hoor denk ik. Vorige keer was er toch een vrouw die zwanger was (hadden ze bij de keuring nooit gezien). In zweden heeft er zelfs iemand zelfmoord gepleegd nadat hij weggestemd werd van het eiland.
maar die zwangerschap komt denk ik omdat ze vrouwen niet op zwangerschap testen. Volgens mij was Fatima ook nog maar heel kort zwanger.. misschien zelfs pas zwanger geworden na die keuring?

wow, zelfmoord gaat wel ver zeg
ik wist helemaal niet dat ze ook in andere landen een expeditie robinson hadden..
Oud 19-09-2004, 20:43
thunder110
thunder110 is offline
Whaha, Mick in het verstekelingenkamp!
Oud 19-09-2004, 20:57
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik vind die Mick maar een enge vent, was ook echt een vuile overtreding die die maakte tegen Patrick. ben benieuwd hoe hij het gaat doen in het verstekelingenkamp, volgens mij steekt hij nu het liefst het kamp van de Belgen in de fik ofzo
Oud 20-09-2004, 15:54
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Ik vond het echt grappig dat de Belgen expres de proef gingen verliezen. Dat ze plannen daarvover gingen maken! 'Ja, dan kun je af en toe wel vallen en blijven liggen enzo, dat valt niet zo op als je dat in een spel doet.'
Ik vond het ook lief dat ze die taart mee gaven, het ik eerlijk gezegd niet verwacht van de Belgen.
Oud 20-09-2004, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 19-09-2004 @ 14:43 :
ik wist helemaal niet dat ze ook in andere landen een expeditie robinson hadden..
Volgens mij stond er laatst in de Volkskrant een artikel over Expeditie Robinson.
Dan gaat er wel een hoop romantiek en avontuur en spanning (of hoe je het ook wil noemen) van af.
Heel dat gebied daar zit vol eilandjes waar dat soort programma's opgenomen worden. Daarnaast zijn er eilandjes voor de filmcrew enzo, vol restaurants etc.
En er lopen allerlei cameramensen rond die gespecialiseerd zijn in het filmen van dieren. Die zorgen dus voor de mooie opnamen van slangen en spinnen en andere beesten.

(en ja, er wordt dus ook in andere landen expeditie robinson gemaakt en uitgezonden.
Oud 20-09-2004, 17:12
Goede Fee
Goede Fee is offline
<3 Zijn haar! <3 Matthias!

Net goed, Mick eruit!
Wat vond ik dat een verschrikkelijk figuur.
Hij schijnt nadat ie uit Expeditie Robinson kwam, iemand expres onder een auto te hebben geduwd. Die man is overleden en nu kan hij heel veel jaar in de gevangenis komen ofzo. Tenminste daar heb ik iets van gehoord.
Ik vind het Nederlandse kamp eigenlijk wel steeds leuker worden, het is meer één groep.
En ik vond die eerste proef, met die stokken pakken onder water, erg leuk bedacht!
Oud 20-09-2004, 17:25
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Shadina schreef op 14-09-2004 @ 09:37 :
4 kandidaten.
Ik snap niet waarom Judd weer mee wil doen. Hij kon er echt niet tegen vorige keer dat ie zo weinig te eten had.
Kan iemand mij precies uitleggen wat er gaat gebeuren in de allstars serie? Komt een nieuwe aflevering van ER met allemaal oude kandidaten erin? Wanneer begint dit?
of begrijp ik het nou helemaal verkeerd?

Ik was echt blij dat de Nederlanders net terug kwamen van de proef, anders hadden ze helemaal geen eten meer, omdat t allemaal gejat was...

Nederland gaat wel slecht tijdens alle proeven zeg! ze moeten wel ff wat gaan winnen hoor! ...Hup Holland Hup... Ik was echt blij voor ze, met die chocoladetaart.
Oud 20-09-2004, 17:32
.Pure
.Pure is offline
Ben ook benieuwd hoe dat gaat met Mick bij de 2 dames.
Vond eerst de Belgen leuker, maar de Nederlanders worden ook steeds leuker Er is er niet een die ik niet leuk vind ofzo..
Oud 20-09-2004, 17:33
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 20-09-2004 @ 18:12 :
Net goed, Mick eruit!
Wat vond ik dat een verschrikkelijk figuur.
Hij schijnt nadat ie uit Expeditie Robinson kwam, iemand expres onder een auto te hebben geduwd. Die man is overleden en nu kan hij heel veel jaar in de gevangenis komen ofzo. Tenminste daar heb ik iets van gehoord.
Een paar posts hierboven staat het hele verhaal dus...

Matthias is inderdaad
Oud 20-09-2004, 17:45
Dmnq
Dmnq is offline
Mick is de badguy. Ik hoop dat hij het goed gaat doen in de mangrove.

Die Patrick ofzo, vond ik in het begin een vervelend baasje, maar vind hem nu wel een sympathiekeling.
Oud 21-09-2004, 12:09
Verwijderd
Die andere twee zullen blij zijn met Mick in de mangrove

Grappig hoe de Belgen opzettelijk gingen verliezen. En maar blij zijn daarna

En die taart zag er echt heerlijk uit! Lief dat ze het aan de nederlanders gaven
Oud 21-09-2004, 17:41
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 21-09-2004 @ 13:09 :

En die taart zag er echt heerlijk uit! Lief dat ze het aan de nederlanders gaven
Ja echt! Maar ze zaten volgens mij ook wel vol.. pff zoveel eten! En wat een onbeschofte irritante kerel die Mick Zouden de Nederlanders ook wat overgehouden hebben voor de Belgen?
Oud 22-09-2004, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Bloss0m schreef op 21-09-2004 @ 18:41 :
Ja echt! Maar ze zaten volgens mij ook wel vol.. pff zoveel eten! En wat een onbeschofte irritante kerel die Mick Zouden de Nederlanders ook wat overgehouden hebben voor de Belgen?
jaa, ik denk dat het andersom ook wel zo geweest zou zijn
Volgens mij hebben ze dat vorig jaar ook eens gedaan toen een team heel veel eten had gewonnen en ze daarna nog wat over hadden..
Oud 22-09-2004, 14:34
Dmnq
Dmnq is offline
Ja klopt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten