| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik zou het niet heel erg vinden nee, ben zelf nou ook niet echt netjes op mijn kleren ofzo. StelSTEL dat ik een broek van 200 euro had en ik was er heel voorzichtig mee en er zat een gat in zou ik vast wel pissig zijn ja maar dat is nou eenmaal niet zo.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
same. al duurt het soms 21487jaar. (van mijn kant dan, met teruggeven, maar ik vergeet het niet) maar ik leen ook wel makkelijk uit. alleen voor het lenen van mn neppe uggies van een week of 2 oud, moest eerst even gepraat worden. want het was mn trots
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe totaal niet moeilijk over uitlenen. alleen cds zijn echt fragiel dus die leen ik niet meer snel uit omdat dat te vaak fout gegaan is. maar kleding stkken lenen mensen toch niet van me omdat ze of een andere smaak hebben of een andere maat. geld lenen doe ik niet moeilijk over, je ziet t toch terug en ik vind t ook fijn als ik eens krap zit en ik van een ander kan lenen |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
nou en. ik deel nooit iets want ik wil op elk moment over mijn kleding kunnen beschikken en bovendien is mijn kleding toch te klein voor mijn dinnies
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 14:14 | |
| Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 09:40 | |
| ARTistiek |
het vervolg van juliette's HP verhaal! juliettebinoche | 3 | 29-10-2001 21:03 | |