Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een gezeik zeg ![]() In dat geval zeg ik altijd: Flip door en zorg dat iemand de politie belt. Dan krijg je hulp ![]() Ik weet dat het onzin is, maar zo dwingen ze je er toch haast naar?!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
(en spreek me aub op dit punt niet tegen) Nouja, de psychiater is al uitgezocht. Ret-therapie, faalangsttraining en assertiviteitsstraining (IN GROEPSVERBAND NOGWEL).. jippie hoor... En die mensen willen dus niet in zien dat 90 procent van mijn problemen ontstaan zijn door hun... Verder iedereen bedankt voor de reacties.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik spreek je lekker toch tegen: mensen die niet om je geven kan het ook niet schelen hoe jij je voelt en of je wel of geen hulp krijgt ed. Jij kunt daar anders over denken en dat mag van mij ook, maar dit is mijn mening daarover en die krijg je er toch met geen mogelijkheid uit. ![]() Citaat:
Maar je problemen mogen misschien (mede) door hun ontstaan zijn, het zijn wel jouw problemen en het is wel jouw leven. En het lijkt me voor jou toch beter als je die problemen op probeert te lossen. Dat doe voor jezelf, niet voor hun. lmd |
![]() |
||
Citaat:
En het feit dat je ouders zo doen wil nog niet zeggen dat ze niet van je houden. En al zou dat wél zo zijn (wat ik me haast niet kan voorstellen, al geven ze je inderdaad wel heel duidelijk dat gevoel) dan zijn er ook nog wel andere mensen in je omgeving die wél wat voor jou voelen. Maar als jij dat niet zo ervaart, dan heeft het ook niet zoveel zin om dat tegen je te zeggen (en nee, dat is geen verwijt, dat is een vaststelling ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|