![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1 of ander grind core bandje kan harder zijn ofzo of sneller maar de intensiteit, het zweten en emotie telt ook. bij mij dan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk niet, maar ik kan toch moeilijk achter alles wat ik zeg "dat vind ik tenminste"/"mijn mening" schrijven. Als iemand zijn oordeel geeft is dat altijd persoonlijk dus veronderstel dat maar gewoon....Jezus. |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, als je van Converge houdt, waardeer je Botch en Ed Gein waarschijnlijk ook wel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
met machine head, poison the well, converge... en AL die andere bands waar ik momenteel niet op kom die je afgezeken hebt. Of mijn smaak is te breed natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het ook raar dat Converge (na wat respect in de hardcore scene te hebben verworven) opeens op MTV verschenen en al hun 'indie cred' verspeelden.. Voor mij is muziek maken heel wat meer dan geld verdienen. Nu zijn ze de nieuwe 'hippe' DEP band. Keep it DIY. Maar zoals ik al zei, check Ed Gein en Botch maar een keer, misschien vind je het iets. Ik vind het in ieder geval RUK.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heerlijk ff kort door de bocht om de zoveel tijd... maar het komt er wel op neer, dat ik deze band niet waardeer, omdat zo'n nummer begint met 3 onverstaanbare stoten in de mic, en iedereen stoot ritmisch mee met de zanger, het komt bij mij een beetje lachwekkend over. Ik begrijp echter zeer zeker dat mensen dit cool vinden. Tis gewoon niet mijn ding... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben dan ook niet zo true. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarem, even serieus, wat word bedoeld met cred en DIY dan? |
![]() |
||
Citaat:
is dit serieus? ik bedoel. ben je die term nog nooit tegengekomen? terwijl je wel naar hc luistert? besta jij echt?
||
Citaat:
![]() Dus ja, is serieus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe gaaf zijn die bands ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het is coalesce niet coalesque, het zijn geen peruanen.
||
Citaat:
het klinkt nergens naar. ![]()
||
Citaat:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ze opeens de nieuwe DEP zijn geworden door hun move naar Epitaph. Nu kent iedereen ze en is het 'hip' om Converge te kennen. Je kan je indie cred wel degelijk verspelen na zo lang in de scene. Kijk maar naar Jawbreaker. Blake Schwarzenbach heeft zijn echte kleuren getoond.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|