Oud 26-09-2004, 16:27
Poppycock
Poppycock is offline
jammie
Morgen gelijk op zoek naar een feyenoorder hihi
Advertentie
Oud 26-09-2004, 16:43
Verwijderd
ik heb net mn fiets proberen te maken want ik moest hetzelf maar eens proberen van mijn papa,maar ik heb het ventiel erafgesloopt per ongeluk en nu is de fiets dus niet meer te maken
en nu maak ik huiswerk
Oud 26-09-2004, 17:03
schimmel
schimmel is offline
vanmiddahg deed ik mn deur open (naar buiten) en toen zag ik een kikker zitten, heeft de hele nacht met zn ene achterpootje klem gezeten water over hem heen gegooit en daarna gekeken of hij kon zwemmen en in de vijver gezet.
dat is echt kut
Oud 26-09-2004, 17:29
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 26-09-2004 @ 17:43 :
ik heb net mn fiets proberen te maken want ik moest hetzelf maar eens proberen van mijn papa,maar ik heb het ventiel erafgesloopt per ongeluk en nu is de fiets dus niet meer te maken
en nu maak ik huiswerk
ik vraag me echt af hoe je dat hebt kunnen slopen

@ schimmel ; wat zielig
Oud 26-09-2004, 17:43
grandmommy
grandmommy is offline
neh, mommy en daddy zitten in duitsland en ik ben alleen thuis met mijn zielige voet die inmiddels helemaal opgezwollen en blauw/zwart is. volgens mij klapt ie straks oipen en dan komen er allemaal zwarte spinnen uit ofzo. mmm, heb vandaag koekjesdeeg gemaakt en opgegeten want het is ongebakken veel lekkerder. en heb thee op en maak nu uitslagen voor een cilinder voor beeldende vorming.
Oud 26-09-2004, 22:27
Glory
Glory is offline
Ik doe lowlife achter mijn computer met oud bruin bier en kaasknabbels
Oud 26-09-2004, 22:32
Glory
Glory is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 26-09-2004 @ 23:27 :
Ik doe lowlife achter mijn computer met oud bruin bier en kaasknabbels
]\

en nu ook popcorn
Oud 26-09-2004, 22:38
Glory
Glory is offline
Ik ga woensdag naar de astroide zwaaien die dan vlak langs de aarde komt. Als je ook wilt zwaaien; zo ziet ie eruit

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 22:42.
Oud 26-09-2004, 23:10
Faery
Faery is offline
Slapen, vreten, pc gefixt bij chickz0r, meer vreten, bier zuipen.
Oud 26-09-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 26-09-2004 @ 11:40 :
Rox gefeli
en merel, dankje!

Gisteren heb ik een heel geslaagd feestje gehouden die we hebben voortgezet in de stad met veel tequilla, goldstrike, gtst figuranten en afgeslagen huwelijksaanzoekjes. Vandaag met mn familie, oom, tante en nichtjes naar filmfestival in utrecht geweest, naar filmacademie film beat, hku studentenfilms, the last victory en de poolse bruid die werd ingeleid door theo maassen en dat was heel leuk. Uit eten geweest en gedronken en veel gelachen en nu ga ik aan een opdracht voor school beginnen die morgen moet af zijn.
Oud 27-09-2004, 00:18
Luna
Luna is offline
Geslapen, heel boeiend. Maargoed, mn nachtleven compenseerd al dat geslaap op zondag. En gelezen voor school
En nu kan ik dus niet slapen
Oud 27-09-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 26-09-2004 @ 18:29 :
ik vraag me echt af hoe je dat hebt kunnen slopen
nou kijk,er zat eenmoetje nogal vast dus ik denk ik pak een tang om dat los te draaien,maar ik schot uit met de tang met als gevolg dat het ventieltje afbrak

ot: vandaag ben ik naar school geweest en ldaar heb ik opdrachten gemaakt,verder ga ik vandaag niets doen en daara trainen,of dat voetbal of fitness word zit ik nog over in dubio
Oud 27-09-2004, 10:38
monolo
monolo is offline
Citaat:
Roxane schreef op 27-09-2004 @ 00:59 :
en merel, dankje!

Gisteren heb ik een heel geslaagd feestje gehouden die we hebben voortgezet in de stad met veel tequilla, goldstrike, gtst figuranten en afgeslagen huwelijksaanzoekjes. Vandaag met mn familie, oom, tante en nichtjes naar filmfestival in utrecht geweest, naar filmacademie film beat, hku studentenfilms, the last victory en de poolse bruid die werd ingeleid door theo maassen en dat was heel leuk. Uit eten geweest en gedronken en veel gelachen en nu ga ik aan een opdracht voor school beginnen die morgen moet af zijn.
awww gezellie dagje
Oud 27-09-2004, 10:38
Fatality
Fatality is offline
Ik was net zoals elke dag dit jaar te laat op school...
Ben toen een uurtje naar school geweest en weer door de regen naar huis gefietst ivm 4 tussenuren..
Oud 27-09-2004, 13:13
Verwijderd
Naar school geweest waar ik maar liefst 20 minuten een bespreking had, en ons halve groepje er niet was. Jeeeeeeeeeeeej.
Oud 27-09-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 26-09-2004 @ 23:38 :
Ik ga woensdag naar de astroide zwaaien die dan vlak langs de aarde komt. Als je ook wilt zwaaien; zo ziet ie eruit

[afbeelding]
hmm lijkt een beetje op m'n buurman
Oud 27-09-2004, 13:22
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
2 uur college gehad en ik zat naast een forumster

ff snel wat dingen voor school doen en dan van 5 tot half 7 werken en van half 7 tot weet ik veel hoelaat werkoverleg..
Oud 27-09-2004, 13:57
guess what
guess what is offline
ik heb vandaag lekker vrij dus ik wou uitslapen maar ik werd om half 10 wakker gebeld door mn moeder. de trut. toen ging ik opstaan en tv kijken, net heb ik een boel huiswerk gemaakt en ik moet zo een interview van radio of tv opnemen. maar nu ga ik eerst een broodje gezond maken want ik heb honger.
Oud 27-09-2004, 17:12
Verwijderd
ik heb vanmiddag alle rondslingerende papieren op mijn kamer opgeruimd en ik kwam ook nog 7,34 euroaan kelingeld tegen
nu maak ik en huiswerk en zit ik te fotoboeken en ben ik met extince mee aan het zingen over viervoeters
Oud 27-09-2004, 17:14
Verwijderd
school
laatste 3 uur geskipt omdat ik naar de ortho moest( 15 min ofzo...)
ortho
stad met mijn beste vriend
Oud 27-09-2004, 17:16
Luna
Luna is offline
Huiswerk gemaakt en naar school gegaan alwaar ik 2 uurtjes les had, kunstgeschiedenis. Ook nog even met mensen gekletst daar.
Daarna had ik een afspraak met mn advocaat en toen ben ik naar huis gegaan, toen was het onderhand alweer 5 uur geweest.
Thuis ging ik thee drinken en even achter de computer waar ik me nu nog steeds bevind. Verder ga ik vanavond nog naar kraakspreekuur en mn huiswerk maken(proberen ).
Oud 27-09-2004, 21:28
Anteverta
Anteverta is offline
Vanochtend vroeg wakker geworden omdat mijn buren zonodig moeten verbouwen. Daarna wat met mp3 bestanden lopen klooien. s'middags met mijn moeder naar de jaarmarkt.
Vervolgens mijn haar geverfd, onder de zonnebank geweest, tv gekeken en me verveeld..
Oud 27-09-2004, 21:31
Verwijderd
ik heb een midi editor dingetje gedownload,
zitten rotzooien met midi files en ik heb nu de basslijn van blue monday als ringtone
Oud 27-09-2004, 21:39
bellleblaas
bellleblaas is offline
school
Gelunchd bij De Engel
gaap
Oud 28-09-2004, 12:04
Verwijderd
gisteren 8 uur gewerkt en daarna the acid house gekeken met Geertje Coco FuCKING Bryce!!! City Boy!! super vette film
gaan slapen en voor het slapen gaan weer lekker ruzie gehad vanmorgen wakker geworden en het goede nieuwes gehoord dat ik donderdag op mn verjaardag vrij heb gekregen chill dus. strax ff wat eerder naar mn werk want ik ga mijn rooster ff aanpassen zodat ik meer werk maar toch een dag extra vrij heb chill dus
Oud 28-09-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-09-2004 @ 14:22 :
2 uur college gehad en ik zat naast een forumster

ff snel wat dingen voor school doen en dan van 5 tot half 7 werken en van half 7 tot weet ik veel hoelaat werkoverleg..
wie!? Angel?
Oud 28-09-2004, 13:58
Susanne
Susanne is offline
gisteren gingen we buiten trainen maar ik had alleen een shirtje aan en nu ben ik ziek, ook niet naar school geweest.. dus de verveling sloeg toe en toen ben ik maar op internet de bijenkorffoldertjes gaan bekijken want die krijgen wij niet en daar zag ik dat mijn (voor mij) dure guesshorloge nu 39 euro kost

verder ben ik stoned van de appels en sinaasappels en peren en bananen die ik hier al de hele dag moet eten

MORGEN WEER SCHOOL YEAAAAH!!!!!111
Oud 28-09-2004, 14:05
Flip!
Flip! is offline
ik heb enorm heet mijn vinger in mn mond gestopt, en kheb heel heet en zwoel gekeken
Oud 28-09-2004, 14:21
Dith
Dith is offline
Naar school geweest van half 9 tot 10 over 12.
Gepicknickt onderweg van huis naar school met een vriend, wiet en een zak chips. En nou luister ik al 3 uur lang Zazie.
Vanavond ga ik koken en dat wordt een ramp, daarna training geven aan vervelende meisjes en eh...dan erg fanatiek huiswerk maken.
Maar nu ben ik misselijk
Oud 28-09-2004, 14:33
WishfulDreaming
Citaat:
Roxane schreef op 28-09-2004 @ 14:19 :
wie!? Angel?
Nee puistenkop roxane

maar ik heb wel lief geglimlacht (??)naar angel vandaag.
en naar ! am me geloof ik
Oud 28-09-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-09-2004 @ 15:33 :
Nee puistenkop roxane

maar ik heb wel lief geglimlacht (??)naar angel vandaag.
en naar ! am me geloof ik
Wie is Angel
En ja, ik glimlachde terug hoor! En je zei heel zachtjes hoi maar ik niet hihi

Ik heb vandaag van 9 tot 11 college gehad maar ik had net zo goed niet kunnen gaan want het was dom maar het was toch leuk om wél te gaan want het was gezellig. Daarna even met mn vriend gechilld en naar huis gegaan met de bus. In de bus in slaap gevallen <3. Thuis gechilld en heel hard aan een samenvatting voor mn studie gewerkt en ik heb nu geen zin meer dus ik laat m lekker zoals ie is en dat cijfer zie ik dan wel weer. Hmm.. niet zo slim want ik moet m wel halen, krijg geen herkansing volgens mij .
Oud 28-09-2004, 15:01
Mennuz
Mennuz is offline
M'n Diploma ICT niveau 3 gehaald. hulde voor mij
Toen hadden we in de bus een discussie, dat moeders blij werden van het krijgen van Bloemetjes
Toen gaf een (christelijke) klasgenoot me 10 euro om een bloemetje te kopen voor mn moeder . Naja, druk het morgen in z'n reet. wat een gek. ik doe dat dus van mn leven niet
Oud 28-09-2004, 16:01
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga zo lekker uit eten met drie dinnies
Oud 28-09-2004, 16:40
Verwijderd
ik was vandaag helemaal niet heet,ik was nerdy want ik heb twee forummers gezien
vanochtend ging ik naar de stad en daar heb ik een pet gekocht,toen nar breda getreind om aldaar grandmommy grandmommy te ontmoeten,en dat was leuk want grnadmommy is gaaf raar
en toen heb ik gecollege't en darna zag ik Cut_off voor mij in de trein stapen en hij zag er gaaf uit maar ik zei niets want ik was met vriendinnetjs en ik zag er bovengemiddeld stom uit vandaar
nu heb ik net gegeten en vanavond ga ik trainen
Oud 28-09-2004, 17:15
grandmommy
grandmommy is offline
gheheheh, nou ik ben blij dat ik niet al te veel tegenviel
nou vandaag mijn pimpobject niet gepimpt en dus japie gemeet en dat was leuk want japie is heeeel erg aardig en hij heeft een fijne fiets en een leuke pet en schijn de hele tijd te zuchten dus daar ga ik voortaan op letten
en ik had vandaag heel de dag hoofdpijn en algehele malaise en zucht... ohja, niet meer doen lies. en mijn ANW docent was trots op me want ik wist vandaag heel veel dingetjes over ruimtevaart enzo. en we hebben een leuke schilder op school en ik heb zo'n verdomd leuke klas
nu luister ik Grandaddy en maak ik huiswerk en wacht ik op een telefoontje van de appie heijn om te horen hoe laat ik morgen moet werken.

en ik heb cut_off ook een keer gezien en toen heb ik ook niets gezegd want ik ben maar een sukkeltje en er waren twee klasgenootjes bij maar ik ben dus niet de enige
Oud 28-09-2004, 17:18
Poppycock
Poppycock is offline
Naar school geweest, en toen heb ik met mensen gepraat en een beetje ja en amen geknikt terwijl ik ze niet verstond
[ik ben half doof]
en toen wilde ik naar huis fietsen maar mijn bandje was heeel zacht, want mijn pappa kan niet plakken en toen ging ik nog wel fietsen en nu is band naar de kutten.

en zo ga ik streetdancen
Oud 28-09-2004, 17:27
Verwijderd
Ik wilde graag mijn agressie uiten op iemand, maar eigenlijk wil ik 'm niet aanraken want hij is een lul. Daarom heb ik mijn knokkels kapot geslagen tegen een muur. Daarna ging ik koffie drinken en heel veel roken. Het was erg gezellig.
Oud 28-09-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-09-2004 @ 15:33 :
Nee puistenkop roxane

vixen ik heb heeeee geeeertje naar je zus geroepen
Oud 28-09-2004, 17:31
WishfulDreaming
Citaat:
Roxane schreef op 28-09-2004 @ 18:29 :

vixen ik heb heeeee geeeertje naar je zus geroepen
ja hehe volgens mij zag zij mij ook tijdens de toets maar ik denk dat ze me niet meer herkent..

en verder heb ik dus even een instructiecollege gehad wat niet echt heel erg nodig was en daarna toets gemaakt. alle 5 vragen goed natuurlijk naar huus en nog even leren voor morgen
heb echt geen leven meer.
Oud 28-09-2004, 17:38
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-09-2004 @ 18:31 :

heb echt geen leven meer.
De kunst van het studeren is dan ook om zoveel mogelijk college's te skippen.

On-topic;

Colleges geskipt ( ), een aantal uurtjes wat darwinismeboeken doorgenomen, blues gejamd, naar , Rotterdam, geweest en vanavond hou ik een lamlendig IDM-avondje met wat nerdie kennissen. Morgen naar het Eschermuseum, .

Henk Mul !
Oud 28-09-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 28-09-2004 @ 18:38 :
Eschermuseum, .
tof
Oud 28-09-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 28-09-2004 @ 18:38 :
De kunst van het studeren is dan ook om zoveel mogelijk college's te skippen.

Dan voel ik me vandaag aangesproken. Heel lang utigeslapen, deeltoets gemaakt , hoorcollege geskipt, ingeschreven voor een cursus, telefoon gekocht en nu ben ik gefrusdtreerd want krijg ik de achterkant maar niet open.
Oud 28-09-2004, 18:14
Luna
Luna is offline
me voor de zoveelste keer verslapen (waardoor ik 2uur duits miste)
Verder heb ik nog wel wiskunde en nederlands kunnen volgen.
Toen naar huis gegaan en daar wat zooi geregeld en huiswerk gemaakt ohja, en thee gedronken
En zometeen met een vriend afgesproken die ik al te lang niet gezien had.
Oud 28-09-2004, 18:22
WishfulDreaming
Citaat:
Roxane schreef op 28-09-2004 @ 19:09 :
Dan voel ik me vandaag aangesproken. Heel lang utigeslapen, deeltoets gemaakt , hoorcollege geskipt, ingeschreven voor een cursus, telefoon gekocht en nu ben ik gefrusdtreerd want krijg ik de achterkant maar niet open.
ja dat hoorcollege heb ik ook geskipt
Oud 28-09-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-09-2004 @ 19:22 :
ja dat hoorcollege heb ik ook geskipt
ik was wel even gaan kijken, er zaten niet eens 100 mensen

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 18:27.
Oud 28-09-2004, 18:24
WishfulDreaming
Citaat:
Roxane schreef op 28-09-2004 @ 19:23 :
ik was wel even gaan kijken, er zaten niet eens 100 mensen
omfg dat is gewoon zielig voor die gozer

Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 18:47.
Oud 28-09-2004, 18:32
Verwijderd
Lieke wanneer kom je MIJ nou eens tegen.

Kom je volgende maand een keertje bij me logeren? (a)

En ik heb vandaag mezelf en mijn kamer maar eens opgeknapt. Mijn wenkbrauwen zien er weer toonbaar uit en ik heb 3 uur in bad gelegen luisterend naar de soundtrack van Lola Rennt.
Nu ben ik al mijn schoolspullen aan het reorganiseren.
Oud 28-09-2004, 21:05
Verwijderd
Ik zag net De Lekkerste (man) van Veronica in mijn sportclub sporten terwijl ik aan het pilates-en was
Oud 28-09-2004, 21:37
Verwijderd
Ik keek ook naar Veronica's Lekkerste en zag iemand die ik 'ken' van uitgaan. Wat een lelijke mensen trouwens, vooral die vrouwen

Ik heb dus mijn zelfvertrouwen ff een boost gegeven straks meeerrr.

Oh en vandaag ook nog op school twee uur suffe presentaties aangehoord. Whoehoe.
Oud 29-09-2004, 06:45
Verwijderd
gisteren van 3 tot half 10 gewertk, daarna naar erwin gegaan en met een hele zooi mensen zitten chilllen bij hem. erwin viel om een uur of 2 in slaap. ik wou net gaan maar er was nog wat leuks op tv. viel ook in slaap. werd een kwartier geleden wakker daar oook weer en ben naar huis gegaan. ik ga nu maffen op het moment dat mn ma naar dr werk gaat vaag

slaap lekker, stukken ongezond vreten
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten