Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @ schimmel ; wat zielig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en nu ook popcorn
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren heb ik een heel geslaagd feestje gehouden die we hebben voortgezet in de stad met veel tequilla, goldstrike, gtst figuranten en afgeslagen huwelijksaanzoekjes. Vandaag met mn familie, oom, tante en nichtjes naar filmfestival in utrecht geweest, naar filmacademie film beat, hku studentenfilms, the last victory en de poolse bruid die werd ingeleid door theo maassen en dat was heel leuk. Uit eten geweest en gedronken en veel gelachen en nu ga ik aan een opdracht voor school beginnen die morgen moet af zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: vandaag ben ik naar school geweest en ldaar heb ik opdrachten gemaakt,verder ga ik vandaag niets doen en daara trainen,of dat voetbal of fitness word zit ik nog over in dubio |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik heb wel lief geglimlacht (??)naar angel vandaag. ![]() en naar ! am me geloof ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, ik glimlachde terug hoor! En je zei heel zachtjes hoi maar ik niet hihi ![]() Ik heb vandaag van 9 tot 11 college gehad maar ik had net zo goed niet kunnen gaan want het was dom maar het was toch leuk om wél te gaan want het was gezellig. Daarna even met mn vriend gechilld en naar huis gegaan met de bus. In de bus in slaap gevallen <3. Thuis gechilld en heel hard aan een samenvatting voor mn studie gewerkt en ik heb nu geen zin meer dus ik laat m lekker zoals ie is en dat cijfer zie ik dan wel weer. Hmm.. niet zo slim want ik moet m wel halen, krijg geen herkansing volgens mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() vixen ik heb heeeee geeeertje naar je zus geroepen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en verder heb ik dus even een instructiecollege gehad wat niet echt heel erg nodig was en daarna toets gemaakt. alle 5 vragen goed natuurlijk ![]() ![]() heb echt geen leven meer. |
![]() |
||
Citaat:
On-topic; Colleges geskipt ( ![]() ![]() ![]() ![]() Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 18:47. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |