Advertentie | |
|
![]() |
|
zo!
ik heb gemaild.. > Hallo.. > > wij lezen Emo en wij lezen Ska .. maar we willen gewoon PUNK lezen .. en > dat komt helemaal niet .. en Ignite komt niet, > en nu komt Sum41 ook niet, en nou ![]() ![]() ![]() > > snrv! zijn er nog plannen voor meer punk? grote punknamen? NOFX? > Pennywise? Bad Religion? No Use For A Name? > Millencolin? Bla? > > ... > > groeten, > > twee bedroefde beetjepunkylowlandsgangertjes en toen kreeg ik trug: hoi daar kunnen we nu nog niets over zeggen groet peter Lowlands Festival .... okeeeee, droog...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik ga, denk van wel dan ga ik voor dit:
2 Many DJ's (Ben ik wel benieuwd naar) Beef (skankuhhh) The Bees (Brits product) Brainpower (Kan ik eik. wel overslaan, komt toch overal wel) The Breeders (Wel aardig muziekje) Black Rebel Motorcycle Club (Die ga ik denk toch niet voor de 3de x zien op LL) The Cooper Temple Clause (Nieuwe sensatie in UK) The Dandy Warhols (Verplichte kost voor Britpopliefhebber) Def P & The Beatbusters (Skankuhhh) Flogging Molly (Feestmuziek?) Ed Harcourt (Must see 4 me ![]() Ikara Colt (Die schijnen goed te kunnen rocken) Israel Vibration (Skankuhhh) Jaya The Cat (Kan nog wel eens op herhaling, al eens gezien maar is heerlijk skanken) Jimmy Eat World (Ze komen opeens niet meer in Vera ![]() The Jon Spencer Blues Explosion (Die zijn vet) The Mad Capsule Markets (Song van THPS3 bevalt me goed) Markscheider Kunst (Skankuhhh) Millionaire (Sla ik denk ik over. maar toch goede band) Mull Historical Society (Brits ![]() The Notwist (Schijnt leuk te zijn) Underworld (Wil ik ook wel eens zien) Zornik (Bij gebrek aan beter ga ik die ook nog maar eens zien...) Er zijn niet echt veel leuke bands die komen of die ik supergraag wil zien. Ik blijf hopen op Suede ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|