Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
T lijkt me echt moeilijk om in je dure pak, hakken, en ook nog eens mooi opgemaakt, te moeten poseren in een tank, zonder houvast...Handig van April dat ze haar hak vast pakte. Maar ik heb wel gelachen om Xiomara ze leek idd net een walvis.. ![]() Pff!! die bewegingen die Camille maakte in de tank..wat was ze aan het doen?? Gebarentaal.. t zag er niet uit!
||
Citaat:
Oh wacht, ze zei wel waarom: ze hoopte dat d'r ouders dan zouden laten zien dat ze om d'r gaven.
||
Citaat:
![]() maar was het niet 2 jaar voorwaardelijk? ja kan het ook verkeerd hebben.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat werd al eerder in dit topic gezegd, maar de regisseur kan alle meiden het imago geven wat ie wil, gewoon door bepaalde stukjes uit te zenden steeds. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn top 7: 1. Mercedes 2. Sara/April 3. Sara/April 4. Shandi/Yoanna 5. Shandi/Yoanna 6. Catie 7. Camille |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmmm gemist
![]() en waarom kwam April er opeens achter dat ze aziatisch was? ![]() Ik vind Yoanna en Mercedes errug mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
april wist wel dat ze hald aziatisch was, maar ze had er nooit over nagedacht dat ze er niet blank uitzag terwijl zij dat wel vind. ze realiseerde zich dat ze zich op de aziatische kant moet richten er er trots op moet zijn. |
![]() |
|
1. Sara
2. Mercedes 3. Catie 4. Yoanna 5. Camille. 6. April 7. Shandi Ik vind Yoanna helemaal niet zo mooi, als velen anderen hier. Maar ik vond de vorige winnares van America's next top model, ook verre van mooi, dus waarschijnlijk heb ik er gewoon geen verstand van. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
jep, en de hele rits met prijzen enzo.. maja sponsors i guess |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind die met dat korte blonde haar echt stom, ze irriteert me mateloos.
![]() oh ze heet catie geloof ik. ik ben niet zo goed in namen. er zit ook een beetje getint meisje in, die is het mooist. beetje krulhaar. duidelijke omschrijving hmm ![]() Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 22:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mercedes bedoel je denk ik? Zij heeft echt een lief gezicht. Ik denk dat yoana (?) gaat winnen, zij heeft echt een moddellen hoofd, heel apart. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
America's Next Topmodel (deel 2) Verwijderd | 500 | 24-08-2005 17:59 | |
Films, TV & Radio |