| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Hij was al bijna klaar. En ik kom nooit op LJ want dat heb ik niet dus dat het daarop lijkt, is toeval.- gehuild? waarom? Uurtje geleden omdat ik me kut voelde. - gelachen? waarom? Net, omdat ik een jongen van mn oude school op een internetsite zag met hele foute foto's want hij blijkt ineens model te zijn ![]() - een discotheek bezocht? Afgelopen zaterdag. - nieuwe schoenen gekocht? Een jaar geleden ofzo, veel te lang in ieder geval maar ja... geld hč. - je kamer veranderd? Ook lang geleden maar als het goed is ga ik binnenkort op kamers dus dan komt het wel weer. - ruzie gemaakt? met wie en waarom? Weet ik niet meer. - iemand gezoend? met wie? Vanmorgen, Joost. (duh) - je hobby beoefend? wat was dat? Vanmiddag, fotografie.  | 
	|
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]() of was het gewoon een grapje en houdt fotografie voor jou gewoon kiekjes van je saaie vissenkop en joost in? pfieuw  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

ik moest daarnet lachen omdat een aantal zeer beschamende foto's kreeg     
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

- gehuild? waarom? 

gisteren want ik had ruzie met mn vriend - gelachen? waarom? net om dit topic - een discotheek bezocht? ik doe niet aan discotheken - nieuwe schoenen gekocht? 2 weken terug ofzo - je kamer veranderd? in maart toen ik hier kwam wonen - ruzie gemaakt? met wie en waarom? gisteren met m'n vriend omdat ik alles moest doen en hij best weet dat ik net zo lui ben als hij - iemand gezoend? met wie? vanochtend, met jawel, m'n vriend - je hobby beoefend? wat was dat? ik doe niet aan hobbies  | 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

once or twice i've killed three ducks 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar te dope gewoon.. 

bla 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine | 

Wanneer heb jij voor het laatst... trophus  | 500 | 02-10-2007 17:59 | |
| De Kantine | 

Wanneer heb jij voor het laatst geschreeuwd? Pinksterhaas  | 71 | 24-10-2006 23:54 | |
| De Kantine | 

Wanneer ben jij voor het laatst ziek geweest? TopDrop  | 53 | 20-10-2006 15:48 | |
| Psychologie | 

Wanneer was jij voor het laatst gelukkig? Rivella  | 129 | 02-06-2006 21:44 | |
| Muziek | 

Wat heb je voor het laatst gekocht? NewBreedhXc  | 21 | 27-03-2003 23:22 | |
| De Kantine | 

wanneer heb je voor het eerst iets voor het laatst gedaan? AlopiA  | 27 | 16-01-2003 18:01 | |