Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 19:45
Verwijderd
Wat mij het meest tgen de borst stuit is het feit dat NS'ers altijd denken dat ze zo verlicht zijn en boven 'de rest' staan, terwijl hun denkbeelden stupide, achterhaald, kortzichtig en verwerpelijk zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2004, 19:46
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 09-10-2004 @ 20:37 :
Cultuur valt niet binnen een grens te houden, dat is het punt, je cultuur en de manier waarop je bent op opgevoed draag je met je mee. Dat is waar nsmensen zo bang voor zijn, die culturen willen ze binnen een grens houden, om vermenging te voorkomen, am i right? Bang voor verandering want nee anderen culturen zouden toch eens verbetering kunnen brengen
Man, man, man. Ga je desnoods is inlezen ofzo, voordat je post in een NSBM topic.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:48
Falkh
Falkh is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-10-2004 @ 20:45 :
Wat mij het meest tgen de borst stuit is het feit dat NS'ers altijd denken dat ze zo verlicht zijn en boven 'de rest' staan, terwijl hun denkbeelden stupide, achterhaald, kortzichtig en verwerpelijk zijn.
Je hebt er duidelijk totaal geen verstand van, je moet niet praten over dingen waar je 0,0% wat van af weet.

stakker
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:50
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Falkh schreef op 09-10-2004 @ 20:48 :
Je hebt er duidelijk totaal geen verstand van, je moet niet praten over dingen waar je 0,0% wat van af weet.

stakker
Hehe, Falkhmans, of je kan het eens in betere bewoordingen uitleggen, want wat ik tot nu toe over BDSM eh, NSBM gelezen heb, is klinkklare metafysica en we weten allemaal dat de metafysica reeds lang verdrongen is.

Henk Mul !
Oud 09-10-2004, 19:50
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 09-10-2004 @ 20:37 :
Cultuur valt niet binnen een grens te houden, dat is het punt, je cultuur en de manier waarop je bent op opgevoed draag je met je mee. Dat is waar nsmensen zo bang voor zijn, die culturen willen ze binnen een grens houden, om vermenging te voorkomen, am i right? Bang voor verandering want nee anderen culturen zouden toch eens verbetering kunnen brengen
Als deze vermenging van culturen via een natuurlijk proces zou verlopen zou ik er geen problemen mee hebben, maar nu gebeurd dat dus niet. Tegenwoordig wordt de multikultuur opgelegd, het is een dwangproces dat je kan accepteren of tegenwerken. Ik ken de voor en tegens wanneer je het over multikulturen hebt, daaruit puttend heb ik voor mezelf beslist dat de multikultuur niets dan rotzooi brengt en dus geen geldig bestaansrecht heeft.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:51
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Wow ik ben het eens met Metallicat.

Btw Ischenbaert zie het als een eer dat je me in dit topic mag overtuigen van je verlichtende ideologie, zelf ga ik niet op zoek naar de hiervoor zo passend genoemde hersenpinsels. Het enige wat mijn aandacht trok, en wat enigszins mijn interesse wekte was het feit dat het over vegetariers ging. Want ook ik ben vegetarier.

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 19:52
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 20:50 :
Als deze vermenging van culturen via een natuurlijk proces zou verlopen zou ik er geen problemen mee hebben, maar nu gebeurd dat dus niet. Tegenwoordig wordt de multikultuur opgelegd, het is een dwangproces dat je kan accepteren of tegenwerken. Ik ken de voor en tegens wanneer je het over multikulturen hebt, daaruit puttend heb ik voor mezelf beslist dat de multikultuur niets dan rotzooi brengt en dus geen geldig bestaansrecht heeft.
De gedachte dat wij, als moderne westerse mens, nog steeds een plaats innemen buiten de natuur en naar hartelust op eigen houtje de natuur zouden kunnen beinvloeden, is van een ongegronde naieviteit.

Henk Mul !
Oud 09-10-2004, 19:53
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Inderdaad vanwaar die arrogantie van de mens dat we buiten de natuur leven?
Oud 09-10-2004, 19:56
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 09-10-2004 @ 20:52 :
De gedachte dat wij, als moderne westerse mens, nog steeds een plaats innemen buiten de natuur en naar hartelust op eigen houtje de natuur zouden kunnen beinvloeden, is van een ongegronde naieviteit.

Henk Mul !
Natuur heeft niets te maken met het importeren van vreemde volkeren.
Met citaat reageren
Verwijderd
Nog iets: ze reageren allemaal zo voorspelbaar. Het is maar weer een bewijs van mijn punt: je gaat tegen ze in, en de enige reactie is: 'ga je inlezen', 'je bent dom', 'je hebt er geen verstand van' en dat soort.

Aangezien men meestal op jullie posts reageert, mogen jullie dan wel eens bij jezelf te rade gaan of jullie problemen hebben je duidelijk uit te drukken ofzo?

Leg dan eens uit wat ik blijkbaar 'niet door heb'.

En kom AUB niet met ellenlange CTRL-V teksten.
Met citaat reageren
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 20:50 :
En nu ga je in je eentje op de dam actie voeren tegen de andere "kulturen"?
Oud 09-10-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 20:56 :
Natuur heeft niets te maken met het importeren van vreemde volkeren.
Vreemde volken? Zie het eens wat breder. We zijn allemaal mensen, weet je.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:03
Verwijderd
Jullie zijn niet verlicht, maar wereldvreemd.

Advies: kom eens buiten de deur, ontdek de wereld.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:06
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Nu moeten ze even de NSbijbel erop na slaan om een passende reply te geven.
Oud 09-10-2004, 20:11
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-10-2004 @ 21:03 :

Advies: kom eens buiten de deur, ontdek de wereld.
Dat jij nou zo graag tussen de Afrikanen rondwandelt is jou zaak. Ik wil graag tussen eigen volk leven. Ik heb geen problemen met een paar allochtonen in een Europees land, maar ik ben geen xenofiel, zoals jij dat waarschijnlijk wel bent.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 21:11 :
Dat jij nou zo graag tussen de Afrikanen rondwandelt is jou zaak. Ik wil graag tussen eigen volk leven. Ik heb geen problemen met een paar allochtonen in een Europees land, maar ik ben geen xenofiel, zoals jij dat waarschijnlijk wel bent.
goedzo, sla maar weer door. Non-ns'ers zijn xenofielen. Jullie kunnen alleen in hyperbolen praten.
En waar zie jij al die afrikanen dan?
In je hoofd, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:16
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-10-2004 @ 21:14 :
goedzo, sla maar weer door. Non-ns'ers zijn xenofielen. Jullie kunnen alleen in hyperbolen praten.
En waar zie jij al die afrikanen dan?
In je hoofd, denk ik.
Ik was vandaag nog in Utrecht, liep daar over Hoog Cathrijne, ik zag (én hoorde) daar genoeg Afrikanen hoor.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:19
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ah het is allemaal angst.
Oud 09-10-2004, 20:28
RanC
RanC is offline
Citaat:
Juice schreef op 09-10-2004 @ 20:04 :
Iemand die op zo'n geniale manier als Hitler aan de macht wist te komen zou ik niet dom noemen.
Niet dat ik ook maar enig respect voor hem heb, maar dom was ie zeker niet.
Ik zeg niet dat Hitler dom was.
Zijn volgelingen wel. Dat zijn gewoon randdebielen die ze zouden moeten castreren alleen al vanwege het feit dat ze zulke denkbeelden hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik loop ook het liefst among m'n eigen volk. Al is het maar om kans te hebben m'n portemonnee te houden

Ow trouwens, ik heb ook niet veel met Nederlanders...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-10-2004 @ 21:30 :
Ik loop ook het liefst among m'n eigen volk. Al is het maar om kans te hebben m'n portemonnee te houden

nee, want het is algemeen bekend dat nederlanders niet je zakken rollen. Moet je eens in Turkije komen, kun je waarschijnlijk niet meer veilig over straat. Willen ze ALLEMAAL je portemonnee hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 21:16 :
Ik was vandaag nog in Utrecht, liep daar over Hoog Cathrijne, ik zag (én hoorde) daar genoeg Afrikanen hoor.
En, voelde je je moraal al wegglippen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:36
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
RanC schreef op 09-10-2004 @ 21:28 :
Zijn volgelingen wel. Dat zijn gewoon randdebielen die ze zouden moeten castreren alleen al vanwege het feit dat ze zulke denkbeelden hebben.
Oh, je wilt iemand castreren omdat ze enkel dingen denken? Blijk je toch weer de grootste facist te zijn hier
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 20:41
RanC
RanC is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 21:36 :
Oh, je wilt iemand castreren omdat ze enkel dingen denken? Blijk je toch weer de grootste facist te zijn hier
Als je denkt dat het Arische "ras" superieur is aan o.a.:
-homo's
-zigeuners
-joden
-negers

Dan wel ja.
En whaddayaknow, dat zijn nou net puur Nazistische denkbeelden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:14
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 21:11 :
Ik heb geen problemen met een paar allochtonen in een Europees land, maar ik ben geen xenofiel,
uh

hmmm

neee

och

snap het nog steeds niet.
Oud 09-10-2004, 21:28
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 09-10-2004 @ 21:06 :
Nu moeten ze even de NSbijbel erop na slaan om een passende reply te geven.
Als mensen langer dan 2 minuten niet reageren betekent dat dat ze nog een leven hebben naast dit forum.

Ik reageer hierna niet meer in dit topic wegens al het gezeik van mensen die zich superieur voelen aan mensen die anders denken, (ook) fascisten dus.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:29
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Ischenbaert schreef op 09-10-2004 @ 22:28 :
Als mensen langer dan 2 minuten niet reageren betekent dat dat ze nog een leven hebben naast dit forum.

Ik reageer hierna niet meer in dit topic wegens al het gezeik van mensen die zich superieur voelen aan mensen die anders denken, (ook) fascisten dus.
Ik neem aan dat je met fascisten iets anders bedoelt dan nsbm'ers?
Oud 09-10-2004, 21:38
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Hhhm. Ik hoef niet meer te reageren. Kinderachtig gedoe van mensen hier, ik praat nog liever tegen m'n goudvissen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:40
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 22:38 :
Hhhm. Ik hoef niet meer te reageren. Kinderachtig gedoe van mensen hier, ik praat nog liever tegen m'n goudvissen.
Hebben die wel blond haar een blauwe ogen?
Oud 09-10-2004, 21:46
RanC
RanC is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-10-2004 @ 22:40 :
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 21:55
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zwart of wit, jullie blijven allemaal een stel ghettonegers
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 22:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 09-10-2004 @ 22:55 :
Zwart of wit, jullie blijven allemaal een stel ghettonegers

beter dat jullie gaan relativeren en/of een baarmoedergezwel krijgen
Oud 09-10-2004, 22:12
Verwijderd
Dit geloof je toch niet, ze reageren niet meer.
En volgende week gaan we weer opnieuw.

klik
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-10-2004 @ 22:38 :
...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 22:22
Kkowboy
Kkowboy is offline

lololl
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 22:47
DeadNation
DeadNation is offline
Ach waarom zou je er nog over discussieren. Van al de ideeen en plannen die die ns gastjes(en ander nazituig) komt toch nooit iets. Van mij mogen ze in hun donkere hoekjes denken wat ze willen.....

Storm in een glaasje water. Die lui stellen geen zak voor. Je zult ze nooit veranderen dus why bother. Alleen reageren als het te groot word......wat niet gebeurt.
Oud 09-10-2004, 23:46
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-10-2004 @ 20:45 :

Citaat:
Ik denk niet dat die lui naar die muziek luisteren vanwege de gedachte erachter. Althans, dat zou ik wel een beetje dom vinden.
Citaat:
Volgens mij draait NSBM om het entertainen van uberfilosofen zoals ik, zodat ik al ejaculerend op mijn stoel kan genieten van de misplaatste en ongegronde ideeen van dergelijke paupers.
Citaat:
mensen die zich uitgekotst voelen door de samenleving neigen naar extremisme en komen bij oa NSBM uit. Die figuurtjes die nu nog proberen een 'serieuze' discussie te voeren over waarom nazi-ideologiëen zo goed zijn, sporen imo niet.
Citaat:
Weet je wat ik zo ongeveer het domste vind dat bestaat?
het nazisme van hitler.
Citaat:
Omdat Hitler een Balkenende-met-snor was.
En alleen domme mensen volgen een Balkenende-met-snor.

Daarom is het nazisme dom.
Citaat:
Nazi's zijn gewoon dom.
Feit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Storm in een glaasje water. Die lui stellen geen zak voor. Je zult ze nooit veranderen dus why bother. Alleen reageren als het te groot word......wat niet gebeurt.
klik

Citaat:
Nog iets: ze reageren allemaal zo voorspelbaar. Het is maar weer een bewijs van mijn punt: je gaat tegen ze in, en de enige reactie is: 'ga je inlezen', 'je bent dom', 'je hebt er geen verstand van' en dat soort.

Aangezien men meestal op jullie posts reageert, mogen jullie dan wel eens bij jezelf te rade gaan of jullie problemen hebben je duidelijk uit te drukken ofzo?
Stel, dit had een discussie geweest buiten het internet. Dan had het waarschijnlijk als volgt gegaan.
Iemand vraagt, "Zeg, wat houd het Nazisme eigelijk in"
Een andere man staat op en zegt, "Nou, trots op eigen volk en tegen vermenging van cultuur, kortgezegd."
Plots vliegen er tien stokken naar het hoofd van de man, waardoor hij wordt gedwongen zich te verbergen, terwijl een hele menigte naar hem aan het schreeuwen is, "Je bent dom!" "Je spoort niet!" "Zwakzinnige Jodenhater!" "Kalsmongool!" "Mafkees!"
Nadat de meeste stokken gegooid zijn, neemt de man een sprint naar de deur en vlucht weg. De rest van de menigte gaat verontwaardigd weer zitten en fluisterd tegen elkaar, "Het is toch niet te geloven, hij had er niet eens argumenten voor. Gewoon zomaar joden haten! Waar gaat de wereld toch heen. Dat er zulke achterlijke mensen bestaan!"

Er is niet al te veel inlevingsvermogen voor nodig om te begrijpen wat ik bedoel denk ik. Maar aangezien jij de enige bent die posts van enige discussiewaarde doet, moet ik het maar met jou doen.

Hippie.

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 23:53.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 23:50
DeadNation
DeadNation is offline
Fruit. Tof verhaaltje.

"Normale" discussies over dit soort onderwerpen zijn niet interessant.

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 00:10
Verwijderd
Nee, ja

Je politieke visies baseren op lui die er zo uitzien, da's intelligent!

Kom op man, wordt es wakker en stop met dat puberale trieste gedoe . De wereld haten is leuk hoor, voor als je 14 ben. En dan nog iets, vinden 'jullie' het nou écht mooie muziek of het stiekem meer gewoon om tof te zijn bij je mede white spoiled suburbian brat ass vriendjes
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 00:17
DeadNation
DeadNation is offline
Die laatste foto is echt megacool
Oud 10-10-2004, 00:23
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
eXo schreef op 10-10-2004 @ 01:10 :
Nee, ja

Je politieke visies baseren op lui die er zo uitzien, da's intelligent!
[afbeelding]
[afbeelding]

Kom op man, wordt es wakker en stop met dat puberale trieste gedoe . De wereld haten is leuk hoor, voor als je 14 ben. En dan nog iets, vinden 'jullie' het nou écht mooie muziek of het stiekem meer gewoon om tof te zijn bij je mede white spoiled suburbian brat ass vriendjes
Een flink deel van Nederland heeft zijn politieke visie op iemand gebaseerd die er zo uit ziet:

Bovendien is er een wezenlijk verschil tussen normale Black en NS Black. NS Blackies zien er namelijk zo uit:
Oud 10-10-2004, 00:24
DeadNation
DeadNation is offline
Looks jatten van Kiss en Jamaicaanse rudeboys/engelse arbeiders.
Oud 10-10-2004, 00:26
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 09-10-2004 @ 22:40 :
Heb ik dat wel? Nee, inmiddels niet meer. En m'n haar is ook niet blond meer. Tevens ben ik niet zo lang, dus ariër zal je me niet kunnen noemen, dat betekent niet dat ik de ideologie niet kan begrijpen omdat ik niet voldoe aan het ideaal.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 00:26
DeadNation
DeadNation is offline
Altijd leuk om te horen als die lame ass nazi's de kanker in zijn geslagen door echte skins en bijv. Sharp's.

Schop dat nazituig van de straat.
Oud 10-10-2004, 00:27
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 10-10-2004 @ 01:26 :
Altijd leuk om te horen als die lame ass nazi's de kanker in zijn geslagen door echte skins en bijv. Sharp's.

Schop dat nazituig van de straat.
Ja man, vet man. Nou, neem nog snel een trekje van je joint en ga dan lekker terug naar vrankrijk.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 00:29
DeadNation
DeadNation is offline
Ik blow niet. Ik ben nooit in vrankrijk geweest of in een ander kraakpand om daar aan activiteiten deel te nemen. Hoogstens om een optreden bij te wonen.
Oud 10-10-2004, 00:33
absence
absence is offline
zotte heersers in dit topic man
Oud 10-10-2004, 00:36
DeadNation
DeadNation is offline
Duidelijk

Heersers met soad avatars!
Oud 10-10-2004, 01:16
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 10-10-2004 @ 01:23 :
Een flink deel van Nederland heeft zijn politieke visie op iemand gebaseerd die er zo uit ziet:
[afbeelding]

Bovendien is er een wezenlijk verschil tussen normale Black en NS Black. NS Blackies zien er namelijk zo uit:
[afbeelding]
Nog zo'n stereotyp.

Ik ben zelf geen:

-kale kop
-kisten
-bomberjack
-Lonsdale-kleding (heb helemaal niets van lonsdale)

Ik heb ook geen gothic kleding of metal kleding, (op een paar legerjassen met wat patches na) Ik hecht meer waarde aan mensen die niet perce hun standpunten willen uitdragen met hun kledingstijl, als we het dan hebben over lonsdalegasten met een hekel aan buitenlanders.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 01:22
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-10-2004 @ 14:57 :
Een beetje jammer dat jij praktisch al het 'langharig tuig' afschildert als idioten.
Dat zie je dan toch verkeerd. Ik had het even alleen over NSBM-luisteraars. Sterker nog, eigenlijk had ik het over mensen met (neo)nazistische sympathiëen in het algemeen. Of dat nu nazi-gabbers zijn, noors-arische übermensen of wat voor figuren dan ook, dat zijn gewoon zonder uitzondering trieste pubertjes die zich miskend voelen. Onderbouwing? Nee, lik mijn reet, niet in discussie gaan, krijg maar lekker de kanker en succes met werk zoeken en leven, nazituig ik verspil mijn tijd niet aan zulk genetisch afval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten